Triumph Speed Triple topic deel 54

Dan is er wel interesse hier
Ik zit net in de doos te kijken en zie ook een gloednieuw oliefilter en denk goh waar was die ook alweer voor? Ohhhh Honda. Ohja ik wilde de CB500 van m'n vriendin nog een keer de olie van verversen, weet ik ook weer waarom ik destijds die olie gekocht had _O-
Was wel mooi prijsje uit Duitsland trouwens zag ik op de bon.
Bij de olieconcurrent is diezelfde Mobil 1 Racing 4T 15W-50 ook wel goed betaalbaar trouwens :)
 
Dempertje een beetje gedraaid.

IMG20200516164423.jpg


Nu wil vrouwlief eigenlijk ook wel een lage demper. Vindt ze toch wel stoer staan.
 
Ik zit net in de doos te kijken en zie ook een gloednieuw oliefilter en denk goh waar was die ook alweer voor? Ohhhh Honda. Ohja ik wilde de CB500 van m'n vriendin nog een keer de olie van verversen, weet ik ook weer waarom ik destijds die olie gekocht had _O-
Was wel mooi prijsje uit Duitsland trouwens zag ik op de bon.
Bij de olieconcurrent is diezelfde Mobil 1 Racing 4T 15W-50 ook wel goed betaalbaar trouwens :)
Ook goed om te weten, kan de olie in cb500. Mits ze 'm nog heeft.
 
ga binnenkort met de maten een biketrip maken naar Duitsland, liefst Harz, Winterberg of Willingen? Iemand tips over hotels, gebieden etc? Weet dat er hier wel wat reiservaring zit!

Is het al weer mogelijk om als toerist te overnachten in Duitsland?? Zou mooi zijn, ons jaarlijks tripje nar Sauerland is door Corona komen te vervallen🇩🇪🇩🇪
 
Mijn vader mag gewoon met zijn maten overnachten in Willingen de eerste week van juni. Ze hebben telefonisch contact met de eigenaar van die toko.
Op dit moment geldt nog steeds het volgende:

* Alleen met dwingende reden Duitsland in.
Duitsland inreizen mag alleen met een dwingende reden. Kunt u niet aantonen dat u een dwingende reden heeft om Duitsland in te gaan, dan kunnen de autoriteiten u de toegang tot Duitsland weigeren.
Toerisme geldt niet als dwingende reden.

 
Terug
Bovenaan Onderaan