Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mozes vind je nog wel eens op het fototopic...


Kaal, is misschien een gaskabel een beetje in de knel gekomen?
Vanmorgen even gekeken, gaskabel loopt gewoon soepel, dus dat is het niet, en de luchtfilterbox, met alle stekkertjes eromheen zitten ook goed, morgen maar een stuk rijden en kijken wat ie dan doet.
Wederom bedankt voor het meedenken *D
 
Hallo, na een aantal jaren af en toe het motor forum te hebben gevolgd bij verschillende onderwerpen, wil ik hier nu af en toe ook wel een (technische) vraag kunnen stellen vandaar dat ik me net geregistreerd heb.
Als dit niet de goede plek is om mijzelf voor te stellen, dan hoor ik dat snel genoeg denk ik, ik weet namelijk niet alles even snel te vinden hier, ben namelijk niet zo goed met computers.
Sinds eind 2013 ben ik de gelukkige eigenaar van een Speed Triple uit 2007, ik kocht hem met 20000km op de klok, en ondertussen staat hij op 33000km.
Ik zit (op een paar km's na)altijd met een dikke glimlach onder mijn helm, wat een fantastische motor is dit.
Ik had hiervoor 10 jaar lang een Ducati Monster 600, als je dan van 54pk overgaat naar 130pk, en je hebt bij de eerste keer optrekken het gevoel dat je armen uit de kom getrokken worden, dan zegt dat genoeg, ik was meteen verkocht.
Hij is niet meer standaard, de chromen delen zijn allemaal zwart gecoat, de originele spiegels zijn vervangen voor Barend spiegels, de kont is ingekort, en nog wat andere dingen.
Binnenkort zal ik een foto plaatsen.
mocht iemand een vraag naar mij toe hebben, ....shoot😀
:W :W :W

welkom
 
Het spulletje leert idd vanzelf. Anders ff aan Tune ECU


Ow welkom hiero. Heb ook een 2007 dat zijn de mooiste vooral in het groen :Y
Idd je krijgt een speciale band met een speed, vooral als die band lek is. Heb wat gedoe gehad gehad in het verleden maar nu weet ik er wel wat vanaf. Vooral omdat de dealer op 2000 km zit, waarvan het meeste water is B|

Dus technisch goed, onbenullig beter })

:W :W
_O-

moet ook wel daar :+
 
Het spulletje leert idd vanzelf. Anders ff aan Tune ECU


Ow welkom hiero. Heb ook een 2007 dat zijn de mooiste vooral in het groen :Y
Idd je krijgt een speciale band met een speed, vooral als die band lek is. Heb wat gedoe gehad gehad in het verleden maar nu weet ik er wel wat vanaf. Vooral omdat de dealer op 2000 km zit, waarvan het meeste water is B|

Dus technisch goed, onbenullig beter })

:W :W
ben toch nieuwsgierig waar je woont, 2000km :?
 
Tja je moet wat als je geen Yamama mag hebben hiero. Drie gehad en twee gejat en twee keer aangereden. Toen werd het mijn duidelijk dat ik iets "betaalbaar unieks" moest opzoeken dat ZE niet kunnen gebruiken voor onderdelen....

Trouwens alles dat geen Suzuki of Yamaha heet heeft een dealer op 2000 km...

:P
 
Morning@all..Ik zou net even de 2 inbus losdraaien, zodat ik mijn koplampen kan demonteren, maar geen beweging in te krijgen man! Kan ook moeilijk kracht zetten, heb losse inbus sleutel. Morgen komt mijn dopsleutelset binnen, waar ook inbus bij zit, zou ik dan meer kracht kunnen zetten? Of andere tips?

Thx!
 
Morning@all..Ik zou net even de 2 inbus losdraaien, zodat ik mijn koplampen kan demonteren, maar geen beweging in te krijgen man! Kan ook moeilijk kracht zetten, heb losse inbus sleutel. Morgen komt mijn dopsleutelset binnen, waar ook inbus bij zit, zou ik dan meer kracht kunnen zetten? Of andere tips?

Thx!
Klein pijpje op inbus zetten als hefboom?, kun je net ff wat meer kracht zetten
 
Morning@all..Ik zou net even de 2 inbus losdraaien, zodat ik mijn koplampen kan demonteren, maar geen beweging in te krijgen man! Kan ook moeilijk kracht zetten, heb losse inbus sleutel. Morgen komt mijn dopsleutelset binnen, waar ook inbus bij zit, zou ik dan meer kracht kunnen zetten? Of andere tips?

Thx!
Vandaag alvast even een beetje WD40 erop spuiten en morgen nogmaals proberen met je nieuwe werktuig?
 
goed idee! .. 8 juli staat er sowieso al weer een weekend Eifel ;) op de planning met als uitvalsbasis Am Tunnel *O* *O*

Goed idee! Misschien haak ik dan wel ff aan dat weekend als dat goed is *O*

Ik zat zelf te denken aan een dagje in het voorjaar, zo in april of mei ergens.
Zijn daar gegadigden voor? :]
 
Laatst bewerkt:
Klein pijpje op inbus zetten als hefboom?, kun je net ff wat meer kracht zetten

Morgen dus!

Morning@all..Ik zou net even de 2 inbus losdraaien, zodat ik mijn koplampen kan demonteren, maar geen beweging in te krijgen man! Kan ook moeilijk kracht zetten, heb losse inbus sleutel. Morgen komt mijn dopsleutelset binnen, waar ook inbus bij zit, zou ik dan meer kracht kunnen zetten? Of andere tips?

Thx!
Vandaag alvast even een beetje WD40 erop spuiten en morgen nogmaals proberen met je nieuwe werktuig?


Ga ik doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan