- 20 sep 2013
- 10.058
- 5.469
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is al genoeg verboden daarnaast zie je 2tak steeds minder dus eigenlijk lost het zogenaamde probleem zichzelf al aardig op
Ik heb een hekel aan die groene mafketels met hun dikke laag boter op hun hoofd maar ze hebben natuurlijk wel een puntje.
De innovatie op twee takt gebied is er al decennia niet meer dus het is een verouderd concept.
Zeker de moderne vier takt scootertjes zijn super zuinig tegenwoordig waarin de Japanners natuurlijk weer voorop lopen.
Als ze het maar niet in hun bolle kop halen om de huidige motoren (klasssiekers) nu ook aan te pakken want van het een komt het ander.
Ik vind het nog altijd heerlijk ruiken als er zo'n dampende twee takt voorbij scheurt
Ik heb een hekel aan die groene mafketels met hun dikke laag boter op hun hoofd maar ze hebben natuurlijk wel een puntje.
De innovatie op twee takt gebied is er al decennia niet meer dus het is een verouderd concept.
Zeker de moderne vier takt scootertjes zijn super zuinig tegenwoordig waarin de Japanners natuurlijk weer voorop lopen.
Als ze het maar niet in hun bolle kop halen om de huidige motoren (klasssiekers) nu ook aan te pakken want van het een komt het ander.
Ik vind het nog altijd heerlijk ruiken als er zo'n dampende twee takt voorbij scheurt
Ik heb een hekel aan die groene mafketels met hun dikke laag boter op hun hoofd maar ze hebben natuurlijk wel een puntje.
De innovatie op twee takt gebied is er al decennia niet meer dus het is een verouderd concept.
Zeker de moderne vier takt scootertjes zijn super zuinig tegenwoordig waarin de Japanners natuurlijk weer voorop lopen.
Als ze het maar niet in hun bolle kop halen om de huidige motoren (klasssiekers) nu ook aan te pakken want van het een komt het ander.
Ik vind het nog altijd heerlijk ruiken als er zo'n dampende twee takt voorbij scheurt
het gaat hier steeds meer naar de klote.
dat is mijn mening.
2 takt-motoren volgen dan natuurlijk, daar kan je op wachten.
tyrannisch beleid hier in huppelkutland; is het niet te gedogen dan vooral verbieden.
Je kunt iets niet gedogen zonder het eerst te verbieden....
Het gaat hier specifiek om verkoop van nieuwe 2takt scooters. En ik geef ze helemaal gelijk. Die dingen gaan namelijk helemaal niet vanzelf verdwijnen in NL, omdat er in dit land teveel mensen wonen die:
De 100 euro goedkopere 2t versie van een scooter willen, omdat die 100 euro goedkoper is in aanschaf.
of
De 100 euro goedkopere 2t versie van een scooter willen, omdat die lekker goedkoop zijn op te voeren.
of
De 100 euro goedkopere 2t versie van een scooter willen, omdat ze denken dat dat betrouwbaarder is dan een 4t blok.
De best verkocht scooter van Nederland is de Piaggio Zip 2takt... het goedkoopste model uit de Piaggio catalogus. Ook merken als Peugeot en Yamaha blijven onverstoorbaar enkele 2t modellen verkopen.
In Azie en in de VS word je al bijna uitgelachen als je je nog met zo'n ding durft te vertonen en zijn ze ook niet meer nieuw te koop.
KTM is anders druk bezig met schone tweetakkers
Dus verbod op milieudefensieIk lees even op de site van milieudefensie kopje verkeer
• Milieudefensie heeft officieel bezwaar gemaakt tegen het opheffen van de 80 km zones.
• De Tweede Maasvlakte maakt een forse groei van het containertransport mogelijk, met grote gevolgen voor het milieu. Milieudefensie heeft lang geprocedeerd tegen de aanleg.
• De geplande nieuwe wegen en tunnels in de regio Rotterdam - Den Haag zijn niet nodig
• Meer asfalt zorgt op termijn juist voor meer files, meer luchtvervuiling en klimaatverandering.
En dit heb ik puur van de site gekopieerd u ziet het milieu terroristen zijn het