Hrimgrimnir
MF veteraan
- 24 dec 2001
- 2.883
- 30
KloptDank allemaal voor de goede tips en uitleg!
heb op meerdere fronten al veel aan jullie kennis en ervaring gehad.
als ik naar een setje R&G kijk zie ik daar geen bevestiging voor het zijmotorscherm op en dat zit wel op de originele of kijk ik verkeerd...
Ik zou van de nood een deugd maken. Zoals Birdboy zegt zijn ze tweedehands onvindbaar in plastic en duur in carbon. Ik zou ze laten lassen en daarna aan beide kanten in de kleur vh frame (of vd tank ofzo) spuiten. Nieuw roostertje erachter en klaar. De beugel van de valdop zou ik (laten) lassen, dat ziet er al snel mooier uit dan het broddelwerk af fabriek.
Je moet ook meer gas geven....[afbeelding]
Bij mijn fiets is er een scheurtje in dat rooster/gaas gekomen waardoor er steeds verder stukjes afbreken. Vervangen moet geen probleem zijn, exact het juiste gaas vinden is moeilijker.. Iemand tips?
Klopt
Ik heb ook de rg set
Iets grotere Alu bus over de bout
Ronde gat in de kunstof kap (waar oorspronkelijk asje van valdop heengaat) "rust" op die bus
Past net en goed
Waar zijn die R&G blokken voor een redelijke prijs te krijgen?
Goedkoopste wat ik gevonden heb is €160 . .
ik heb ook nog wat onderdelen te koop.
heb een ohlins stuurdemper liggen van een 01 RSV Mille R.
werkt wel, gaat zwaar en is niet lek, heeft denk ik wel een service beurt nodig.
prijs 75 euro.
Brembo Z04 remblokken. super fijne blokken.
ze in de axiale en radiale remklauwen met 2 blokken per klauw, en 2 pinnen per remklauw.
passen sowieso in RSV mille 2001 axiale remklauwen en Tuono V4R 2011-2013(niet ABS)
dus waarschijnlijk passen ze ook in de RSVR en Tuono 1ste en 2gen.
prijs 50,-
Origineel Carbon voor spatbord van Aprilia van een RSV Mille R.
is in mei nog volledig herstel en opnieuw in de blanke lak gezet. ziet er als nieuw uit.
past op RSV mille en Tuono met axiale remklauwen.
prijs 60,-
stuur maar een PM al je interesse hebt.
gr steve
Lees hier al een tijdje mee, wou wat meer info over de modernere Tuono's maar die zijn best wel schaars. Overweeg namelijk over te stappen naar de V4 2016/2017 en mijn Superduke 1290 hiervoor weg te doen, maar is geen simpele keuze Ö
Heel lang MPP 2CT gehad, prima band, achter zo'n 6-7k.
Daarna 1 keer MPP 3 gehad. Daar was ik NIET over te spreken, cuppen, grip verlies, slechts 5k.
Nu een eerste set Pirelli Diablo Rosso 3. Veel grip, ook in de regen (afgelopen weekend in de EIffel).
Levensduur kan ik nog niets over zeggen, zitten er slechts 1k onder.
Iemand hier ervaring met het vervangen van een lekke olie slang bij de oliekoeler?
Moet de olie er volledig uit, of kan de slang zo vervangen worden?
Het gaat om deze slang:
[afbeelding]
Je kan hem zo vervangen, allen de olie bijvullen die eruit loopt.
Maar als je toch bezig bent trakteer je motor op lekkere verse olie, vind ze vast lekker!