Triumph Speed Triple topic deel17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het tot heden een open uitlaat was zonder demontabele demper, dus niet street legal, daar dus met demper te zien.
Oke?
Ik hoop dat 't waar is :Y , helaas is er op de Triumph-site geen info over te vinden '(
:? je kunt het tog ook zo zien aan het e keur merk? zegt meer als zo,n boutje volgens mij
Volgende week komt mijn Arrow 3-in-1 binnen, dus dat wordt gelijk checken! :Y
 
ist al voorjaar grote smurf???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
ist al voorjaar grote smurf???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
leek er aardig op vandaag *D
 
Volgens de dynojetboeren hebben de tegenwoordige katalysators weinig of geen vermogensverlies .
( vroeger was dat wel , want toen waren ze van ander materiaal )

Als er in een uitlaat een DB-killer zit , wil dat niet zeggen dat er een E-keur op zit.
Omgekeerd wel; als er in een ( aftermarked ) uitlaat een E-keur op zit, is er meestal ook een uitneembare DB-killer aanwezig.
Om aan die E-keur te voldoen moet een katalysator dan ook aanwezig te zijn.

Een klein plaatje met 2 popnageltjes met een of andere " E-keur " tekst is niet voldoende;
De nummers ( betreffende E-keurtekst ) moet in de uitlaat ge-etst, of er in geperst zijn.
Per land verschilt het ook nog een beetje....( om het makkelijk te maken in ons Europa )

lang leve de Euro ( landen ).... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan