Yup, dat begrijp ik. Ik vond alleen het verschil tussen 100 en 120 daarin wel erg groot.Ligt allemaal aan je mengverhouding,je moet je motor er dan ook opnieuw bij afstellen.
Een oliepompje is al af fabriek afgestemd op de sproeiers,maar als je zelf gaat mengen
word het een ander verhaal.hoe vetter je smeert des te groter moet de sproeier zijn.
Kijk.. omdat ze ook op grote BMNee's worden gemikt dacht ik...BT45 is prima ook voor lichte takjes,ik had ze ook onder mijn RD250LC zitten.
Het rubber van een BT45 is juist niet te hard,daarom zijn ze populair omdat ze veel
grip hebben.
Er is een speciaal versterkte versie voor de BMW K1100LT.Kijk.. omdat ze ook op grote BMNee's worden gemikt dacht ik...
Ik had ook de BT45 onder mijn GT750 zitten en die weegt wel een paar kilo's ook dat werkte super.
Verder zullen er nog wel meer keuzes zijn,maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zou zeggen vraag het eens aan de Jawa mannen wat hun een goede band vinden.
Ik heb alleen maar ervaring met Jap 2 takten en zelfs de langzaamste is nog sneller
dan een Jawa,dus geen vergelijk.
Kijk, Angel GT rubbert zegt me niets, maar dat andere wist ik niet..Er is een speciaal versterkte versie voor de BMW K1100LT.
Die geeft een iets andere belasting op de koordlagen.
Maar zo bestaan er meer specials.
En de Pirelli's zijn gebaseerd op Angel GT rubber, maar het karkas is aangepast voor lichte motorfietsen. (Minder stug)
Worldbeater in "Alles over motorbanden Deel 7"
Bij Duitse verzendhuizen zie je nog wel eens verschillende versies staan. Speciaal voor zware motoren.Kijk, Angel GT rubbert zegt me niets, maar dat andere wist ik niet..