Triumph Speed Triple topic deel 54

Sinds kort ben ik in het bezit van een Speed Triple, na de eerst proef rit ben ik overtuigd dat ik er veel plezier aan ga beleven.
De Speed Triple stond al een tijdje op mijn verlang lijstje.
Als jullie in de kop van Noord Holland iets voor bij zien flitsen en het is wit dan ben ik het niet ;)
SpeedT1050.jpg
 
Sinds kort ben ik in het bezit van een Speed Triple, na de eerst proef rit ben ik overtuigd dat ik er veel plezier aan ga beleven.
De Speed Triple stond al een tijdje op mijn verlang lijstje.
Als jullie in de kop van Noord Holland iets voor bij zien flitsen en het is wit dan ben ik het niet ;)
Bekijk bijlage 1641242
Welkom 👋
Veel plezier ermee
 
Sinds kort ben ik in het bezit van een Speed Triple, na de eerst proef rit ben ik overtuigd dat ik er veel plezier aan ga beleven.
De Speed Triple stond al een tijdje op mijn verlang lijstje.
Als jullie in de kop van Noord Holland iets voor bij zien flitsen en het is wit dan ben ik het niet ;)
Bekijk bijlage 1641242
Gefeliciteerd! Toevallig laatst naar bij staan kijken toen ik bij bruurs was. Ik heb exact dezelfde (met iets andere accessoires)

gr van een ex-goalkeeper monteur 😜
 
Even spammen hier. Ik heb een SW-motech EVO Engage tanktas in de aanbieding. Fijne tas, paste goed op mijn 2012 Speedy, maar op mijn 2017 Street zit de tas te ver naar achteren. Het is een tas die je op de motor kunt klikken middels een ring rond de tankdop. Er past een kleine 7 liter aan bagage in. Dus regenpak, bidon en wat andere kleine spulletjes om een dag mee op pad te gaan.

SW-Motech EVO engage
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan