Tripledude
Eats Gas hauls ass
Gewoon ontvetten met Dasty van de Wibra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon ontvetten met Dasty van de Wibra
heb een mooie tanktasIemand nog een zadeltas te koop voor een 2014 model?.
ben benieuwdVind de nieuwe Speed wel een strak ding trouwens!
Ik heb trouwens nog voor de liefhebber een setje aftermarket verstelbare rem- en koppelingshendel te koop. Normale lengte, 7 standen verstelbaar, hoogglans zwart met gouden versteller.
Mogen weg voor een zeeeer zacht prijsje omdat ik groene hendels wil, krijg namelijk fluor geel/groene velgen!
Waarom eigenlijk een doek over de motor? Heb ooit eens zo'n motordoek gekocht, was geen succes. Allemaal condens eronder, ademde voor geen meter. Jij zegt doorwaaien, snap ik, maar mijn motor staat in mijn garage, waarom dan een doek?
Deze kleur is ook wel mooi maar die van mij worden zoals deze: [afbeelding]
Ook met fluor gele remleidingen.. keer wat anders.
Yup, zo zijn ze allemaal!
[afbeelding]
[afbeelding]
""• The Street Twin is 900 cc, has a stainless steel exhaust, and single dial on the dash. The look is spartan, like a tracker bike.
• The T120 is 1200cc, has peashooter exhaust pipes, and brushed aluminum engine covers. The tank has been streamlined, too.
• The Thruxton, specifically the Thruxton R, is the most desirable of the three. It has the lines of a 1960s British café racer, with the low-slung handlebars and flip-top gas cap. As other journalists have noted, it resembles the Ducati SportClassic. The Ohlins suspension means it'll actually handle well, Brembo brakes mean it'll stop when asked, and Pirelli Diablo Rosso Corsas tires mean it'll hold the road -- all qualities that can't always be said of homemade café racers.
Triumph says it has a 470-page accessory catalog coming out, as well — exhaust, bikini fairings, tank straps. You can also buy packages like a Prestige kit to make a T120 look even more old-fashioned, something like the different trim levels for the Ducati Scrambler. It's all in the name of making yours different from the others that'll inevitably be parked in front of the coffee shop.
They go on sale in early 2016. Put us down for a Thruxton R. ""
Haha jaaaa deze komt meer in de buurt
...als ik volgend jaar niet compleet aan de financiële geeuwhonger lig, dan zou zoiets best een keer kunnen...
haha idd
voel nog steeds niet de behoefte om mijn ouwe in te ruilen
Deze kleur is ook wel mooi maar die van mij worden zoals deze: [afbeelding]
Ook met fluor gele remleidingen.. keer wat anders.
Heeft iemand een idee hoe je de tailpack van Triumph kunt vergroten?
Heb die voor een 2008-2010 model en die zou van 10 liter naar 16 liter kunnen?????
Ben al even aan het kijken geweest, maar zou niet weten hoe
Yup, zo zijn ze allemaal!
[afbeelding]
[afbeelding]
""• The Street Twin is 900 cc, has a stainless steel exhaust, and single dial on the dash. The look is spartan, like a tracker bike.
• The T120 is 1200cc, has peashooter exhaust pipes, and brushed aluminum engine covers. The tank has been streamlined, too.
• The Thruxton, specifically the Thruxton R, is the most desirable of the three. It has the lines of a 1960s British café racer, with the low-slung handlebars and flip-top gas cap. As other journalists have noted, it resembles the Ducati SportClassic. The Ohlins suspension means it'll actually handle well, Brembo brakes mean it'll stop when asked, and Pirelli Diablo Rosso Corsas tires mean it'll hold the road -- all qualities that can't always be said of homemade café racers.
Triumph says it has a 470-page accessory catalog coming out, as well — exhaust, bikini fairings, tank straps. You can also buy packages like a Prestige kit to make a T120 look even more old-fashioned, something like the different trim levels for the Ducati Scrambler. It's all in the name of making yours different from the others that'll inevitably be parked in front of the coffee shop.
They go on sale in early 2016. Put us down for a Thruxton R. ""
Hoewel ik ze stuk voor stuk gaaf vind, zou ik als ik ooit zoiets zou willen rijden, dan ook de echte old-skool fiets willen rijden. En niet de moderne variant ervan. Zelfde gevoel ook bij de mini, kever en in mindere mate de transporter bijvoorbeeldYup, zo zijn ze allemaal!
[afbeelding]
[afbeelding]
""• The Street Twin is 900 cc, has a stainless steel exhaust, and single dial on the dash. The look is spartan, like a tracker bike.
• The T120 is 1200cc, has peashooter exhaust pipes, and brushed aluminum engine covers. The tank has been streamlined, too.
• The Thruxton, specifically the Thruxton R, is the most desirable of the three. It has the lines of a 1960s British café racer, with the low-slung handlebars and flip-top gas cap. As other journalists have noted, it resembles the Ducati SportClassic. The Ohlins suspension means it'll actually handle well, Brembo brakes mean it'll stop when asked, and Pirelli Diablo Rosso Corsas tires mean it'll hold the road -- all qualities that can't always be said of homemade café racers.
Triumph says it has a 470-page accessory catalog coming out, as well — exhaust, bikini fairings, tank straps. You can also buy packages like a Prestige kit to make a T120 look even more old-fashioned, something like the different trim levels for the Ducati Scrambler. It's all in the name of making yours different from the others that'll inevitably be parked in front of the coffee shop.
They go on sale in early 2016. Put us down for a Thruxton R. ""
Hoewel ik ze stuk voor stuk gaaf vind, zou ik als ik ooit zoiets zou willen rijden, dan ook de echte old-skool fiets willen rijden. En niet de moderne variant ervan. Zelfde gevoel ook bij de mini, kever en in mindere mate de transporter bijvoorbeeld
Nieuwe speed nog steeds gave fiets alleen die reflectoren op de voorpoten Kreeg weer even een flashback naar de reflectoren op de autodeur van mijn pa's DAF-je
Klopt, ik gebruik de motoren ook veel voor woonwerk, dus dat ze starten wanneer ik dat wil is wel belangrijk. Maar voor dit soort motoren is het meer de charme van het oude karakter en is het bijna ondergeschikt.Ben ik wel mee eens. Maar het voordeel van deze nieuwe versies is toch wel dat ze over het algemeen willen starten als je wilt gaan rijden. En dat heeft toch ook wel wat... en met een beetje zagen, accessoires etc...
De nieuwe Speed vinnik nu wel erg plastic overkomen.
Het mooiste alternatief blijft toch voor mij de Dominator SS. Maar er is niet eens meer een dealer in Nederland.
[afbeelding]
Goedemorgen,
Iemand hier nog suggesties voor een fatsoenlijke paddockstand?
Welk type moet ik van Datona hebben (die zijn betaalbaar)?
Ik hoor het graag zodat ik mn achterbandje omhoog kan brengen.