Beastie_boys18
Die hard MF'er
- 18 mrt 2012
- 632
- 77
Kan iemand mij vertellen welke maat tandwielen en ketting ik nodig heb voor een Street Triple R uit 2014. Wil mijn tandwielen en ketting laten vervangen, maar op internet kom ik verschillende maten tegen welke allemaal voor de Street worden aangebonden. In het instructieboekje kan ik verder ook niks terugvinden over de ketting.
Alvast bedankt.
Kan iemand mij vertellen welke maat tandwielen en ketting ik nodig heb voor een Street Triple R uit 2014. Wil mijn tandwielen en ketting laten vervangen, maar op internet kom ik verschillende maten tegen welke allemaal voor de Street worden aangebonden. In het instructieboekje kan ik verder ook niks terugvinden over de ketting.
Alvast bedankt.
3300km in 7 jaar tijd ?!? Da's lang niet verkeerd zeg.
Zijn de banden nog wel vers en niet uitgedroogd?
Een Street is juist goed ge controleren voor mijn gevoel is een speed juist giftiger.
Na 3 naar zx6r gereden te hebben nu een Street triple R masr die Street rijdt zoveel gecontroleerde en met meer comfort
Is de street triple van 2013 + nou zo wezenlijk veel kleiner dan diens voorganger.
Het lijkt van wel zo op cycle ergo.
Moet ik het met ~1.94 (aan voornamelijk beenlengte) het uit mijn hoofd zetten?
Het lijkt erop dat je op een 2012+ meer met opgetrokken benen zit. Ik heb een 2008 maar ook op een 2013 gereden en kon het verschil niet zozeer merken. Wellicht wel met lange ritten.
Ik zou het zeker niet uit m'n hoofd zetten, genoeg langer mensen rijden op zo'n ding. Ben zelf een ukkie met 1.90.
Succes.
ps: kleiner is ie dus niet hooguit de zitpositie meer opgevouwen, koop je toch verlagingssetje.
Het lijkt erop dat je op een 2012+ meer met opgetrokken benen zit. Ik heb een 2008 maar ook op een 2013 gereden en kon het verschil niet zozeer merken. Wellicht wel met lange ritten.
Ik zou het zeker niet uit m'n hoofd zetten, genoeg langer mensen rijden op zo'n ding. Ben zelf een ukkie met 1.90.
Succes.
ps: kleiner is ie dus niet hooguit de zitpositie meer opgevouwen, koop je toch verlagingssetje.
Ik ben 1m93 en heb een 2007 en een 2012 Street Triple gehad. Nu een 2013.Is de street triple van 2013 + nou zo wezenlijk veel kleiner dan diens voorganger.
Het lijkt van wel zo op cycle ergo.
Moet ik het met ~1.94 (aan voornamelijk beenlengte) het uit mijn hoofd zetten?
De tank en zadelhoogte lijkt mij bij nadere inspectie nagenoeg identiek dus daaraan zou het niet moeten liggen.
Lijkt volgens cycle ergo inderdaad wat winst te halen met andere rearsets.
Hoe ervaar jij het comfort op langere ritten?
Serieus? Stel bereik zou toch wel voldoende moeten zijn? Ben benieuwd hoe het dan is op de street 765R. Heb zelf met 80kg ook het gevoel dat de vering standaard veel te zacht staat achter en moet t nog gaan aanpassen. Maar ga er eigenlijk wel vanuit dat t kan. Ben benieuwd naar je ervaring!Ik ga maandag naar de lokale Ohlins-boer alhier... De achtervering van de RS is best zacht afgesteld, en ik heb het idee dat de zogenaamde "rider sag" met mij in het zadel redelijk veel is.
Met volledige bepakking en nog volle camelbak in de hump heb ik zo 100kg op de weegschaal (220lbs) en volgens deze meneer is dat op de grens van wat de standaardveer aan kan:
En als ik als nog harder ga sporten word ik alleen maar zwaarder
Serieus? Stel bereik zou toch wel voldoende moeten zijn? Ben benieuwd hoe het dan is op de street 765R. Heb zelf met 80kg ook het gevoel dat de vering standaard veel te zacht staat achter en moet t nog gaan aanpassen. Maar ga er eigenlijk wel vanuit dat t kan. Ben benieuwd naar je ervaring!
Ik ben 1m93 en heb een 2007 en een 2012 Street Triple gehad. Nu een 2013.
Op de 2013 zit ik veel beter. Het verschil zit hem vooral in het niet of nauwelijks nog naar voren schuiven. Bij de oude versie was ik altijd bezig om weer naar achteren te verzitten, ondanks de Eazy-Grip op de tank.
Ff enkeltje Assen tegen de drie uur zit tegen een kwelling aan.