Triumph Speed Triple topic deel 54

Het lijkt mee te vallen. Motor bij garage kunnen bekijken en naast de doorgeslepen remschijf alleen lakschade, klote maar kun je mee rijden.

Ze hebben er werk van gemaakt, stond vast met 2x ART5 sloten aan paal, remschijfslot en ART4 kettingslot, akoestisch alarm, onder een motorhoes in een afgesloten algemene garage in het pand.. Alles doorgeslepen. GPS heeft de motor gered.
 
Het lijkt mee te vallen. Motor bij garage kunnen bekijken en naast de doorgeslepen remschijf alleen lakschade, klote maar kun je mee rijden.

Ze hebben er werk van gemaakt, stond vast met 2x ART5 sloten aan paal, remschijfslot en ART4 kettingslot, akoestisch alarm, onder een motorhoes in een afgesloten algemene garage in het pand.. Alles doorgeslepen. GPS heeft de motor gered.
Bizar... en waarom dan zoveel moeite doen om hem vervolgens niet mee te nemen? Of konden ze er niet mee omgaan, zijn ze onderuit gegaan en hebben ze hem maar gewoon laten liggen? Hoe dan ook, fijn dat het meevalt, maar het blijft klote natuurlijk :(
 
Goedemorgen , iemand een idee welke lampen er in het voorlicht van een SPEED TRIPLE R 2017 moeten , ik heb ene kant die alleen maar groot licht meer geeft , dus er is eentje gesneuveld , zijn dat gewone H4 lampen of H7 , en is er al iemand die deze vervangen heeft , is het makkelijk zelf te doen of moet er een en ander gedemonteerd worden ? Mvg Ronny .
 
Goedemorgen , iemand een idee welke lampen er in het voorlicht van een SPEED TRIPLE R 2017 moeten , ik heb ene kant die alleen maar groot licht meer geeft , dus er is eentje gesneuveld , zijn dat gewone H4 lampen of H7 , en is er al iemand die deze vervangen heeft , is het makkelijk zelf te doen of moet er een en ander gedemonteerd worden ? Mvg Ronny .
H4 zit erin
Is wel zelf te doen, dopje eraf draaien en nieuwe lamp erin.
Gaat lukken succes
 
Erg leuke motor! Aan deze zat me teveel wat nog aandacht nodig had maar de Speed staat op de “want” lijst.
@MadUwe:
Ben je toevallig bij deze gaan kijken?
Wat waren de punten die nog aandacht nodig hadden?

Ik wil er voor gaan kijken maar moet er nog wel een stukje voor rijden.
 
Yup, die heb ik gereden idd @Jordy920 Ik zou er niet voor vanuit Rijen komen persoonlijk. Je kunt veel beter iets meer uit trekken qua geld denk ik. Kleppen moeten sowieso gesteld en over het zadel zat een stuk zwart tape vanwege een beschadiging. Dat zegt mij wel iets over het besteedde onderhoudsbudget. Als je zelf heel handig bent dan zou je 1500,- kunnen bieden maar als je gewoon lekker wilt rijden dan zou ik verder zoeken. Ik vond het al met al geen fris exemplaar.
 
Yup, die heb ik gereden idd @Jordy920 Ik zou er niet voor vanuit Rijen komen persoonlijk. Je kunt veel beter iets meer uit trekken qua geld denk ik. Kleppen moeten sowieso gesteld en over het zadel zat een stuk zwart tape vanwege een beschadiging. Dat zegt mij wel iets over het besteedde onderhoudsbudget. Als je zelf heel handig bent dan zou je 1500,- kunnen bieden maar als je gewoon lekker wilt rijden dan zou ik verder zoeken. Ik vond het al met al geen fris exemplaar.
Bedankt voor de reactie.
Idee was inderdaad €1500,-. Maar twijfel dan inderdaad om er zover te moeten rijden..
Ga vanmiddag eerst even kijken bij een bandit 1200 die om de hoek zijn.. (al wordt dat natuurlijk nooit een speed)
 
Heb er een Triple bijgekocht. Vol met carbon en Hyperpro spul etc😁

Wellicht de oude van iemand hier?🙂
IMG_20220702_153256.jpg
 
Waar kopen jullie de koelvloeistof. En in het boekje staat GROEN. Lijkt me dat ik me hier aan moet houden. En het koelsysteem schoonmaken is dat aan te raden. Zoja waarmee.
 
Lieve mensen,
ik heb nog een low mount titanium Leovince Factory demper liggen voor de Speed Triple (R) van 2011 - 2017.
Deze demper wordt niet meer gemaakt, nieuwe model is van rvs of Carbon en iets langer. Voorzien van db killer, Carbon hanger, E keur en alle veren. In zeer nette staat. Mag weg voor een zeer zacht prijsje, PM bij interesse!

2EEB815B-8032-4149-B150-62F213A18040.jpeg
50E5185F-C561-423E-AD51-566DA8F52540.jpeg
 
Ik heb iets stoms gedaan met mijn dashboard, weet iemand of die schermpjes los te koop zijn?

Uitleg: ik wilde een vlek van gelekte remvloeistof wegpolijsten, maar dat had ik niet met een Dremel moeten doen...
 
Ik heb iets stoms gedaan met mijn dashboard, weet iemand of die schermpjes los te koop zijn?

Uitleg: ik wilde een vlek van gelekte remvloeistof wegpolijsten, maar dat had ik niet met een Dremel moeten doen...
Helaas. Dashboard bestaat uit 1 partnummer. Is overigens 850,- nieuw.

Je zou kunnen kijken of je em los kan halen. Geef je weinig kans, zit waarschijnlijk verlijmd.

Heb je een foto van de schade? Wellicht is er nog wat te redden?
 
Helaas. Dashboard bestaat uit 1 partnummer. Is overigens 850,- nieuw.

Je zou kunnen kijken of je em los kan halen. Geef je weinig kans, zit waarschijnlijk verlijmd.

Heb je een foto van de schade? Wellicht is er nog wat te redden?
Aanschouw de ellende.
 

Bijlagen

  • PSX_20220708_134229.jpg
    PSX_20220708_134229.jpg
    217,2 KB · Weergaven: 217
Terug
Bovenaan Onderaan