beemerracer
MF veteraan
Inderdaad, niet uitgezet.Zijn SAI is fysiek afgesloten, maar of die in de mapping die hij er nu in heeft staan ook uitgeschakeld is is nog maar de vraag
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, niet uitgezet.Zijn SAI is fysiek afgesloten, maar of die in de mapping die hij er nu in heeft staan ook uitgeschakeld is is nog maar de vraag
Secundaire luchtinjectie afkoppelen, de aansluitingen op het kleppendeksel afsluiten en de aansturing (SAI) uitzetten in Tune Ecu. Probleem van knallen opgelost.
Laatste regel is bullshit.
Klopt.Laatste regel is bullshit.
Ook die zal wellicht niet elk detail wetenToch zei de chef werkplaats dat echt.....
Ach, de gemiddelde motorzaak heeft tegenwoordig ook een aardig verloop.....Ook die zal wellicht niet elk detail weten
Zijn SAI is fysiek afgesloten, maar of die in de mapping die hij er nu in heeft staan ook uitgeschakeld is is nog maar de vraag
Punt is dat in vrijwel elke mapping de SAI standaard aanstaat, dus dan zou Roké 'm bewust uitgezet moeten hebben.Dat zou haast wel moeten, ook ooit af laten doppen zonder uit te zetten in de computer en toen liep hij toch een partij beroerd aangekomen op motorweekend gelijk slangetje weer gemonteerd.
Ook die zal wellicht niet elk detail weten
Have fun en doe ze de groeten van Nicole en FlorisZo! Alles ingepakt! Morgen naar de Eifel! Even 2 nachtjes bij Toets en Angela bivakkeren. Zin in!
Have fun en doe ze de groeten van Nicole en Floris
Have fun en doe ze de groeten van Nicole en Floris
Ach, de gemiddelde motorzaak heeft tegenwoordig ook een aardig verloop.....
En dat een Triumph zelflerend is..... het is geen XB9/12R
De goeie map erin, en het nodige uitvinken, klaar. Co afstellen is er ook niet meer bij of je moet de close loop ook uit zetten. Maar een goed onderhouden en afgestelde Triumph loopt dan als een zonnetje. Of er zijn andere dingen aan de hand, ook al beweren anderen anders. Vooral de 1050 blokken hebben nogal last van verlopende timing door een snel verslijtende nokkenasketting.
Mooiste oplossing die ik daar laatst voor zag was een opgelaste NAKS
Rond Zwolle even een flinke bui, maar iets verderop was de zon er weer en waren we weer helemaal droog. Goed te doen.Regen op de terugweg is niet zo heel erg.
Fijn dat jullie genoten hebben!
ZekersEn was Assen nog leuk?
Dat we verloofd zijn bedoel je?Groetjes terug! En ik mag jullie feliciteren hoor ik..;-)