Triumph Tiger 800 en 800XC deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zie ik graag! :}

Afgelopen (extended) weekend, 4 dagen, naar de Harz geweest... Effe lekker bochten rijden.
En... kamperen. Er lag nog veel sneeuw, -5 in de tent 's nachts. Gezellig hoor.
Wat plaatjes

De set-up:
Ortlieb zijtassen volgepropt, kleine Givi trekker, SW Motech Bags connection City tank bag

[afbeelding]

Tent in flinke laag sneeuw
Bakkie koffie met whiskey

[afbeelding]

[afbeelding]

deze laatste is niet zo goede kwaliteit, kreeg hem niet beter onder de 204kB. Zijtassen hier leeg zoals te zien

Er was enorm veel zout gestrooid natuurlijk, 's morgens niet te vroeg op pad, want anders te glad misschien (tip van een motorrijdende camping eigenaar)
Verder prima rijden eigenlijk, mooi weer gehad, blauwe luchten, zon maar wel koud dus
Gerbing handschoenen toch wel welkome toevoeging op de handvatverwarming

Ook nog even in de Touratech shop in Kassel geweest, mooie zaak waar echt alles uitgestald is.
En bakkie koffie gehaald bij Triumph Kassel

Nelizzz
 
hallo,

Hebben jullie ook enorm roestende schijven vooraan?
motor heeft nog maar 1 keer regen gezien en geen zout..
Doch zijn de schijven al behoorlijk roest en dit voor 1500 km te hebben ...
 
Even een losstaande opmerking: wat me opvalt, is dat hoe beter mijn fiets wordt, hoe minder ik erover te zeggen heb.

Beetje saai, al kan ik dat gelukkig niet van het rijden zelf zeggen.
 
Laatst bewerkt:
hallo,

Hebben jullie ook enorm roestende schijven vooraan?
motor heeft nog maar 1 keer regen gezien en geen zout..
Doch zijn de schijven al behoorlijk roest en dit voor 1500 km te hebben ...
Vaker rijden ;) .

En altijd als je 'm wegzet even invetten met speciaal remschijvenvet. :+
 
Laatst bewerkt:
Geen last van roestende schijven hier.
Hoe zet je je motorfiets weg?

motor staat gewoon in garage, wel geen vochtige garage..
lijkt me precies op de schijven waren al roest en hebben er terug lakje verf over gezet
vaker rijden ? heb op 2 weken 1500 hobby km's gereden :p
 
Vandaag eens even de Yamaha Tracer geprobeerd. Dat word dus sowieso niet mijn motor.

Uiteraard is het een geweldige fiets, alleen hij oogt op het eerste gezicht vrij "allroad" maar het is een behoorlijk stugge fiets in de vering, en zeer zeer fel op het gas. Weer een ervaring rijker, maar was blij dat ik weer om mijn tiger kon stappen.
 
Vandaag mijn eerste "officiële" off-roadstapjes gezet, via Endurofun. Als de berijder zo goed zou zijn als de machine, zou het een mooie combinatie zijn...

(N.B. er reeds zelfs een Multistrada mee. Best wel goed, zelfs. Respect!)
 
Vandaag mijn eerste "officiële" off-roadstapjes gezet, via Endurofun. Als de berijder zo goed zou zijn als de machine, zou het een mooie combinatie zijn...

(N.B. er reeds zelfs een Multistrada mee. Best wel goed, zelfs. Respect!)
Moet je voor de gein eens een echte enduro motor rijden (en dan bedoel ik minder dan 130 kg) ;) . Was voor mij een enorme eye-opener.
 
hmm, ik was even mijn inloggegevens kwijt en moest uiteindelijk opnieuw registreren…

Iemand trek in een tripje:

2015 Megameet

ik kan op de vrijdag 08-05 vertrekken en kan evt. op zondag 10-05 of maandag 11-05 weer terugrijden.
ik zat te denken aan een oversteek Duinkerken - Dover en v.v.

Om de kosten te drukken zou er een kamer gedeeld kunnen worden of gekampeerd kunnen worden.

Is dat wat? :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan