Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das un mooie route :Y voor un SPEED* meet *O* *O* *O*


*SPEED-poster meet :Y
......Ron......---------BMW/BMW/Suzuki
DoubleUtB-----------Suzuki
Robertd8-------------Ducati
Rummer-------------Honda
Jumping-Jack--------Triumph
Daytona Woutje-----Triumph
Werthers Original----Ducati
MDS--------------------BMW
solex--------------------BMW
Rolf---------------------BMW
jvd----------------------???
Etienne21-------------Kawasaki

......en de vele anderen die ik vergeet :$

Jvd: Triumph Speed Triple bj 2005.
 
Wij komen net bij Am Tunnel vandaan. Hebben ook daar meegegrilt :9
Voor het eerst met iemand achterop de Speed gereden vandaag. M'n vriendin heeft nml. een schouderblessure en kan zelf niet rijden. Moest ff wennen, maar het ging prima. Na een poosje nog behoorlijk over de B257 gescheurd :P Zij zich met een gilletje hier en daar heel goed vasthouden en dan weer lachen _O-
Maar moet zeggen dat de Speed het prima doet met een passagier achterop :Y

Mijn meisje heeft ook een schouderblessure, ging 2 weken geleden bij vertrek uit La Mouche in de vogezen onderuit op het natte gras (klei) kon daarna haar linkerarm niet meer optillen dus met rechts haar linkerarm op het stuur gelegd en zo 450 km gereden naar Boeles Place in het Westerwald met veel regen die dag.
Daar 2 dagen gezeten, op dinsdag naar huis nog even 260 km gereden.
Woensdag naar de dokter, gekneusd dacht die.
Ze verrekte van de pijn, zondagavond naar het ziekenhuis, maandagmorgen weer, foto's gemaakt, schouderblad gebroken.
Wat een bikkel ruim 700 km rijden met een gebroken schouderblad.
 
Mijn meisje heeft ook een schouderblessure, ging 2 weken geleden bij vertrek uit La Mouche in de vogezen onderuit op het natte gras (klei) kon daarna haar linkerarm niet meer optillen dus met rechts haar linkerarm op het stuur gelegd en zo 450 km gereden naar Boeles Place in het Westerwald met veel regen die dag.
Daar 2 dagen gezeten, op dinsdag naar huis nog even 260 km gereden.
Woensdag naar de dokter, gekneusd dacht die.
Ze verrekte van de pijn, zondagavond naar het ziekenhuis, maandagmorgen weer, foto's gemaakt, schouderblad gebroken.
Wat een bikkel ruim 700 km rijden met een gebroken schouderblad.

Soww zeg ik :$
Sterkte toegewenst, maar dat heeft ze blijkbaar genoeg :}
Spoedig herstel dan maar, inderdaad wat un bikkel :Y
:W
 
Mijn meisje heeft ook een schouderblessure, ging 2 weken geleden bij vertrek uit La Mouche in de vogezen onderuit op het natte gras (klei) kon daarna haar linkerarm niet meer optillen dus met rechts haar linkerarm op het stuur gelegd en zo 450 km gereden naar Boeles Place in het Westerwald met veel regen die dag.
Daar 2 dagen gezeten, op dinsdag naar huis nog even 260 km gereden.
Woensdag naar de dokter, gekneusd dacht die.
Ze verrekte van de pijn, zondagavond naar het ziekenhuis, maandagmorgen weer, foto's gemaakt, schouderblad gebroken.
Wat een bikkel ruim 700 km rijden met een gebroken schouderblad.
Dajumn! Heftig zeg. Dat ze dat vol heeft gehouden :o
Gelukkig goed thuisgekomen.

Bij La Mouche heb ik m'n vriendin voor het eerst ontmoet trouwens :)
 
Mijn meisje heeft ook een schouderblessure, ging 2 weken geleden bij vertrek uit La Mouche in de vogezen onderuit op het natte gras (klei) kon daarna haar linkerarm niet meer optillen dus met rechts haar linkerarm op het stuur gelegd en zo 450 km gereden naar Boeles Place in het Westerwald met veel regen die dag.
Daar 2 dagen gezeten, op dinsdag naar huis nog even 260 km gereden.
Woensdag naar de dokter, gekneusd dacht die.
Ze verrekte van de pijn, zondagavond naar het ziekenhuis, maandagmorgen weer, foto's gemaakt, schouderblad gebroken.
Wat een bikkel ruim 700 km rijden met een gebroken schouderblad.


:} :} :}
Stoer wijf.
 
Mijn meisje heeft ook een schouderblessure, ging 2 weken geleden bij vertrek uit La Mouche in de vogezen onderuit op het natte gras (klei) kon daarna haar linkerarm niet meer optillen dus met rechts haar linkerarm op het stuur gelegd en zo 450 km gereden naar Boeles Place in het Westerwald met veel regen die dag.
Daar 2 dagen gezeten, op dinsdag naar huis nog even 260 km gereden.
Woensdag naar de dokter, gekneusd dacht die.
Ze verrekte van de pijn, zondagavond naar het ziekenhuis, maandagmorgen weer, foto's gemaakt, schouderblad gebroken.
Wat een bikkel ruim 700 km rijden met een gebroken schouderblad.

Bikkel, dan mag je haar goed in de watten leggen de komende tijd!!!

*D
 
Gewoon voorbij rijden bij Jager..Woon in de buurt en hoor niets dan slechts over deze zaak. Ik praat niet uit eigen ervaring, maar wil wel laten weten, wat ik hoor hier in de regio..
 
Zie slechte reacties over Jager maar ze hebben wel een speed staan in de prijsklasse waar ik in ik zoek
Ik ben ook op zoek en had 'm ook gezien maar laat hem links liggen

Zelfde twijfel over bosmotoren
 
Als je zelf echt heel veel verstand hebt van motoren op technisch vlak en of mogelijke schades goed zijn verholpen dan kun je gaan kijken en voldoende beoordelen of de prijs ed goed is. Zo niet dan kun je beter niet daar binnenstappen.
 
OW en laat je dan niet afwimpelen met verkooppraatjes van dat iets nog wel gefikst wordt. Die afspraken worden meestal niet helemaal nagekomen en vaak gezeik...
 
Pdavie3026 schreef...:

Gewoon voorbij rijden bij Jager.
Woon in de buurt en hoor niets dan slechts over deze zaak. Ik praat niet uit eigen ervaring, maar wil wel laten weten, wat ik hoor hier in de regio.
...woon natuurlijk ook in de buurt, en wel eens binnengelopen daar...

...en ook al zou het de laatste motorzaak op de wereld zijn, nooit zal ik daar een motor kopen...
...never...
 
...woon natuurlijk ook in de buurt, en wel eens binnengelopen daar...

...en ook al zou het de laatste motorzaak op de wereld zijn, nooit zal ik daar een motor kopen...
...never...
Lijkt me duidelijk :)

Waarom heb je hem links laten liggen als ik vragen mag?

Het antwoord op deze vraag is niet belangrijk. Doe jezelf en alle andere motorrijders een lol en kijk verder.
Als mensen troep blijven kopen van oplichters dan verdwijnen de oplichters niet en blijven mensen de dupe worden van zulke praktijken.
 
Zo, 2 weken oefening gehad en ff 10 pagina's terug lezen..! :+

Welkom aan de nieuwe Speed rijders! :)

Bedankt allen voor jullie hulp en suggesties van wat er aan de hand kon zijn met de Speed.
Na verandering van map zat hij al heel gemakkelijk aan de 121 pk dus dat gaat de goede richting op.
Voordat ik de puntjes op de i laat zetten met afstellen heb ik hem naar de motorzaak gebracht om naast een grote beurt ook eens die koeling te fixen, lijkt erop dat het een nieuwe (of andere) radiateur gaat worden. Ook komt er een andere thermostaat in, hopelijk is dat gezeik met af en toe heet lopen dan klaar! :(

De eigenaar van de zaak brengt zijn Triumph's ook altijd naar Fredriks om af te stellen, hij schijnt idd erg goed te zijn met het merk maar de waardes zijn nogal aan de hoge kant.. In mijn ogen kan een motor met slip-on nooit 10 achterwiel pk meer hebben dan de opgegeven krukas pk's!
Zet hem dan maar eens bij JR Tuning op de bank, denk dat er daar zo 10 minder uitrollen..

Wat zou het ook, pk is ook maar een nummertje, gaat om de beleving toch?! })
 
Laatst bewerkt:
En nogmaals mensen, ga NIET naar Jager (ook bij mij om de hoek), dat ze zo goed aan de prijs zijn heeft inderdaad bepaalde redenen! Gewoon NIET doen!
 
Laatst bewerkt:
Zo, 2 weken oefening gehad en ff 10 pagina's terug lezen..! :+

Welkom aan de nieuwe Speed rijders! :)

Bedankt allen voor jullie hulp en suggesties van wat er aan de hand kon zijn met de Speed.
Na verandering van map zat hij al heel gemakkelijk aan de 121 pk dus dat gaat de goede richting op.
Voordat ik de puntjes op de i laat zetten met afstellen heb ik hem naar de motorzaak gebracht om naast een grote beurt ook eens die koeling te fixen, lijkt erop dat het een nieuwe (of andere) radiateur gaat worden. Ook komt er een andere thermostaat in, hopelijk is dat gezeik met af en toe heet lopen dan klaar! :(

De eigenaar van de zaak brengt zijn Triumph's ook altijd naar Fredriks om af te stellen, hij schijnt idd erg goed te zijn met het merk maar de waardes zijn nogal aan de hoge kant.. In mijn ogen kan een motor met slip-on nooit 10 achterwiel pk meer hebben dan de opgegeven krukas pk's!
Zet hem dan maar eens bij JR Tuning op de bank, denk dat er daar zo 10 minder uitrollen..

Wat zou het ook, pk is ook maar een nummertje, gaat om de beleving toch?! })
121 PK aan het achterwiel lijkt me een realistische waarde voor een Speed 1050, maar meer is zeker wel mogelijk lijkt me :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan