@Stefanosss: mooi gedaan... diegene die dat plaatje gemaakt had heeft m zeker tijdens carnaval gemaakt. Hahaha.. ziet er nu netjes uit hoor..
Wel even wat werk gehad voor de hugger begrijp ik!!
@Dierick; da’s ook toevallig, zie net dat ik op jouw module had gereageerd via 2ehands.be...
Mooie tassen combinatie trouwens!!
Past het nodige in!
Wil straks ook een systeem v hepco&becker maar dan dusdanig dat de passagiers zit niet bedekt wordt zodat mijn vrouwtje mee op een tripje kan ...
Mannen... even een vraagje.. op het grijze zuikuipje van mijn Tuono 1100RR staat die zwarte ‘a’ ... vroeg me af waar je een geheel zwart zijkuipje kunt bestellen.. kon her niet vinden via Aprilia Parts.nl of AF1racing..
Past het zwarte zijkuipje vd Tuono 2011/14 hier overigens ook op..?
@Dierick; bedankt voor de tip!
En wat die voetsteuntjes betreft; ben eens benieuwd hoeveel plaats er nog overblijft..
De kapjes op de foto lijken wel gebruikt? Schade en krassen
Ik zou toch ff melding ervan maken.
Het is gemakkelijk te herstellen. Opschuren met 400 en waterproof 800 of hoger. Daarna in de blanke lak zetten ( glans of mat , wat je voorkeur is)
Niet moeilijk en altijd goed resultaat. Wel secuur werken en stof voorkomen bij het spuiten.
Iemand bekend met de eerste generatie dashboards of daar ook een2220 polig mannetje van bestaat? Ik heb al gezocht hoor.
[afbeelding]
Anders mot ik knippe. :-P
Zo kreeg vandaag een positief antwoord op een vraag die ik laatst had gesteld op een fb groep.
Zocht eeen E keur uitlaat voor mijn Tuono Gen 1 waar moeilijk aan te komen is .
Dus vandaag een nieuwe titanium Arrow gekocht met E keur nieuw in de doos.
Heb er nu een Titianium evo op zitten die gaat naar de zolder net als de orginele uitlaat .
Nu ga ik straks met de Arrow uitlaat rijden met de evo eprom er nog in , moet er nog iets opnieuw worden afgesteld of aangepast (andere eprom ofzo)???
Weet iemand of Roke nog dealer is, geen Appie's meer op hun website en Italiaanse showroom is nu Triumph Tiger Center....
Zonde
...
Aankooptips (oer) TUONO:
- Slippende koppeling -> te verhelpen met een modificatie van 9 tientjes
- Zwak startrelais -> vervangen voor Yamaha SZR 660 erin zetten - is 100A ipv 50A
(onderdeelnummer 4KD-81-940-00)
* Startrelais probleem *Klik* -> ARA Forum = http://www.aprilia-riders.nl/home
- Trillende remschijven, waarschijnlijk vastzittende floaters -> losmaken met
remmenreiniger
- Achterrem die het niet of nauwelijks doet -> is zelf op te lossen!
- Deuk rechts in de achterbrug -> schuiver gehad
- Ratelen bij het starten -> hard weg lopen -> erg dure reparatie
- Zwaardere accu is ook handig -> Yuasa YTX-14BS
- Kapotte keerring bij de waterpomp
- Terugslagklepje kapot? Hier een how to!!
BB-kinkie in "Tuono Magnifico!"
...
Volgens mij gewoon nog steeds Aprilia dealer. Pas nog geweest; 2018 modeleen worden vanaf 15-2 verwacht. Ze hebben links naast de zaak een nieuw deel aangebouwd. Daar staat het Aprilia deel en de occasions, in het bestaande deel Triumph.
Edit; je kunt inderdaad niets meer van Aprilia vinden op de site van Roké... Dat ze nog wel als dealer aan Aprilia gelinkt worden op Aprilia-site verbaasd me niks; zie daar ook nog steeds enkel de 2017 modellen...
Erg jammer als dat zo is want dan is er wel een echte specialist minder.
Zijn geen nederlandse dealer meer. Ze halen de motoren nu via Duitsland met volledige garantie. Onderdelen worden rechtstreeks in Italie besteld. Dus geen angst dat de kennis verloren gaat. Ze hebben afscheid genomen van Aprilia Benelux omdat die geen of weinig service verleend. Garantie claims worden bij voorbaat afgewezen. Is al jaren een waardeloze K*T organisatie, kan ze geen ongelijk geven.
Weet zeker dat zij dit goed zullen behandelen, had vorig jaar problemen met een 3 jaar oude Tuono V4, wat volgens "ons" (dat van mij en Roke) idee garantie had moeten zijn, maar Aprilia zie jammer, maar de motor is uit de garantie....Oké, die beweegreden kan ik goed begrijpen. Ben wel benieuwd wat dat dan concreet doet met die garantie als je hem nodig zou hebben...
Ze hebben afscheid genomen van Aprilia Benelux omdat die geen of weinig service verleend. Garantie claims worden bij voorbaat afgewezen. Is al jaren een waardeloze K*T organisatie, kan ze geen ongelijk geven.