Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb anders prima gelest bij bruinsma voor zowel m'n auto- als motorrijbewijs.Als het je bevalt, ga dan niet bij Bruinsma maar bij Veronica of Wieringa lessen. Zal je een hoop tijd/geld/ gelazer schelen...
Beide binnen twee maanden en met relatief weinig lessen gehaald.Je krijgt eerst een introductie filmpje te zien over alle oefeningen, dan ga je leren schakelen en dan ga je een paar oefeningen doen en klaar. Heb zelf mn rijbewijs gehaald bij Bruinsma. Enige goeie leraren waren Barry en een beetje gezette man met blond haar.. Tico of de andere kerel die daar rondloopt (als hij er nog is) vond ik helemaal niks. Arrogant, bijdehand en weinig tips. Verder moest ik nadat ik gezakt was (eigen fout), minstens 6 lessen doen en weer een examen dus was ik 660 (!) euro verder.. Goedkopere kun je wel vinden.Hee allen!
Ik heb 5 juli 2010 een 2 uur durende Try the Bike in Utrecht (Bruinsma)
Kunnen jullie me vertellen wat het ongeveer inhoud, wat je allemaal doet in die 2 uur.
Fiarando!

Nou pff, kom hier niet interessant doen.Heb je dat cadeau gekregen, of kom je hier gewoon interessant doen met een verkapt topic?
![]()

Ja ik ga zeker kijken of ik bij Veronica of Wieringa ga lessen!Als het je bevalt, ga dan niet bij Bruinsma maar bij Veronica of Wieringa lessen. Zal je een hoop tijd/geld/ gelazer schelen...
Als het je bevalt, ga dan niet bij Bruinsma maar bij Veronica of Wieringa lessen. Zal je een hoop tijd/geld/ gelazer schelen...
Verklaar je nader.Als het je bevalt, ga dan niet bij Bruinsma maar bij Veronica of Wieringa lessen. Zal je een hoop tijd/geld/ gelazer schelen...