Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt geen moer uit met een 955i....die reageren zowiezo al traag op het gas.....dat tune je er ook bijna niet uit.
955ers hebben meer het aan/uit efect op de gashandel.
Trust me.....ik heb al meerdere mappings geprobeerd.....effect blijft het zelfde.....ligt puur aan de ecu die er in zit, die is totaal anders als van de latere 1050.

Maar een andere mapping heb je toch wel nodig voor een andere uitlaat en luchtfilter?
Lees ook dat de originele Triumph map al wonderen doet.
 
Maar een andere mapping heb je toch wel nodig voor een andere uitlaat en luchtfilter?
Lees ook dat de originele Triumph map al wonderen doet.

Klopt.....gewoon ff naar de dealer en andere mapping voor TOR er in proppen en dat word waarschijnlijk de originele van Triumph
 
Mocht iemand hier toevallig ergens een seat cover (zwart) voor de Speed uit '05 hebben liggen of weten waar ze voor een normale prijs te krijgen zijn dan hoor ik het graag..
 
Misschien is die nieuwe baan toch niet doorgegaan? Dat zou wel zuur zijn...
Neemtt niet weg dat hij inderdaad niet weet wat hij wilt.
Zoiets dacht ik ook. Zou idd erg vervelend zijn. We wachten even zijn reactie af.
 
Hallo,

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Mario, 26 jaar oud en ik kom uit Lisse. Ik heb sinds kort een Triumph Speed Tripple 955i uit 2001. Ik hoop hier veel plezier van te beleven en een hoop veilige kilometers te maken. In de bijlage natuurlijk een foto van het beestje.

Zijn een paar kleine dingen aan gedaan:
- Oxford handvat verwarming
- Danmoto GP carbon uitlaat
- Led knippers
- Bar-end spiegels
- Nog wat klein spul.

Groeten Mario
full
 
Hallo,

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Mario, 26 jaar oud en ik kom uit Lisse. Ik heb sinds kort een Triumph Speed Tripple 955i uit 2001. Ik hoop hier veel plezier van te beleven en een hoop veilige kilometers te maken. In de bijlage natuurlijk een foto van het beestje.

Zijn een paar kleine dingen aan gedaan:
- Oxford handvat verwarming
- Danmoto GP carbon uitlaat
- Led knippers
- Bar-end spiegels
- Nog wat klein spul.

Groeten Mario[afbeelding]
Welkom en gefeliciteerd met je mooie bike :W
 
Hallo,

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Mario, 26 jaar oud en ik kom uit Lisse. Ik heb sinds kort een Triumph Speed Tripple 955i uit 2001. Ik hoop hier veel plezier van te beleven en een hoop veilige kilometers te maken. In de bijlage natuurlijk een foto van het beestje.

Zijn een paar kleine dingen aan gedaan:
- Oxford handvat verwarming
- Danmoto GP carbon uitlaat
- Led knippers
- Bar-end spiegels
- Nog wat klein spul.

Groeten Mario[afbeelding]


Hoi,

Gefeliciteerd met je rijbewijs en goeie keus!
 
Hallo,

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Mario, 26 jaar oud en ik kom uit Lisse. Ik heb sinds kort een Triumph Speed Tripple 955i uit 2001. Ik hoop hier veel plezier van te beleven en een hoop veilige kilometers te maken. In de bijlage natuurlijk een foto van het beestje.

Zijn een paar kleine dingen aan gedaan:
- Oxford handvat verwarming
- Danmoto GP carbon uitlaat
- Led knippers
- Bar-end spiegels
- Nog wat klein spul.

Groeten Mario[afbeelding]
Welkom en wat een prachtig model speed man blijft mooi
Grtzz ez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan