• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Tweedehands laser te koop zal ik het doen??

Mr. Fazer

MF'er
Lid geworden
10 okt 2002
Waarderingsscore
0
Goedenavond heren,

Ik kan goedkoop ergens aan een tweedehands carbon laser
uitlaat komen voor een yamaha fazer. Nou stond er op de
website bij dat hij lichte schade had. Ik heb daarom
gevraagd om een foto.

Ik heb twee foto's ontvangen en de uitlaat ziet er gewoon
nog goed uit.

De vraagprijs is maar 39 euro.

Zal ik het doen?

Bijlage: foto 1.jpg

Op de eerste foto zie je aan de bovenkant iets schade, maar als dat alles is, is de prijs niet gek...

Schade met carbon pijpen zijn wel minder leuk.. erger dan een krasje op alu..

Zo dan:

full

full

Voor €39 kan je weinig builen vallen, is het niet? Als het niks is ben je €39 kwijt, haal je je schouders een keertje op en gooi je em in de grijze bak.

Gewoon kopen, is het niks dan gooi je hem toch weg ??
Ik heb ooit een tweedehandsje gekocht voor 200 piek.
Doet het prima. En ivm een nieuwe is het spotgoedkoop !!

eeeuuhhmm als je'm niet koopt...zou die passan op een BMW K100 ???? voor 39 euro..... Absoluut heengaan en kijken !!!! En anders hier vertellen wat ermee aan de hand was en bij wie te koop, zijn vast wel meerderen hier te vinden die 'm voor dat geld willen hebben. :]

Ik had het niet gedaan.
Ook niet voor 39 euro.
Waarom niet ?
omdat hij op de eerste foto aan de bovenkant beschadigt is en als je HEEL goed kijkt zie je dat die beschadiging doorloopt tot plekken die jij op die foto niet ziet. Op foto 2 zie je inderdaad dat er een knik inzit dus ga ik er vanuit dat hij aan de achterkant/binnenkant volledig is uitgescheurd en daardoor dus gewoon open is. Ik vermoed dat dit is gekomen door er tegen aan te lopen of met het verplaatsen of opbokken van de motor is gebeurt aangezien er verder geen schuifschade op de uitlaat te zien is. Schuifschade zie je namenlijl nogal gauw op zo'n laser.

Ach je kunt hem altijd zo'n 20 cm korter maken :P klinkt ie nog luider van ook nog :+

Terug
Bovenaan Onderaan