Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
direct naar dat punt

wat een eikels,, ze rijden op een manier dat je ook in bepaalde problemen komt.

en bij 6:17 die gast op die brommer,, wat heeft ie gebruikt ?? weinig aan de hand , hij kon best iets naar rechts , okey was niet handig wat ze deden
 
YouTube staat er vol mee, vooral uit Rusland.... _O-

Daar kijk ik al niet meer naar, ook van filmpjes van Amerikanen, wat een geschreeuw om niks. Even fatsoenlijk praten als ze een onderwerp bespreken is er niet bij.....:r

Doe mij Engelse reviews.....of gewoon Nederlandse toen ik bezig was met aanschaf vd Lexus CT.
 
Hierbij een berg foto's , als je vragen hebt hoor ik t het wel :)

Eerst aan de motor begonnen hier bij huis bij het zwembad maar door de chloor lucht begon er het eea te roesten dus heb een garage gehuurd hier in de buurt, lekker ruim en ook maar gelijk een gaskachel aangeschaft , want anders vriezen je handen aan t gereedschap vast _O-

En de lucht inlaat door het zijdeksel is nu het project in afwerking *D

en nieuwe uitlaten uit japan :Y8-)


 
Vandaag in Hengelo, op de markt; jij op je blauwe RC36-2, ik op m'n blauwe C310s..
Sprak je nog aan op je brommert en het zout op de weg.
Uit de buurt?
 
hier klein laagje sneew , nu zo tussen de -4 en -6 overdag -8 -10 snachts , volgende week weer rond de 5 tot 10 graden + . Oh en ze strooien hier alleen in de bochten . verders moet je je maar aanpassen aan de weersomstandingheden :Y ;)
 
Laat code rood maar komen.😎
download.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan