Triumph speedtriple

Status
Niet open voor verdere reacties.

wes1985

Die hard MF'er
5 okt 2016
314
47
Bij deze bied ik mijn trouwe ros aan ik verkoop hem omdat is zo stom geweest ben om een proef rondje te rijden op een tiger 1050 en daar eigelijk mijn volgende seizoen op wil starten.
De triumph heb ik gekocht als daytona t595 maar omdat ik nogal last kreeg van mijn polsen en een groot fan ben van de speed triple modelen heb ik de kuip er af gehaald en de rest met orginele triumph onderdelen weer opgebouwd naar een speed triple zoals de t509 alleen dan een 1000 cc met 130pk, de motor is in hele goede staat zowel opties als technisch afgelopen winter zijn de kleppen gesteld inlaat gesynchroniseerd alle vloeistoffen vervangen.
Hierna is er een nieuwe mapping opgekomen en bougies de timing is nagekeken de koppelingsplaten en drukveren zijn vervangen 700 km geleden is de motor helemaal nagekeken bij brabant motors grave , begin september heb ik de accu vervangen deze was versleten en nieuwe ketting en tandwielen nog geen 300 km mee gereden de banden zijn in redelijke staat voor band is beter en achter nog een seizoen zeker.
Kortom ben je opzoek naar een fijne als een mes sturende motor waar voldoende power inzit van onderin de toeren tot boven in zoek niet verder die heb ik te koop voor je.
Ik heb de orginele uitlaat nog liggen die je er bij krijgt even als het werkplaats handboek de uitlaat die er nu op gemonteerd zit is een mivv demper met E keur 2 sleutels aanwezig.

Ben je geïnteresseerd voel je vrij om contact met mij op te nemen of doe een bod prijs is bespreekbaar hieronder de link naar mp voor de foto's.

Triumph speed triple daytona
€ 2.250,00
≥ Triumph speed triple daytona - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan