Triumph Speed Triple topic deel 54

Leuk al de nieuwe Speed Triples, zeker die 1200RS, maar ik heb een ouwe, een 900 met 50k op de teller.
Vanavond gaat de kop eraf, want de inlaatkleppen hebben te weinig speling. Heb begrepen dat dat een kwaaltje is, zittingen slaan in wat best raar is voor inlaatzittingen, die worden immers minder heet dan de uitlaatzittingen.
Heb een beetje zitten zoeken naar tuningsmogelijkheden voor de 900, maar kan daarover weinig vinden. Heb nu 105pk aan achterwiel, dat mogen er wel 120 worden oid.
Ik rijdt af en toe op het circuit met de ST en kom wat vermogen te kort om de Duc Sport Classic van mn maat voor te blijven ;)
Zijn er hier forumleden die ervaring hebben met het tunen van deze oude beestjes?

Misschien een keertje van motor wisselen met je maat ?
Als je maat dan nog steeds voor je rijdt zit je toch goed met de Triumph....😉
 
Het goede weer komt eraan, morgen nieuwe achterband laten plaatsen...

cGvLMZu.jpg
 
Vandaag allen naar de supermarkt geweest. Oh normaal was het carnaval en hadden we vrijedag. Geen carnaval maar wel de vrije dag. Dank u regering. Dus de meeste rij uren weer op de crossert gezet. Arme ding, Sua wordt serieus sneller. Gisteren wel meer met speedy getoerd. Samen zijn we nu over de 125.000 km gegaan. Dat apparaat blijft maar werken. Heeft na de showroom nooit meer een dealer gezien. Uhhh, motordealer, drugs dealers erghhh ander verhaal.

Gewoon rijden omdat het kan! Heb je een andere reden nodig? Persoonlijk denk ik dat een tropisch klimaat wel handig is. Mijn respect voor die eskimo's die deze temperaturen trotseren. Ik ben bang dat bij die temperaturen ik mijn helm niet eens op mijn harses krijg doordat mijn schouders en oren een zijn geworden......


Stomende groet vanaf hiero
Wel een beetje rustig aan sua met de ktemmer.
Hier wordt het weer 18 graden.
 
Wel een beetje rustig aan sua met de ktemmer.
Hier wordt het weer 18 graden.
Met die crossert is het de vraag wie wie kapot maakt. Dat stomme ding jaagt mij naar de sport school want conditie moet beter. Dat begint mij te belemmeren. Heel irritant. Heb de drank ook al nagenoeg aan de kant gezet. Dat ding maakt mij nog gezond. Moet niet gekker worden.

18 graden voor de middag en 18 na de middag, dan is het goed. Shit denk dat ik wat verwent ben geworden. Ik rijd nu met mijn schouders hoger dan mijn oren naar het werk toe. Bij een freezing 21 - 23 graden.
 
Met die crossert is het de vraag wie wie kapot maakt. Dat stomme ding jaagt mij naar de sport school want conditie moet beter. Dat begint mij te belemmeren. Heel irritant. Heb de drank ook al nagenoeg aan de kant gezet. Dat ding maakt mij nog gezond. Moet niet gekker worden.

18 graden voor de middag en 18 na de middag, dan is het goed. Shit denk dat ik wat verwent ben geworden. Ik rijd nu met mijn schouders hoger dan mijn oren naar het werk toe. Bij een freezing 21 - 23 graden.
Fahrenheit mag ik hopen dan toch wel :P
Denk dat ik met korte broek en slippers ga dit weekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan