Tsja wat is karakter dan hea... Ben bezig met het inrijden van de 765R dus kom nog niet in de fun zone, maar bij de proefrit op de demohet inlaatgeluid en de brul bij de hogere toeren en het sleuren door die versnellingen heen met chirurgische precisie is voor mij ook een mooi karakter hoor Die fiets is zoals t hoort en t karakter komt dan van de berijder
Gaspedaal
Iemand nog interesse in een K&N luchtfilter?
Nieuw in de doos.
Iemand nog interesse in een K&N luchtfilter?
Nieuw in de doos.
Wat vraag je ervoor?
Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds kort heb ik een Street Triple R uit 2013 aangeschaft na 9 jaar motorloos te zijn geweest. Uiteraard weer voorzichtig oppakken en rustig weer wennen aan het motorrijden. Een van de dingen die mij opviel, was dat het gas een beetje aan/uit gedrag vertoont bij bijna gas dicht. Rotonde rijden is daardoor wat lastiger omdat het gas vrij snel in zijn twee uit gaat. Als je daarna een beetje gas bijgeeft, dan krijg je regelmatig een schokje en trekt hij weer eigenlijk iets te hard. Op zich is hier goed mee om te gaan, maar het maakt het onderin rijden wat onrustig. Overigens heb ik 35mm speling op de ketting wat volgens mij normaal is.
Is dit een bekend fenomeen voor de Triple R? Hoe is normaal het gedrag van de motor als je net wat gas geeft: pakt hij netjes op of voel je meestal wel een schokje/aan-uit gedrag?
Nu ik toch bezig ben: Ik vind de koppeling vrij snel ontkoppelen (maw, hij grijpt laat aan). Is dit ook normaal? Het is 9 jaar geleden en ik kan me niet goed meer herinneren hoe dit zat met mijn GSXR600.
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds kort heb ik een Street Triple R uit 2013 aangeschaft na 9 jaar motorloos te zijn geweest. Uiteraard weer voorzichtig oppakken en rustig weer wennen aan het motorrijden. Een van de dingen die mij opviel, was dat het gas een beetje aan/uit gedrag vertoont bij bijna gas dicht. Rotonde rijden is daardoor wat lastiger omdat het gas vrij snel in zijn twee uit gaat. Als je daarna een beetje gas bijgeeft, dan krijg je regelmatig een schokje en trekt hij weer eigenlijk iets te hard. Op zich is hier goed mee om te gaan, maar het maakt het onderin rijden wat onrustig. Overigens heb ik 35mm speling op de ketting wat volgens mij normaal is.
Is dit een bekend fenomeen voor de Triple R? Hoe is normaal het gedrag van de motor als je net wat gas geeft: pakt hij netjes op of voel je meestal wel een schokje/aan-uit gedrag?
Nu ik toch bezig ben: Ik vind de koppeling vrij snel ontkoppelen (maw, hij grijpt laat aan). Is dit ook normaal? Het is 9 jaar geleden en ik kan me niet goed meer herinneren hoe dit zat met mijn GSXR600.
Alvast bedankt!
Evberkel is je voor, mocht de koop niet doorgaan kom ik bij je terug
Ik heb ook nog een Cristal White seat cowel liggen voor de liefhebber.
Zitten wel een paar krasjes op.
Bij interesse kan ik er wel even een foto van maken.
vraagje, zijn er bij een street triple r uit 2016 nog aandachtspunten?
dan denk ik aan vering aanpassen of is deze standaard voldoende, luchtfilters, mapping en dat soort dingen?
groet henk
Ik las dat de Arrow uitlaat bij Blom motoren in de aanbieding is voor € 375,=. Weten jullie wat de "normale" prijs is? Is het geluid niet te hard? (vraag van m'n vriendin)
Alvast bedankt.
Hoi Timson, ik heb zeker interesse. Ik zit dan alleen met de montage en de aanpassing van het motormanagement. Stuur anders ff een prive bericht.
Montage kan je zelf, het is niet moeilijk. Handleiding is volgens mij zelfs te downloaden van de Triumph accessoire site.
Ik zou alleen even een nieuwe pakking bestellen bij de dealer. En bij de dealer kan ook de Arrow tune er in
Wegens aanschaf van andere motor heb ik een setje nieuwe remblokken over voor street triple R 2015.
Mocht er iemand interesse hebben stuur me maar een pb. Ik wil er €35,- voor. Heb er zelf het dubbele voor betaald.
[afbeelding]
Als het orginele blokken zijn dan heb ik wel interesse, wil je pb sturen maar die heb je niet aan staan