Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kun je nou het beste eventueel de originele Triump accessoires halen? Vandaag een prijs gekregen maar kost nogal wat als ik alles wil :X
 
klik

En als je Duits goed is kun je veel info vinden op:

www.t5net.de

Ik heb recentelijk Benelli spiegeltjes van Brabantmotors ontvangen, ook geen enkel probleem. Snel en betrouwbaar.
 
klik

En als je Duits goed is kun je veel info vinden op:

www.t5net.de

Ik heb recentelijk Benelli spiegeltjes van Brabantmotors ontvangen, ook geen enkel probleem. Snel en betrouwbaar.
Bestel dan alvast maar nieuwe, deze roesten nogal snel B|

Ik rij niet zo hard en dus slijt de laklaag niet zo snel bij mij *D *D *D *D

Tsja. Voor dat geld mogen ze wat mij betreft een keertje lelijk worden. Nu zie ik tenminste wat achter me. Van die lelijk gestileerde wagens. Met zwaailampen. :X :X :X :X

Als ze roesten neem ik ze zelf even onderhanden. Desnoods met een kwast Hamerite.......
\
 
Op Ebay staan ook leuke dingen.

Op ebay staan ALTIJD leuke dingen :+
en helemaal in de USA---->>>> Wat een prijzen zeg!

Hoe kochten mensen vroeger eigenlijk dingen? Voordat ebay er was zeg maar?

Volgens mij heb je B.Eb. (Before Ebay) voor die tijd....Toen men ook nog met schelpjes aan elkaar betaalde....En een onderdeel 6 jaar onderweg was zeg maar....

sjongejonge....
*O*
 
@Ruby: bedankt voor de tip, ik heb ze er net opgezet. Dit heeft me veel werk bespaard, want als je tank eraf haalt kun je er volgens mij nog niet goed bij.
klopt luchtfilterhuis moet er ook vanaf ...

werkt alleen als je geen vaste draad in je nieuwe knipperlicht hebt... :Y
het ging om het vervangen van de radiatorcover ;) (ben uit gegaan van standaard knippers). btw ik heb zo ook mijn kellermans gemonteerd, gewoon ff solderen :P
 
Kickje :9 .
full
 
Wie o wie waren vandaag op de Dijk van Hattem naar Deventer aan het rijden?
Groepje van volgensmij 3 speed triples waarvan 2 zwarte en één groene.

Heb nog even overdreven gezwaaid op de Corsaro. :W
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie waren vandaag op de Dijk van Hattem naar Deventer aan het rijden?
Groepje van volgensmij 3 speed triples waarvan 2 zwarte en één groene.

Heb nog even overdreven gezwaaid op de Corsaro. :W

Ze gaven je geen erkenning zeker met die nep triple van je :? :+
 
Wie o wie waren vandaag op de Dijk van Hattem naar Deventer aan het rijden?
Groepje van volgensmij 3 speed triples waarvan 2 zwarte en één groene.

Heb nog even overdreven gezwaaid op de Corsaro. :W

Ja, dat waren wij! We waren op de terugweg van de TT even wat mooie binnenweggetjes aan 't meenemen! Volgende keer beter kijken: we hadden er ook een zwarte Street Triple tussen van mijn meissie...

Ik heb ook nog even gezwaaid, maar niet te enthousiast misschien, je bent toch verbaasd als je zo'n ding voor het eerst echt ziet rijden! Daarom zwaaide jij natuurlijk zo blij! Naar wat ik gehoord heb zijn ze vooral heel mooi als ze stilstaan ;)

(zei de gek-die-zaterdagochtend-wilde-vertrekken-naar-de-TT-en-met-een-lege-accu-stond) :X
 
Ja, dat waren wij! We waren op de terugweg van de TT even wat mooie binnenweggetjes aan 't meenemen! Volgende keer beter kijken: we hadden er ook een zwarte Street Triple tussen van mijn meissie...

Ik heb ook nog even gezwaaid, maar niet te enthousiast misschien, je bent toch verbaasd als je zo'n ding voor het eerst echt ziet rijden! Daarom zwaaide jij natuurlijk zo blij! Naar wat ik gehoord heb zijn ze vooral heel mooi als ze stilstaan ;)

(zei de gek-die-zaterdagochtend-wilde-vertrekken-naar-de-TT-en-met-een-lege-accu-stond) :X
Ik heb slechte ogen, soms herken ik familie leden niet. Waarschijnlijk te vaak gecrasht en daardoor hersenbeschadiging of iets dergelijks opgelopen. :+
 
Iemand interesse in een t595 van '98.
38OOOkm en nieuwe banden.
I heb hem te koop staan op kapaza.be
Alle onderdelen om om te bouwen naar een speed triple zijn er bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan