Triumph Speed Triple topic deel 54

Hee all,
Ik ben nu ongeveer 4 jaar in bezit van m'n rijbewijs en een honda hornet 600cc uit 2012.
Is de 1050 speed triple is goede opvolger? Ik mis het koppel vermogen in de lage toeren en vind de unieke uitstraling van de speed super.
Zeker weten! Ik zou zeggen; Ga eens proefrijden. Geheid een succes8-)
 
Niet echt. Heb er een supermotard spiegeltje op zitten. Ik kan het zien als er iemand achter me rijdt, dus prima. Bij mij is het vaak form over function :P Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het niet verantwoord vinden oid, maar dat is dan maar zo:+
aah, daar zit ie verstopt.

volgens mij gaat design boven functie bij een hoop van ons op.
 
Hee all,
Ik ben nu ongeveer 4 jaar in bezit van m'n rijbewijs en een honda hornet 600cc uit 2012.
Is de 1050 speed triple is goede opvolger? Ik mis het koppel vermogen in de lage toeren en vind de unieke uitstraling van de speed super.
Mijn vriendin heeft als 1e motor een speed. Ze heeft hem net en rijdt er super behendig mee. Heerlijk dat koppel want je kan hem schakelen als een auto.
 
Omdat gewone schijfrem sloten net zo veilig zijn als het open slijpen van de remschijf leek dit mij een beter alternatief (is wel iets groter).
Voor het opvallen een geel strikje voor mijn vriendin erom.
 

Bijlagen

  • signal-2024-04-11-084208_002.jpeg
    signal-2024-04-11-084208_002.jpeg
    322,3 KB · Weergaven: 0
  • signal-2024-04-11-084208_003.jpeg
    signal-2024-04-11-084208_003.jpeg
    381,7 KB · Weergaven: 0
  • signal-2024-04-16-200344_002.jpeg
    signal-2024-04-16-200344_002.jpeg
    275,4 KB · Weergaven: 0
Even een ander vraagje, heeft iemand het partnumber van de o-ring die achter het klepje hoort in dit plaatje?
Of evt een alternatief.
 

Bijlagen

  • block.PNG
    block.PNG
    75,4 KB · Weergaven: 0
Fijn dat je hier handigheid in hebt, ik bleef maar zoeken.
Blijkbaar zat de ring er vanaf fabriek niet goed in want toen wij valbescherming gingen monteren en dit onderdeel (geen idee hoe het heet) los draaiden zagen we dat de o-ring een lelijke hoek had. Gelukkig lekt het niet, maar vervangen is beter.
Welke site heb je gebruikt?
 
Fijn dat je hier handigheid in hebt, ik bleef maar zoeken.
Blijkbaar zat de ring er vanaf fabriek niet goed in want toen wij valbescherming gingen monteren en dit onderdeel (geen idee hoe het heet) los draaiden zagen we dat de o-ring een lelijke hoek had. Gelukkig lekt het niet, maar vervangen is beter.
Welke site heb je gebruikt?

Of Joris Jansen van Brabant Motors even een berichtje sturen. Heeft het waarschijnlijk op voorraad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kimi
Welke slip-on voor de triple geeft het mooiste donkere geluid? Ik heb zelf een Scorpion die lekker klinkt maar heeft geen E-keur en dat is geen optie voor mijn vriendin.
 
Zou zelf wel 1 doen met goede e-keur, hoe meer gedempt hoe beter en dan zonder DB-killer, door killers klinken uitlaten soms blikkerig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan