Triumph Speed Triple topic deel17

Status
Niet open voor verdere reacties.
proefrit ben ik cker wel van plan, 1tje kopen dit jaar nog niet. :N
zou op dit monent er liever een t595 bij kopen of een t509 ofzo.
eerst ff beetje sparen :X oh nee eerst een ander achterveertje voor de s3 _O-
:W



en een epic :$


ik dacht even dat je een legende wou hebben maar wat verderop begreep ik dat je een fiets bedoelt...
 
Sua broeder!

Hoe is het op het mooie eiland?
Kep een vraagje... Kan je daar nog een beetje knap motoren huren?
Ziet er namelijk naar uit dat ik 3 weken ga niksen daar, eind juni. :)

Huren ;( :N Weet een aantal kroezers te huur. Niet mijn ding, vermoet ook niet duwe.

Ach heb er toch twee, kan er wel wat geregeld worden denk ik nu zo. Je bent iig geen vreemdeling voor welke dan ook.

Verder gaat het hier zijn gangetje hoor. Tering veul regen, nagenoeg alle wegen naar de kloten gereden. Moet weer wegbelasting betaald worden. Alleen belasting kantoor is nog niet klaar evenals de stickers die je krijgt. Dus binnen kort weer controles van politie op verzekering/belasting. Net kerst en oud & nieuw gehad dus geld is op, wordt dus veel gejat. Gisteren hebben ze weer 15 kg cocaïne uit een vissersbootje gevist :')

Zo maar verder is het niet koud hoor, en ik ga mijn gangetje dus.

Laat het weten wanneer je er bent dan moeten we toch een snektocht gaan houden. Das alweer te lang geleden. Misschien dan ff een auto regelen :?
 
me too :Y langzaam maar zeker krijg ik wat invloed, maar het meeste bepalen ze zelf :P zolang er genoeg aanvragen zijn voor de 2011, denk ik wel dat hij er komt...

wat komt er?? is nog vroeg ben ff nog niet wakker ,,, neem ff een pepsi maxje :)

sorry uitlaatje zeker :)
 
Laatst bewerkt:
wat komt er?? is nog vroeg ben ff nog niet wakker ,,, neem ff een pepsi maxje :)

sorry uitlaatje zeker :)

yep, G&G uitlaat voor de Speed Triple 2011. Ik geef elke maand aan de fabriek door welke dempers er gevraagd zijn, zodat zij ook feedback uit de Nederlandse markt krijgen. Hopelijk kan ik hen zover krijgen ook voor de 2011 S.T. een set te ontwikkelen 8-)
 
heb joe joe verslapen? :?

murning :W
:N
Was al vroeg op pad en ben klaar en weer tuus en nu :
full
 
Hier een STR eigenaar die even een vraagje heeft over de Speed.

Zijn er eigenlijk al foto's van de nieuwe Speed met slankere uitlaatdempers als de originele? Dat vind ik namelijk het enige lelijke aan de nieuwe Speed...
 
Heb ik ook gedaan en die van Arrow gezien, maar of die nou zo veel slanker zijn?
 
misschien nog elders op ebay.de

of hier cheshiremotorcyclesalvage.com

Jeetje....Ik zat even verder te neuzen.
Voor slechts een paar 10tjes meer heb je al een mooie gefreesd setje van bijv. ABM....

Misschien dat maar eens overwegen....

deze bijvoorbeeld is belachelijk goedkoop....

Mijn vraag aan jullie kenners;
Is dat van een 1050 2005 op een 2002 955i uitwisselbaar?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gedaan en die van Arrow gezien, maar of die nou zo veel slanker zijn?

veel slanker dan dat gaat het echt niet worden denk ik... je zit aan een minimale breedte voor montage, plaats van de linkpipes, etc.

zoals ook hierboven gezien; ik zal het opnemen en doorgeven aan de fabriek, wellicht dat zij er wat mee gaan doen :Y
 
Naja, vind de Arrows in ieder geval mooier als de originele :) Misschien even wennen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan