Triumph Speed Triple topic deel 54

Nieuwe einddemper😎 1 vd weinige dingen die nog niet zwart of carbon was. Opgelost :+
PXL_20230804_131307009~2.jpg
PXL_20230804_131244570~2.jpg
 
Lekker hoor, helemaal af zo :9~:}
Al misstond die andere demper ook niet bepaald
Miss alleen nog ff keer een zwarte hyperpro achterveer :+
Hahah ik vind juist die paarse veer wel tof! :+ Maar wellicht dat ik er een R&G hoes omheen doe, ook ter bescherming.
 
vraagje aan de mensen met een 2008-10 en arrow 3-1 (lowboy): is er bij jullie veel speling tussen einddemper en achterwiel?
Heb eindelijk de mijne gemonteerd, en vind er toch weinig ruimte tussen zitten, dus geen idee of ik nog wat moet aanpassen (zou niet meteen weten waar) of het gewoon zo is. Thanks!
 
vraagje aan de mensen met een 2008-10 en arrow 3-1 (lowboy): is er bij jullie veel speling tussen einddemper en achterwiel?
Heb eindelijk de mijne gemonteerd, en vind er toch weinig ruimte tussen zitten, dus geen idee of ik nog wat moet aanpassen (zou niet meteen weten waar) of het gewoon zo is. Thanks!
Bij mijn 2007 zat die er wel redelijk bij.
Nu een andere demper erop
 
vraagje aan de mensen met een 2008-10 en arrow 3-1 (lowboy): is er bij jullie veel speling tussen einddemper en achterwiel?
Heb eindelijk de mijne gemonteerd, en vind er toch weinig ruimte tussen zitten, dus geen idee of ik nog wat moet aanpassen (zou niet meteen weten waar) of het gewoon zo is. Thanks!
Foto?
 
Bij de mijne.
20230813_154445.jpg

Wel is het zo dat dit een linkpijp is van een 2005-2007 op een 2008-2010.
Maar ik heb het passend gekregen.

Note to myself... Beugel om de demper aanpassen, zit nu te los.
 
Laatst bewerkt:
Efkes een stuk wezen rijden na een nieuwe koppeling set. Alles schakelt soepeltjes. Ook zijn de voetstepjes een gaatje lager geplaatst zodat ik mn lange benen beter kwijt kan en dat mijn knieën minder gebogen zitten.

Dat rijd al een stuk beter.
 

Bijlagen

  • IMG_4830.jpeg
    IMG_4830.jpeg
    195,4 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan