Triumph Speed Triple topic deel 54

Eind deze maand nog een weekend naar omgeving Winterberg of de Eifel. Wie weet er nog betaalbaare verblijf plaatsen in omgeving Winterberg of de eifel. Waar zouden jullie naar toe gaan. omgeving Winterberg is voor mij nog vrij om bekend.
 
Ik zou naar het weer kijken dat weekend en afhankelijk daar van mijn keuze maken.
Eifel is groter en afwisselender, maar in het Sauerland heb je meer bergen.
Sauerland is in de regel iets duurder en meer op het winterseizoen gericht........maar is prima vertoeven in de zomer.
In beide gebieden heb je erg mooie stuurwegen.

Wat voor soort hotels heeft je voorkeur: schnitzel-/bikerhotels met bv veel Nederlanders of liever rustige hotels met vnl Duitsers?

Wij kiezen meestal voor de laatste soort....... hieronder een paar hotels in het Sauerland (Winterberg is nooit ver :) )
 
Eind deze maand nog een weekend naar omgeving Winterberg of de Eifel. Wie weet er nog betaalbaare verblijf plaatsen in omgeving Winterberg of de eifel. Waar zouden jullie naar toe gaan. omgeving Winterberg is voor mij nog vrij om bekend.
Gasthof süßewind in Antfeld is ook een goed adres. Word gerunt door Nederlandse mensen. Ben er zelf 2x geweest. Is toen zeer goed bevallen. :)
 
Om even door te gaan over dit onderwerp. Ik wil eind september graag met een vriend nog een weekend richting Duitsland gaan. Weten jullie waar het mooi rijden is en het niet te ver rijden is vanaf Haarlem ongeveer? Niet te ver is natuurlijk relatief, maar we gaan met auto/aanhanger en maximaal 4 uur rijden ongeveer.
 
Om even door te gaan over dit onderwerp. Ik wil eind september graag met een vriend nog een weekend richting Duitsland gaan. Weten jullie waar het mooi rijden is en het niet te ver rijden is vanaf Haarlem ongeveer? Niet te ver is natuurlijk relatief, maar we gaan met auto/aanhanger en maximaal 4 uur rijden ongeveer.
Saurerland, Westerwald of Harz [is ietsjes verder maar ook mooi rijden].
Eifel is iets dichterbij maar boven genoemde gebieden zij iets rustiger qua verkeer.
Bochten zij ook iets glooiender als de Eifel.
 
Om even door te gaan over dit onderwerp. Ik wil eind september graag met een vriend nog een weekend richting Duitsland gaan. Weten jullie waar het mooi rijden is en het niet te ver rijden is vanaf Haarlem ongeveer? Niet te ver is natuurlijk relatief, maar we gaan met auto/aanhanger en maximaal 4 uur rijden ongeveer.
Eerste weekend van oktober is er in Luxemburg bij Ed op de camping het Euro weekend. Is super gezellig en niet duur. Google maar eens op camping Le moulin Luxemburg Heiderscheidergrund.
 
Om even door te gaan over dit onderwerp. Ik wil eind september graag met een vriend nog een weekend richting Duitsland gaan. Weten jullie waar het mooi rijden is en het niet te ver rijden is vanaf Haarlem ongeveer? Niet te ver is natuurlijk relatief, maar we gaan met auto/aanhanger en maximaal 4 uur rijden ongeveer.

Sauerland is leuk. Belgische ardennen bij luxemburg is ook super. Vooral vanaf daar richting het 3 landenpunt.
 
Sauerland ziet er inderdaad goed uit qua kaart en afstand rijden. Nog suggesties voor verblijfplaatsen? :)
 
Wie van jullie rijdt er met op maat gemaakte oordoppen?
Van welk merk heb je ze?
Wat vind je er wel/niet fijn aan?
Zou je ze aanbevelen?

Ik zit zelf aan die van Alpine te denken.
 
Ik heb door de plaatselijke audicien die dingen laten maken. Zijn harde. Ik heb ze al 20 jaar. Slijten niet. Iedere audicien kan die dingen maken. Wat niet bevalt is dat ze na paar uur gaan irriteren. Van die zachte propjes die ze bij moto gp gebruiken hebben dat euvel niet. Maar die sluiten echt alles af. Dus nu rij ik meestal weer net als vroeger. Zonder.
 
Heb ook zachte autoplastieken van het werk, maar die drukken me teveel in het oor met een helm op.
Gebruik schuimpjes, van die zachte die je tussen de vingers moet rollen en aan 1 kant een puntige kant.
 
Ik heb ze ook van Alpine dit zijn ook de harde variant bevallen prima. Inderdaad na 5 jaar ff nieuwe kopen ik deed dit pas na 10 jaar en zit zeker verschil in, nu zitten ze weer perfect.
 
Alpine race oordoppen , pas gekocht :t toppie.
Gemakkelijk in en uit de gehoorgang te halen.
Wel ruis hoorbaar maar sluiten verder de harde geluiden goed af.
De oude alpine waren aan vervanging toe....er was kleurverschil :Xmet de nieuwe :Y

  • Vroeger zonder gedaan maar helaas wel wat last van tinnitus8)7
 
Ik heb door de plaatselijke audicien die dingen laten maken. Zijn harde. Ik heb ze al 20 jaar. Slijten niet. Iedere audicien kan die dingen maken. Wat niet bevalt is dat ze na paar uur gaan irriteren. Van die zachte propjes die ze bij moto gp gebruiken hebben dat euvel niet. Maar die sluiten echt alles af. Dus nu rij ik meestal weer net als vroeger. Zonder.
Logisch dat ze irriteren na 20 jaar. Op maat gemaakte oordopjes gaan gemiddeld zo'n 3 jaar mee. Oren zijn één van de weinige organen die gedurende je leven veranderen qua vorm en grootte.
 
Alpine race oordoppen , pas gekocht :t toppie.
Gemakkelijk in en uit de gehoorgang te halen.
Wel ruis hoorbaar maar sluiten verder de harde geluiden goed af.
De oude alpine waren aan vervanging toe....er was kleurverschil :Xmet de nieuwe :Y

  • Vroeger zonder gedaan maar helaas wel wat last van tinnitus8)7
Ik gebruik ook altijd de schuimpjes en dat zit prima. Ik denk dat die Alpine betere gehoorbescherming hebben, klopt dat?
 
Ik gebruik al jaren de EAR Classic dopjes. Doen het prima.

ear-classic-doosje.jp
ear-classic-doosje.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan