tripleklus
MF veteraan
Nou..., deze oldtimer vindt anders o.a. deze stijl GPZ900R toch anders wel ernstig fraai...
...en meer toch heel best leuk Kawasaki spul.... : klik !
Dat vind ik niks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou..., deze oldtimer vindt anders o.a. deze stijl GPZ900R toch anders wel ernstig fraai...
...en meer toch heel best leuk Kawasaki spul.... : klik !
En dan een DAEG een beetje opgeleukt, kan het er best ernstig OPGELEUKT uitzien...
Dank je !Goed dat je er weer bent! Doet het lijf het weer wat beter?
Dank je !
Het vege lijf blijft sodemieteren.....maar ik blijf ook doorkachelen
Verder wel een beetje een bijzondere periode achter de rug;
( gescheiden, paar keer verhuisd, nieuwe vriendin )
Ik dacht; dan ook maar een keer een nieuwe motor....
Mèh.En dan een DAEG een beetje opgeleukt, kan het er best ernstig OPGELEUKT uitzien...
Een KTM begrijp ik? ook leuk!
Ik heb ook een andere Speed, maar dat kwam omdat er een auto voor mij de weg op draaide.
Het lijf word ook langzaam minder maar motorrijden gaat nog prima!
Oke, noodgedwongen een andere Speed....ook geen straf misschien...
Welk model ? Jaar ?
Hee beste Triplelaars....
Ik denk : laat ik ook weer eens een woordje schrijven hier .
Heb dan al een paar jaar geen Speed meer maar ach....
Ik draag Triumph een warm hart toe en er rijden leuke mensen op Triumph,s
En daarom is het altijd wel gezellig hier !
( was ooit op fabrieksbezoek in Hincley : onvergetelijke ervaring !! )
Heb inmiddels wel een andere nickname.
Enkele jongens hier kennen mij wel van ritten voorrijden in de Eifel
( Erik, Ron, Robert, Brian de infiltrant, Peter en nog een paar meer )
Rij nu op een dikke 1290 van een Oostenrijkse fabrikant...een GT.
Groetjes ,
Jij bent toch nog een jonge god, klus ?Een KTM begrijp ik? ook leuk!
Ik heb ook een andere Speed, maar dat kwam omdat er een auto voor mij de weg op draaide.
Het lijf word ook langzaam minder maar motorrijden gaat nog prima!
Nope. Niet eens een half harde.
Ik dacht je al te herkennen van het GT topicRij nu op een dikke 1290 van een Oostenrijkse fabrikant...een GT.
Groetjes ,
Zei het schaap
Jij bent toch nog een jonge god, klus ?
...cultuurbarbaren...Nope. Niet eens een half harde.
Zo hebben we allemaal onze jeugdhelden van toen we opgroeiden. Voor mijn leeftijd (nu 37) was dat toen al Rossi en de allergaafste motor toen was natuurlijk een Yamaha R1.
Uiteindelijk nooit gekocht, wel getwijfeld over een R6. Maar 4 in lijn kan mij ook niet bekoren en Japans heeft gewoon te weinig karakter. Ik heb meestal liever iets aparters, dus kocht ik geen R6 maar een Daytona 675 en daar heb ik nooit spijt van gehad. Een gaver geluid uit een motor (met Bodis einddemper) bestaat m.i. niet
Allemaal beLEEFdheid!!God wel ja...
Maar het jonge word toch langzaamaan minder
...stond ook een smiley achter het woordje 'cultuurbarbaar'...Dus omdat jij allemaal emotionele reacties krijgt van dat soort hokken omdat je het als kind fantastisch vond ben ik een cultuurbarbaar.. Duidelijk verhaal, lekker kort ook.
Zo hebben we allemaal onze voorkeuren hè, ik heb niks met die ouwe troep omdat het EN van ver voor mijn tijd is EN omdat ik gewoon niet van (4 in lijn) Jappen houd, oud of nieuw.
Ieder zijn meug, waar ik van hou vind jij waarschijnlijk verschrikkelijk.
Zo zie je maar... un serieuze zaak motorliefde.....ieder zijn -haar - het - de meug.......stond ook een smiley achter het woordje 'cultuurbarbaar'...
Maar idd..., allemaal onze voorkeuren. En dat is ook prima natuurlijk.
Zo kan ik persoonlijk niet zo heel warm worden van Italiaanse 2-cylinders..., ook wel eens op gereden, maar ik kan er maar moeilijk aan wennen.
Terwijl er ook hele volksstammen zijn, die alleen al bij de gedachte aan zo'n brommer, een heel warm gevoel krijgen.
En voordat ik destijds de Speed kocht, ben ik wel eens wezen proefrijden op een MV ; en dan ook een naked 3 cilinder.
Maar ook totaal niet te vergelijken met een Triumph..., want rauw, lomp, ratelen, hakerige bak, en vooral ook geen comfort.
En voor de rest heb ik ook niet zo heel veel met Japanse 4-pitters..., maar het ging in het voorbeeld van die AMA racerij dan vooral over de stijl van rijden..., die fietsen uit die tijd zijn tenslotte nogal flexibel, en ook niet echt flitsende stuurders, en dan is het toch wel fraai hoe die gasten dat ouwe ijzer zo door de bochten drukken.
Mijn broer en ik hadden ooit een GPZ900 gedeeld(zo'n regeling was doemd te mislukken natuurlijk) We waren ook de onderste kuip delen kwijt, maat het zag er never nooit zo goed als deze!Nou..., deze oldtimer vindt anders o.a. deze stijl GPZ900R toch anders wel ernstig fraai...
...en meer toch heel best leuk Kawasaki spul.... : klik !
un verb(R)and met uwe visitatie?
Proefritje op de MV..., geen vergelijk met een Speed.
Totaal niet zelfs..., ondanks de 3 pitter.
Een motormaat had destijds ook een RSV4 met open pijp..., man, man, man..., wat een ongekend blaffert was dat zeg..., ondanks de soort van dB-killer in dat ding.
Uitlaat 'demper' gemaakt door Mile Pajic.
Hier bijvoorbeeld nog bij de oude locatie van Anbergen Motoren..., een week of 3 later brandde de hele bups af...