Triumph Speed Triple topic deel17

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
full

Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-
 
Knappe piccies kerel :}

Maar met die knietjes schiet het niet echt op he -O-


Knietjes vink ook lastig.
Komt vooral om dat je jezelf een rijstijl hebt aangewend denk ik waarbij je de knietjes niet naar buiten gooit.
Politieagentenstijl hadden ze het over _O-
 
Kan je weer lekker aan de gang *O*
:Y :Y

*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-


het monteren is het leuke werk!
heb je nou een zwarte lakstift?
:Y Dat vind ik ook wel !!!
_O- de DOP is zwart !!! tenminste, dat hoop ik maar !!
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-

we wachten in spanning af...
8-) Als het klaar is, komen de Pics !!
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-

:9~ Dat gaat wat worden :Y
:Y Dat hoop ik wel, anders doe ik ze weer weg !!
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-
jeeeeh *O* *O* *O* jij hebt morgen wat te doen _O- 8-)
:N Morgen heb ik het spul nog nie tuus nie -O-
het monteren is het leuke werk!
heb je nou een zwarte lakstift?
hij word nog wel een keer wijzer _O-
:N :N
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-


wel kewl :P
:Y dank u !! Kan nie wachten nie *D
*O* *O* *O* *O*
maatje van me heeft mijn bestelling voor me opgehaald bij Blom !!!!
[afbeelding]
Nu nog bij hem ophalen en monteren. Rempotje komt nog, had ik ergens anders vandaan -O-
mooi man dat je spullen binnen hebt , ben benieuwd naar het resultaat :Y
:Y mi2 !! Als het erop zit kom ik weer ff mening vragen hier :Y
 
morgen
nog ff zo en we kunnen weer pekelvrij rijden :)
maar zal straks vast no ff gaan vriezen in februari
hoop met de bike naar de motorbeurs te gaan :)

De pekel is inmiddels wel van de weg gespoeld, dat is weer een voordeel van al die regen van de afgelopen dagen.

De motorbeurs in Utrecht wil ik ook weer heen dit jaar maar eerst gaan we a.s. zondag naar de 89e Motorshow in Brussel.

Da's mooi K*t :X
veel schade?

Zoveel dat ik blij was dat ik allrisk verzekerd was en mooi dat ik nog steeds voldoende schadevrije jaren blijf houden om op 75 % te blijven staan.


mooi kut man zelf niks aan over gehouden?

en laat het mooie weer maar weer komen :]

Mijn knie gaat nog niet helemaal geweldig, 7 februari moet ik daarvoor naar het ziekenhuis. Bepaalde bewegingen zijn pijnlijk en steeds krijg ik er wat vocht in.


altijd fijn als ie weer thuis staat!

hier hebben we voorlopig alleen maar regen...

Dat weer is balen maar afgelopen zondag was het weer hier hartstikke mooi. Hopelijk kunnen we er snel weer eens op uit voor een ritje.
 
De pekel is inmiddels wel van de weg gespoeld, dat is weer een voordeel van al die regen van de afgelopen dagen.

De motorbeurs in Utrecht wil ik ook weer heen dit jaar maar eerst gaan we a.s. zondag naar de 89e Motorshow in Brussel.Zoveel dat ik blij was dat ik allrisk verzekerd was en mooi dat ik nog steeds voldoende schadevrije jaren blijf houden om op 75 % te blijven staan.Mijn knie gaat nog niet helemaal geweldig, 7 februari moet ik daarvoor naar het ziekenhuis. Bepaalde bewegingen zijn pijnlijk en steeds krijg ik er wat vocht in.Dat weer is balen maar afgelopen zondag was het weer hier hartstikke mooi. Hopelijk kunnen we er snel weer eens op uit voor een ritje.

hoop dat je knie een beetje mee valt -O-
 
Hallo luitjes, ben er ook weer! :W ........de komploeter was vorige week gecrashed, en is nu weer hersteld *O* ........nu eerst weer hééééél veel pagina's teruglezen! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan