Triumph Tiger 800 en 800XC deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd mijn inventieve en zéér handige vriend is aansprakelijk voor deze houder .
Onze trip naar Zuid Spanje zal trouwens te volgen zijn via ons blog
www.fgmotorreizen.wordpress.com , daar staat trouwens onze trip van twee jaar terug ook nog op . Verschil met dit jaar is , dat we nu via Portugal reizen , wat langer reizen en minder rusten ;), en mijne maat zijne Honda inruilde voor een Explorer . Maar ons kleine avontuur is dus te volgen vanaf 1 mei .
 
Ik zal me hier ook eens melden, aangezien ik 5 mei mijn Tiger 800XC op kan halen :)
Stond bij de dealer met slechts 3500km, kon hem niet laten staan...

Iemand enig idee waar je goed en niet al te duur originele Triumph onderdelen kan bestellen online?
 
En ik zal me ook alvast melden, ik kan 7 mei m'n Tiger 800 ophalen *D

@diekstra, die matgroene die bij Goedhart stond toevallig? :+
 
Laatst bewerkt:
Tiger vrienden,

Ik heb een goedgekeurd Arrow uitlaat op mijn tiger 800 XC laten monteren.
Wie weet of deze zonder DB-killer nog voldoet aan de wettelijke eisen? Voor de zekerheid heb ik de killer er nu wel op geplaatst. Twijfel of het zonder ook nog OK is?

Iemand enig idee??

Michael
 
Over het algemeen voldoet geen enkele uitlaat nog aan de eisen als de DB-killer er niet in zit. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat dat ook voor je Arrow geldt :)
 
En ik zal me ook alvast melden, ik kan 7 mei m'n Tiger 800 ophalen *D

@diekstra, die matgroene die bij Goedhart stond toevallig? :+

Inderdaad, ook naar gekeken?

Triumphparts is vooral accesoires als ik het zo zie, ben echt op zoek naar onderdelen van de motor.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ook naar gekeken?

Triumphparts is vooral accesoires als ik het zo zie, ben echt op zoek naar onderdelen van de motor.
Ik zag hem op de site voorbij komen, maar was al verkocht voor ik de mogelijkheid had om langs te komen. Ook al stond ie niet bovenaan m'n lijstje, het was wel een optie :)

Ik ben daar toen nog geweest voor de twee 800's die ze hadden en heb gekozen voor de witte *D
 
Over het algemeen voldoet geen enkele uitlaat nog aan de eisen als de DB-killer er niet in zit. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat dat ook voor je Arrow geldt :)
That said, hier in NL zullen ze er niet snel moeilijk over doen, ik rijd altijd zonder killer (Mivv oval carbon). Nooit problemen gehad.
 
That said, hier in NL zullen ze er niet snel moeilijk over doen, ik rijd altijd zonder killer (Mivv oval carbon). Nooit problemen gehad.

En ook in andere landen niet of nauwelijks. Als je de killers bij je hebt kun je ze - mocht je ooit aangehouden worden - er altijd alsnog indoen.
 
Laatst bewerkt:
23tfjfp.jpg


Iemand die weet waar ik deze stickers kan aanschaffen? :)
 
Gisteren de XC meegenomen op circuit-initiatie. Best wel spannend, die initiatie. En leerrijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan