Triumph Street Twin 900

Lekker! Hoeveel staat er inmiddels op jouw teller ? Hier 3800 inmiddels
Elke km genieten 👍
 
Erg mooi, kun je dan nog makkelijk een passagier meenemen? Ik overweeg ook deze tas op mijn EC1 (ik vind kleur wel mooi😊)
Ad.
Hai Ad, echt een aanrader hoor de tas! Super praktisch en staat nog mooi ook! Een passagier en de tas gaat makkelijk lukken! Ik rijd regelmatig met mijn zoon achterop en dat gaat prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: advr
Lekker! Hoeveel staat er inmiddels op jouw teller ? Hier 3800 inmiddels
Elke km genieten 👍
Vandaag ook weer rondje Amsterdam gedaan, pfff wat was het heet onderweg hahaha. Ik zit ondertussen op ff kijken 2748 gereden kilometers.Ook hier zo aan het genieten vd Street Twin!
 
Voor het modeljaar 2023 wordt een nieuwe, spannende reeks kleuropties geïntroduceerd. Deze nieuwe kleuren gaan samen met een nieuwe naam voor ons klassebepalende 900cc-model. Met ingang van het modeljaar 2023 draagt de Street Twin de nieuwe naam Speed Twin 900.
Dus nieuwe naam op het zijkapje, verder is hij identiek aan de onze!
 
Pff ja zeg dat, t is mij te warm op de motor vandaag ( en morgen ) maar hier in het bijna zuiden wordt het morgen 39 dus ik laat hem nog n dagje staan. Daar in het westen waait het wellicht een beetje beter door 😉
 
Voor het modeljaar 2023 wordt een nieuwe, spannende reeks kleuropties geïntroduceerd. Deze nieuwe kleuren gaan samen met een nieuwe naam voor ons klassebepalende 900cc-model. Met ingang van het modeljaar 2023 draagt de Street Twin de nieuwe naam Speed Twin 900.
Dus nieuwe naam op het zijkapje, verder is hij identiek aan de onze!
Had ik idd gelezen. Verandert idd weinig, zag geloof ik wel led knippers, wellicht nu standaard aanwezig . Kleuren word ik nog niet heel erg warm van .. maar verandert mss in het echie 👍
 
Weer heerlijk gereden na het werk.
 

Bijlagen

  • IMG20220727192645.jpg
    IMG20220727192645.jpg
    141,1 KB · Weergaven: 25
  • IMG20220727192630.jpg
    IMG20220727192630.jpg
    250,7 KB · Weergaven: 24
  • IMG20220727192613.jpg
    IMG20220727192613.jpg
    118,7 KB · Weergaven: 24
Vandaag trip down memory lane. Gewerkt in bajes in Veenhuizen. Vandaag 500 km erbij gereden.
 

Bijlagen

  • IMG20220730111520.jpg
    IMG20220730111520.jpg
    287,3 KB · Weergaven: 24
  • IMG20220730111504.jpg
    IMG20220730111504.jpg
    224,9 KB · Weergaven: 25
Heerlijk gereden, net ketting verzorgd, siliconen hier en daar. Alles weer schoon. Zucht! Wat is ze mooi.....
 

Bijlagen

  • 1660315434819354394606822876260.jpg
    1660315434819354394606822876260.jpg
    297 KB · Weergaven: 26
Hai Ad, echt een aanrader hoor de tas! Super praktisch en staat nog mooi ook! Een passagier en de tas gaat makkelijk lukken! Ik rijd regelmatig met mijn zoon achterop en dat gaat prima!
Hoi,

Inmiddels ook aan de rechterkant dezelfde tas👌
Ontzettend mooie kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Na 9 jaar mijn rijbewijss te hebben en nooit de rust gehad een motor te kopen ben ik superblij met de Twin. Je blijft rijden, een genot. Nu staat ie op 650 km.
Overigens was ik na 300 km mijn nummerplaat al verloren....

Hij zal een week of drie stil moeten staan vanwege onze vakantie.
Moet ie voor deze 3 weken aan de druppellader? Ik moet er overigens voor de winter sowieso een kopen? Welke is aan te raden? Mag iets kosten.

Bij voorbaat dank.

Groet,
Ad.
 

Bijlagen

  • 20220818_181023.jpg
    20220818_181023.jpg
    447,5 KB · Weergaven: 18
Hoi,

Inmiddels ook aan de rechterkant dezelfde tas👌
Ontzettend mooie kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Na 9 jaar mijn rijbewijss te hebben en nooit de rust gehad een motor te kopen ben ik superblij met de Twin. Je blijft rijden, een genot. Nu staat ie op 650 km.
Overigens was ik na 300 km mijn nummerplaat al verloren....

Hij zal een week of drie stil moeten staan vanwege onze vakantie.
Moet ie voor deze 3 weken aan de druppellader? Ik moet er overigens voor de winter sowieso een kopen? Welke is aan te raden? Mag iets kosten.

Bij voorbaat dank.

Groet,
Ad.
Hai Ad, die tas, zo praktisch en mooi! ( wel ff foto posten) Goede aanwinst voor de Twin! Over de druppellader, ik gebruik er nooit een. Mijn motor staat droog en vorstvrij binnen! Ik kan je dan ook geen advies geven, maar ik weet wel dat er genoeg te koop is bij de Truimph dealer dan weet je zeker dat je een goede geschikte voor jou Twin hebt. Fijne vakantie alvast! Groet John.
 
Hoi John,

Normaal staat de Twin in een beveiligde stalling en in het weekend, vanaf donderdag, wordt ie uitgelaten.😊
Van de winter zal het wel koud zijn daar al betwijfel ik dat het echt koud zal zijn. Dan is een druppellader wel aan te raden.
Ik zal de dealer eens mailen.

De volgende foto is met tas. eens kijken of dat nog lukt voor de vakantie.

Groet,
Ad.
 
Hoi John,

Met wat verzorg jij je ketting als ik vragen mag. 😊

Groet,
Ad.
Hai Ad, hiermee ... Ik spuit kettingspray in het plastic bakje, en smeer dit dan met een kwast op mijn ketting. Ik gebruik s100 top spul. En omdat ik het met de kwast op mijn ketting smeer heb ik bijna geen vette bende op mijn velg en etc. Je kunt gedoseerd smeren. 👌
 

Bijlagen

  • IMG20220823145901.jpg
    IMG20220823145901.jpg
    76 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: advr
Hoi John,

Na mijn vakantie, die begint morgen en ook na de eerste 1000 km service beurt ook maar eens in verdiepen en een mooie tip dit met een bakje en kwast te doen. 👍
Gisteren, later op de avond, ondanks de warmte toch maar een ritje gemaakt. Hij stond er ook maar zo zielig alleen bij. 8-)
Vandaag wordt het toch echt wel te warm. Morgenvroeg nog even denk ik.

Fijne dag .

Ad.
 
Vanmorgen naar het werk gereden, het wordt al weer merkbaar kouder in de ochtend, heerlijk om 06.20 op de Twin gestapt.
 
  • Leuk
Waarderingen: advr
Hoi John,

Na mijn vakantie, die begint morgen en ook na de eerste 1000 km service beurt ook maar eens in verdiepen en een mooie tip dit met een bakje en kwast te doen. 👍
Gisteren, later op de avond, ondanks de warmte toch maar een ritje gemaakt. Hij stond er ook maar zo zielig alleen bij. 8-)
Vandaag wordt het toch echt wel te warm. Morgenvroeg nog even denk ik.

Fijne dag .

Ad.
De 1000 km alweer, de kilometers vliegen erop ! Kan ook niet anders dan met zo,n geweldige motor!
 
Net ook gevallen voor ! ( dus niet met) de street twin.
Heb getwijfeld over een nieuwe of 1 van 2 jaar oud.
Hoewel prijsverschil slechts 1600 was toch de 2 jaar oude genomen.
Rede: accessoires die ik zelf ook toch graag zou aanschaffen.
Oa. Handvatverw. , vance en haynes uitlaten , de verstelbare fox dempers , bar end mirrors , en wat klein spul zoals bandenspannigs sensoren , radiator gril . Zon triumph beugelslot en middenbok?

Gelijk een d- cat besteld. Aflevering overv2 weken ivm de decat.
Wordt wel winter, maar met jaar garantie maakt dat niet uit vwb. Ophalen.

Kleur is dat bruine .

Vele andere motoren gehad. De laatste was een bmw gs1200 uit 2018 dus wel ff wennen aan kleine motor.
 
Goedemorgen allen, ik vroeg mij af of het blok erg warm wordt bij 20+ graden. Vriend van mij heeft een Speed Twin 1200 en zijn onderbenen fikken dan al behoorlijk.
 
Net ook gevallen voor ! ( dus niet met) de street twin.
Heb getwijfeld over een nieuwe of 1 van 2 jaar oud.
Hoewel prijsverschil slechts 1600 was toch de 2 jaar oude genomen.
Rede: accessoires die ik zelf ook toch graag zou aanschaffen.
Oa. Handvatverw. , vance en haynes uitlaten , de verstelbare fox dempers , bar end mirrors , en wat klein spul zoals bandenspannigs sensoren , radiator gril . Zon triumph beugelslot en middenbok?

Gelijk een d- cat besteld. Aflevering overv2 weken ivm de decat.
Wordt wel winter, maar met jaar garantie maakt dat niet uit vwb. Ophalen.

Kleur is dat bruine .

Vele andere motoren gehad. De laatste was een bmw gs1200 uit 2018 dus wel ff wennen aan kleine motor.
Zow dat zijn inderdaad een hoop accessoires voor de twin. Gefeliciteerd alvast en kom maar op met de foto,s
 
Goedemorgen allen, ik vroeg mij af of het blok erg warm wordt bij 20+ graden. Vriend van mij heeft een Speed Twin 1200 en zijn onderbenen fikken dan al behoorlijk.
Goedenavond, nee totaal geen last van gehad afgelopen zomer, en ik heb toch echt met 30 graden plus in de stad gereden waardoor het fannetje overuren draaide maar geen last van warmte op mijn onderbenen.
 
Goedemorgen allen, ik vroeg mij af of het blok erg warm wordt bij 20+ graden. Vriend van mij heeft een Speed Twin 1200 en zijn onderbenen fikken dan al behoorlijk.

Zoals al aangegeven wordt het wel wat warm als de fan aanslaat maar daar ga je niet van koken :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan