Triumph Tiger 800 XRX uit 2016

defiduc

MF veteraan
20 feb 2004
3.786
126
Alkmaar
Ik heb deze schitterende Caspian Blue Tiger afgelopen jaar gekocht en aangekleed (ik ben 2e eigenaar). Het betreft het luxe model dus naast de ABS en traction control (instelbaar en uitschakelbaar) heeft hij ook cruisecontrol. Ride by Wire.

Ook volledige beurt gegeven waaronder vloeistoffen en filters vervangen. Bougies etc.
Meteen een uitwasbaar sport luchtfilter genomen en de katalysator er tussenuit gehaald. Nog even een sportdemper en laten afstellen en dan loopt hij helemaal zoals het zou moeten.
Verder aan gedaan?
Nieuwe banden voor mijn vakantie (is 4000km mee gereden dus nog als nieuw)
Nieuwe kettingset (tijdens vakantie kwam ik er achter dat er een dood punt is zat, dus thuis meteen vervangen)
Nieuwe remblokken voor en achter
Het snaveltje van een XC besteld en gemonteerd. uiteraard in de kleur van de motor.
Givi valbeugelset
Givi hugger
Originele stuurverhogers van de XC (is 2cm hoger dan de straatversie)
Touratech GPS beugel gemonteerd
Zijkofferrek van Givi aangepast voor Touratech koffers
Originele handkappen
Triumph comfort zadel
SW Motech tanktas met quicklock ring.

nog geen 40.000km maar er wordt nog af en toe mee gereden.

Dat laatste is ook meteen de reden waarom hij weer weg gaat. Ik ben verhuisd en nu op fietsafstand van mijn werk woonachtig. Ik vind het zonde om zo'n mooie luxe motor zo veel stil te laten staan.

De motor mag weg voor €9500 inclusief een Zumo 550 met houder, SW motech tanktas en de touratech zijkoffers met rek. Mochten deze niet nodig zijn dan kunnen we natuurlijk over de prijs praten.
tiger1.jpg
tiger2.jpg
tiger3.jpg
tiger4.jpg
tiger5.jpg
tiger6.jpg
tiger7.jpg
tiger8.jpg
tiger9.jpg
tiger10.jpg
 
Waar staat deze ongeveer? Wellicht interessant voor een collega van me (heb er zelf immers al een :])
 
Terug
Bovenaan Onderaan