Maximus Decimus
MF veteraan
Dan is ie zo weer verkocht...Triumph Spijt Triple...
maar geloof ik niks van eigenlijk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan is ie zo weer verkocht...Triumph Spijt Triple...
je hebt toch wel proefgereden heaEcht niet inderdaad!!
Ik heb echter altijd gekozen voor de snelste en dikste racer die er was en ben geëindigd met de s1000rr.
Nu ben ik een keer niet voor de snelste gegaan maar voor een iets afwijkende, goed afgewerkte, met een goed rijwielgedeelte uitgevoerde en fraaie engelse fiets... in de hoop dat ik daar geen spijt van krijg..
Daarom wel R uitvoering, andere uitlaat, Quickshifter, duocover en misschien nog wel een paar wijzigingen er op aangebracht.. We zullen het meemaken in het voorjaar.. Ben benieuwd!!
je hebt toch wel proefgereden hea
maar tjonge, met een speed triple R kun je geen verkeerde keuze hebben gemaakt. De verschillen zijn zodanig klein dat je wel stelt niet de snelste te hebben, maar ik vraag mij af of je op en circuit oid stelselmatig verschillen gaat vinden, tenzij je echt het onderste uit de kan kunt halen... Waar je denk ik mis kan gaan is of het motorkarakter en het rijwielgedeelte je na een tijdje alsnog kan bekoren... of dat je toch liever een 1200gs wilt
bijna iedere test die ik lees over superbikes, supernakeds, superadventures en eigenlijk zelfs de middenklas nakeds, is dat foute keuzes niet meer bestaan. Overduidelijke winnaars zijn er evenmin.
...proefrijden is voor mensen die geen lef hebben...
Suffe gedoe altijd met proefrijden..., ja..., of je moet de motor (of auto) in kwestie meekrijgen voor een rondje Dolomieten, dan weet je of het wat is.
Dat kwartiertje 'proef' rijden, zegt eigenlijk nix.
Ja, dat het ding het doet.
Maar verder...??
Destijds de Speed gekocht zonder 1 mtr proefrit.
Idem de Toerboxer.
Idem de Sportboxer.
Idem de GSX1400 (niet helemaal waar..., ooit in 2004 een keer met zoon ding gereden...)
Idem de auto('s).
Nou ja, als ik op Assen de Speed triple R pak of de Tuono dan zal het qua tijd voor mij bar weinig uitmaken. Met de gixxer1000K8 reed ik 2.10 dus t ligt sowieso aan mij...Nee niet proefgereden... En ja we halen wel het onderste uit de kan
Foto's of filmpjes tijdens deze onder uit de kan acties zien we wel verschijnen van het zomer..
Ben na 2 jaar circuit rijden weer terug op de weg en dat gaan we vieren
We gaan er echt wel lol aan beleven, van overtuigd!!
Mwah, ik zou zonder proefrijden toch geen motor kopen eerlijk gezegd. Het gaat mij dan vooral om rijeigenschappen, motorkarakteristiek en zithouding.
Maar ik heb op een street RS proefgereden en toch een street R gekocht dat durfde ik dan wel aan ja
Nou ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb!...proefrijden is voor mensen die geen lef hebben...
Suffe gedoe altijd met proefrijden..., ja..., of je moet de motor (of auto) in kwestie meekrijgen voor een rondje Dolomieten, dan weet je of het wat is.
Dat kwartiertje 'proef' rijden, zegt eigenlijk nix.
Ja, dat het ding het doet.
Maar verder...??
nou ja..., zo had ik hele verwachtingen bij een MV 675 naked, bla,bla,bla...
...man, man, man..., wat een stugge aan-uit knikkerbak was dat...
Gauw weer teruggebracht.
Nu zit ik heel de winter: kannie wachten! kannie wachten!
Kheb nog nooit een motor of auto gekocht, zonder proef te rijden...........wat de een geweldig vind, kan mij voor mij een spoiler zijn.
Lees absoluut recensies en forums...........maar er gaat niets boven een proefrit.
Daardoor heb ik ook nog weinig spijt van mijn aankopen gehad.
Soms moet je ook wennen (bv aan mijn circuit CBR die me veels speels en onrustig was na een Soes..........maar donders, een paar wedstrijden later wilde ik niet meer anders, wat een stuurfiets)
Haha, ik heb mijn Speed al negen jaar en ik zit ook al weer te popelen...
Dat van die MV was eigenlijk (of eigenlijk 'helemaal'...) de schuld van een verkoper bij zo'n MotoPrut vestiging. Ik liep daar op een mooie dag gewoon eens binnen, en helemaal niet om te kijken voor wat anders. Maar we raken aan de praat over 3-cilinders, Triumph, en andere onbelangrijke randverschijnselen.tripleklus schreef...:
Dus is een proefrit toch wel handig, jij kan misschien makkelijk geld weggooien door een motorfiets na korte tijd weer in te ruilen. Ik moet er jaren mee doen en wil dan graag een beetje idee hebben wat ik koop.
Helemaal mee eens, met de ene motorfiets heb je na twee bochten al zoiets van: yes! En een andere heb je langere tijd voor nodig om aan te wennen, met een korte proefrit mis je die dan.
Die 2-cilinders lopen tegenwoordig echt heerlijk soepel. Alleen onder de 3000 tpm bokt het een klein beetje maar niet vervelend ofzo. Ik denk dat die 1190 nog iets soepeler was dan die monster 1100, kan dat kloppen?Tijd om te wennen heb je sowieso wel nodig lijkt mij. Mijn proefritje lang geleden op een 990SMT was alles wat ik niet van een motor verwachtte... horten, stoten en wat al niet meer. Dus beetje de 2-cil afgezworen. Ik geloof echt wel dat ik aan die motor zou wennen en met wat aanpassingen helemaal... Maar daar koop ik geen motor voor...
In afgelopen proefritjes ronde op een 1190adv en die monster1100 hele andere ervaring met 2-cil. Had niet veel gescheeld of die 1190adv had nu in mijn tuin gestaan. Maar toch maar die MT09 en street geprobeerd, vanwege die heerlijke 3-cils en vorige ervaring met de speed... kon het direct weer enorm waarderen dat bullige en ook die lange adem
Voor mij is ook de zitpositie wel belangrijk overigens. Die was niet helemaal optimaal op de mt09 voor mij, te rechtop. Vind mijn onderrug niet fijn
Die verhaaltjes missen we nog wel eensDat van die MV was dit (ellenlange..., sorry...) verhaaltje : klik !