Triumph Speed Triple topic deel 54

Iemand hier toevallig nog een tune ecu kabel in de kast liggen waar je niks meer mee doet?

heb hem nodig om mijn ecu uit te lezen en te resetten
Als je goed zoekt kun je zo'n ding wel op het internet vinden voor ongeveer 15 Euro.

Wordt vaak verkocht als een VW Audi KKL kabel.
Zoektermen: USB ODB2 FTDI FT232
 
Gisteren een lekker 🏍tochtje gemaakt, minstens 2 SPEEDS...
Dus hier ook vermeldingswaardig...
150 km Veluwe...☕🍁🍂🏍🍰💪🏼😘👍🏻
D558A7BB-327F-4BB6-935D-659FDF3BBEE1.jpeg
658B2AC3-A389-40EE-B6CE-009CB08926BD.jpeg
 
Ik ga zaterdag aanstaande met m'n broer op het Midland Circuit in Lelystad een traininkje doen. Hij op een Tiger 1200 en ik op de Speed. Nog even nieuwe sloffen, want minimum eis qua profiel is 2mm op alle loopvlakken... en dat haalde ik niet meer :+ . Nu hopen op droog weer...!


20201005_131022.jpg
 
Ik ga zaterdag aanstaande met m'n broer op het Midland Circuit in Lelystad een traininkje doen. Hij op een Tiger 1200 en ik op de Speed. Nog even nieuwe sloffen, want minimum eis qua profiel is 2mm op alle loopvlakken... en dat haalde ik niet meer :+ . Nu hopen op droog weer...!


Bekijk bijlage 1550420
Gaaf! Wil dat ook volgend jaar doen. Have fun!🤙🏻
 
Heren! Poetsvraag..

Hoe houden jullie het blok/ droge slangen mooi?
Gebruiken jullie hier siliconenspray voor o.i.d.?
Gaat dit met de temperatuur bijvoorbeeld?

Het lijkt er ook wel op dat ik wat lichte aanslag op de coating van het blok heb van druppels of shampoo?
Gebruik Turtle autoshampoo voor te wassen.
 
Heren! Poetsvraag..

Hoe houden jullie het blok/ droge slangen mooi?
Gebruiken jullie hier siliconenspray voor o.i.d.?
Gaat dit met de temperatuur bijvoorbeeld?

Het lijkt er ook wel op dat ik wat lichte aanslag op de coating van het blok heb van druppels of shampoo?
Gebruik Turtle autoshampoo voor te wassen.

Beetje WD 40 en met een doekje uitwrijven.
 
Whoop...hopelijk volgende week de Harley verkocht... ennnn dan serieus kijken naar een speed!
Omdat Ik er even uit ben qua speeds, wat waren ook al weer de punten voor een 05, 06 en 07?
Klakkende start motor? En verder weet ik.niet even niet meer
 
Heren! Poetsvraag..

Hoe houden jullie het blok/ droge slangen mooi?
Gebruiken jullie hier siliconenspray voor o.i.d.?
Gaat dit met de temperatuur bijvoorbeeld?

Het lijkt er ook wel op dat ik wat lichte aanslag op de coating van het blok heb van druppels of shampoo?
Gebruik Turtle autoshampoo voor te wassen.

Silicone olie in spuitbus. Of nog beter, vloeibare silicone olie. Beetje op een doekje en glimmen maar.

Voor hardnekkigere bende heb ik foam reiniger
 
Whoop...hopelijk volgende week de Harley verkocht... ennnn dan serieus kijken naar een speed!
Omdat Ik er even uit ben qua speeds, wat waren ook al weer de punten voor een 05, 06 en 07?
Klakkende start motor? En verder weet ik.niet even niet meer

Zoek functie al geprobeerd? Dit word bijna maandelijks besproken.

Maar startkoppeling is wel de grootste naast de reguliere dingen
 
Gisteren met siliconenspray even de leidingen gedaan, zien er weer uit als nieuw! Had wat siliconenspray op een doek gespoten en dit op mijn gemak goed ingewreven op de leidingen.

Voor WD40 heb ik niet gekozen omdat ik hier altijd mijn achtervelg mee doe en het een klein beetje "plakkerig" blijft. Heb het gevoel dat die siliconenspray vrijwel geen plakkerig laagje achterlaat.

Bedankt beide!
 
Ik moet zeggen dat ik het antwoord gewoon niet weet, maar drogen sommige middelen zoals siliconenspray niet juist het rubber uit?

WD40 moet je sowieso een beetje mee oppassen als poetsmiddel. Ik ken iemand die per ongeluk de verkeerde WD40 had gekocht en zo de lak van z'n tank poetste :+
 
Ik moet zeggen dat ik het antwoord gewoon niet weet, maar drogen sommige middelen zoals siliconenspray niet juist het rubber uit?

WD40 moet je sowieso een beetje mee oppassen als poetsmiddel. Ik ken iemand die per ongeluk de verkeerde WD40 had gekocht en zo de lak van z'n tank poetste :+

Correct me if i’m wrong, maar de slangen zijn (deels) van silicone. En op het werk smeren we o-ringen in met silicone vet om ze juist soepel en gangbaar te houden :)

Als je je lak poetst met wd40 ben je sowieso een 1e klas knuppel.

Enige waar je mee uit moet kijken met silicone is remmen / banden. En mocht je je plastic willen laten spuiten, spuiters zijn ook niet dol op silicone.
 
Correct me if i’m wrong, maar de slangen zijn (deels) van silicone. En op het werk smeren we o-ringen in met silicone vet om ze juist soepel en gangbaar te houden :)

Als je je lak poetst met wd40 ben je sowieso een 1e klas knuppel.

Enige waar je mee uit moet kijken met silicone is remmen / banden. En mocht je je plastic willen laten spuiten, spuiters zijn ook niet dol op silicone.
Ik moet zeggen dat ik het antwoord gewoon niet weet, maar drogen sommige middelen zoals siliconenspray niet juist het rubber uit?

WD40 moet je sowieso een beetje mee oppassen als poetsmiddel. Ik ken iemand die per ongeluk de verkeerde WD40 had gekocht en zo de lak van z'n tank poetste :+

Had nog een spuitbus staan van silconenspray waar je normaal de rubbers van de auto mee in spuit tegen het plakken door vrieskou. Dit leek me wel een geschikt middel hiervoor.

WD40 Gebruik ik enkel voor de achtervelg om die kettingsmeer gemakkelijk van de velg te krijgen. Voor de rest van de motor gebruik ik enkel normale autoshampoo, niet speciale sterke wasmiddelen die verder iets aan kunnen tasten. WD40 zal toch geen kwaad kunnen voor de achtervelg van een 2009, wel? Ik zie wel eens dat de 2011-2015 modellen matte velgen overhouden van poetsen met velgenreinigers e.d., maar nog nooit problemen met de achtervelg gehoord door WD40.
 
Had nog een spuitbus staan van silconenspray waar je normaal de rubbers van de auto mee in spuit tegen het plakken door vrieskou. Dit leek me wel een geschikt middel hiervoor.

WD40 Gebruik ik enkel voor de achtervelg om die kettingsmeer gemakkelijk van de velg te krijgen. Voor de rest van de motor gebruik ik enkel normale autoshampoo, niet speciale sterke wasmiddelen die verder iets aan kunnen tasten. WD40 zal toch geen kwaad kunnen voor de achtervelg van een 2009, wel? Ik zie wel eens dat de 2011-2015 modellen matte velgen overhouden van poetsen met velgenreinigers e.d., maar nog nooit problemen met de achtervelg gehoord door WD40.
Velgenreiniger mag je alleen op ongelakte velgen gebruiken, dat is echt agressief spul.

Ik gebruik zelf vaak de kettingreiniger van de Lidl, dat is topspul om mee te poetsen en pH-neutraal :)
 
Zeker een vriend van een kennis en daarvanderelatie_O-
En daarvan de zus van de melkboer, diens hond had dus jongen en eentje daarvan ging naar de buurman van de werkster en haar zus had een man, maar die bleek dus vreemd te gaan, en bij die andere slet had ie dus een kind, maar ohnee wacht het was die andere puppy uit dat nest, dus daarvan........

En zo ratelen vrouwen maar door en door en wij mannen knikken gewoon braaf uhuh hmmhmm ja hoor schat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan