Triumph Speed Triple topic deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een quickshifter slecht voor de versnellingsbak dan? Dat zou toch moeten meevallen zou je zeggen?

Vandaag even een zomerjasje gehaald.. Een Rev'it Airforce.. Voor het lekkere weer :Y

Ben benieuwd hoe die zit tijdens het rijden en hoeveel wind erdoorheen komt [afbeelding]

Mooie jas!

Volgens mij valt het allemaal wel mee, alleen van 1 naar 2 is best een harde klap. Ik gebruik hem voornamelijk in het hogere toeren gebied, daar is zo'n ding ook voor gemaakt. Mijn Speed heeft pas 15.000 km gelopen dus ik denk dat de bak nog aardig nieuw is..

Een mis shift is nooit goed, ik merk ook dat mijn sensor redelijk gevoelig afgesteld staat dus wanneer ik zachtjes tegen het pookje duw hij de ontsteking al onderbreek.. misschien ff aanpassen binnenkort.
 
Jup hij zit erop!
Zonder koppeling overschakelen deed ik ook al voor QS, maar nu hoeft het gas ook niet meer dicht..! :+

Man man man wat vet, klinkt zoooo bruut als je hem vol gas door trapt! :}

Volgende week gaat hij bij Fredriks op de dyno, ik maak dan ff een filmpje en dan kun je zien en horen hoe vet het is!
Ben heel benieuwd naar filmpje. Heb onlangs een S1000R gereden met QS, is toch wel heel lekker inderdaad.
Ook benieuwd wat afredriks nog uit mapping kan halen.
 
Ik zal me hier ook eens voorstellen nu ik alweer n paar maandjes rondstuur op een Speed uit 2006. Heerlijke fiets, elke keer weer een feest! Reed hiervoor op een BMW R1100S en daarvoor op een Diversion 600. Nuja, fototijd!
[afbeelding]

Mooie fiets! Weet je zo waar de zwarte radiator covers (waar de knipperlichten op zitten) vandaan komen? Ik heb de originele zilveren radiator kapjes op de zijkant en vind zwarte op een zwarte fiets toch mooier..
 
Mooie fiets! Weet je zo waar de zwarte radiator covers (waar de knipperlichten op zitten) vandaan komen? Ik heb de originele zilveren radiator kapjes op de zijkant en vind zwarte op een zwarte fiets toch mooier..
Origineel af-fabriek zijn ze toch juist zwart?
 
Ik zal ook een keer hier reageren, lees al een tijdje mee.

ben ook in bezit van de speed triple, eentje uit 2006. Wilde hem al vanaf dat ik mijn rijbewijs had, maar toen het budget er niet voor gehad en 2 jaar een zx6r 1998 gereden.

Foto, incl de Aliexpress spiegels (heeft mudBAsTeRd gelijk een idee;)

20160706_161240.jpg
 
Ik zal ook een keer hier reageren, lees al een tijdje mee.

ben ook in bezit van de speed triple, eentje uit 2006. Wilde hem al vanaf dat ik mijn rijbewijs had, maar toen het budget er niet voor gehad en 2 jaar een zx6r 1998 gereden.

Foto, incl de Aliexpress spiegels (heeft mudBAsTeRd gelijk een idee;)

[afbeelding]
Welkom :W Mooie bike *O*

Ik heb die spiegels ook, maar ik heb ze er heel anders opstaan. Bij mij steken ze meer naar voren, bij jou bijna recht omhoog. Kijk je zo niet tegen je eigen arm aan? :?
 
Ik zal ook een keer hier reageren, lees al een tijdje mee.

ben ook in bezit van de speed triple, eentje uit 2006. Wilde hem al vanaf dat ik mijn rijbewijs had, maar toen het budget er niet voor gehad en 2 jaar een zx6r 1998 gereden.

Foto, incl de Aliexpress spiegels (heeft mudBAsTeRd gelijk een idee;)

[afbeelding]

mooie fiets :9~ :] veel plezier er mee.
en bedankt. ;)
 
Bedankt!

dat ze zo omhoog staan heb ik geen last van de armen. Staat er een beetje op, maar is soort referentie voor mij. misschien een goede tip om ze is naar achteren te zetten, dat mijn zicht daar beter van wordt! Vind ze in ieder geval wel top erop staan, zeker voor dat geld.
 
Zou geen nieuwe gaan kopen maar een zwarte spuitbus halen.
Kwartiertje werk en je bent voor een paar euro klaar.
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even een filmpje gemaakt met het geluid van het arrow systeem zonder killer :Y beetje slechte kwaliteit maar goed :+

 
Mooie fiets! Weet je zo waar de zwarte radiator covers (waar de knipperlichten op zitten) vandaan komen? Ik heb de originele zilveren radiator kapjes op de zijkant en vind zwarte op een zwarte fiets toch mooier..

Geen idee, zat erop toen ik m kocht. Ik zou ze in jou geval ook zwart spuiten.

hoi

ik zoek een set mooie end bar spiegels voor niet al te veel geld })
wie heeft er tips?

thnx
http://www.aliexpress.com/item/blac...ti-Aprilia-Cafe-Racer-Victory/2052112818.html

Voor $14,99 het proberen waard zou ik zeggen :)

Verkrijgbaar in meerdere kleuren.
(Tip: Kies bij Shipping voor PostNL)

Ik heb ook deze erop zitten (el cheapo bar end mirrors) bij mij klapt de linker naar binnen bij stevig optrekken, op snelheid blijft hij wel in de goede stand staan. Iemand n idee op het kogelgewrichtje stroever te krijgen?
 
Heb wel eens iets gelezen over dat mensen het spiegelglaasje eruit weten te krijgen en dan het kogeltje iets strakker hebben kunnen zetten of vast lijmen.
Als hij toch al "stuk" is heb je weinig te verliezen natuurlijk.
 
@ Slakky: op hoeveel NM heb jij de weerstand van de sensor van je healtech staan?

Heb je ook enig idee of je je schakelen kunt omdraaien zodat je kan trappen bij omschakelen?

Mijn cut off time staat op lagere toerentallen op 70 ms en bij hogere toeren op 65 en 60ms.. voor mijn gevoel gaat het best soepel.. welke timing heb jij?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even naar de motorzaak gegaan voor de lekkage ..komt misschien bij de sensor vandaan, vlakbij het schakelpookje.... heb tevens een nieuwe ketting besteld....zaten 3 schakels helemaal vast en verkeerd....Hopelijk voor het motor weekend nog binnen. ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan