Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
En knipperlicht monteer ik wel zelf, dat houd mij ook vd straat
C108EB05-9F3F-4F7D-9B8D-59261D61655F.jpeg
 
Gewoon een schakelaar op het stuur maken voor remlicht leren ze het zo af
Afleren, nou zijn maar weinigen die afstand kunnen houden zoals vd week op de nieuwe N18...

Kon de kentekenplaat van iemand achter me niet zien terwijl ik een 50 meter voor me ruimte had achter de vrachtwagen. Pas bij Lichtenvoorde heb je de mogelijkheid om bij de verkeerslichten er voorbij te komen. En zelfs dat heeft geen zin want je kunt beter achter de vrachtwagen blijven omdat zij de verkeersgolf aktiveren zodat je niet elke keer hoeft af te remmen.

Maargoed haast in het verkeer....ik ben blij met CC en alle tijd..
 
Bumperklevers?
Ik heb nooit last van klevers achter me...wel voor 🤪

Het is verbazingwekkend hoe weinig er soms afstand gehouden wordt hier, in Duitsland krijg je er een prent voor...en best stevig ook.... terecht
 
Bumperklevers?
Ik heb nooit last van klevers achter me...wel voor 🤪

Het is verbazingwekkend hoe weinig er soms afstand gehouden wordt hier, in Duitsland krijg je er een prent voor...en best stevig ook.... terecht
Boven de 80 km/h gaat het hier via de officier van justitie.

In de bus heb ik er soms ook wel een handje van. Maar als mensen 65 of 70 op een 80 weg rijden is het geduld bij mij ook wel een keer op.
 
Neem je 2 kruiken mee voor onderweg 🤣🤣
En gereedschap zeker eerst in de oven....;)

En vroeger, daar ben ik weer, vaak genoeg in de vrieskou op straat, half op de stoep, liggen sleutelen om oa uitlaten te vervangen. Ik heb die tijd achter me gelaten.

Ach, en als ik echt wil dan rij ik de motor vanuit de garage de uitbouw in om aangenaam te sleutelen. En dat is in het verleden vaker gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Namate je ouder wordt dan heb je veel licht nodig, oudewetse looplamp voldoet niet meer. Verleden jaar een led looplamp van Bauhaus gekocht, daar komt tenminste een ‘bak’ licht uit.
 
Boven de 80 km/h gaat het hier via de officier van justitie.

In de bus heb ik er soms ook wel een handje van. Maar als mensen 65 of 70 op een 80 weg rijden is het geduld bij mij ook wel een keer op.


Daar zijn dram lichten voor uit gevonden 8-) tot heel dicht naderen en dan die dingen aan en dan iets afstand afzakken en weer aanzetten .

1612100102109.png


is natuurlijk niet hoe een fatsoenlijk bestuurd(st)er zich gedraagt in het verkeer.

wat zou zo'n setje mistlampen kosten voor een olie/lucht gekoelde GS, ik vraag dit voor een vriend 8-)})

















:+
 
Gisterenmorgen zat ik aan de koffie, in ene een klap; motorrijder voor m'n huis onderuit gegleden...
Had net z'n lichtblauwe R1150RT BMW-dinges opgehaald na een beurt...
Veel schade, wegdek was glad..en zijn trots gekrenkt.
 
Laatst bewerkt:
Gisterenmorgen zat ik aan de koffie, in ene een klap; motorrijder voor m'n huis onderuit gegleden...
Had net z'n lichtblauwe RS1000T BMW-dinges opgehaald na een beurt...
Veel schade, wegdek was glad..en zijn trots gekrenkt.
En vanmorgen al helemaal niet met de motor op stap gaan...
 
Gisterenmorgen zat ik aan de koffie, in ene een klap; motorrijder voor m'n huis onderuit gegleden...
Had net z'n lichtblauwe RS1000T BMW-dinges opgehaald na een beurt...
Veel schade, wegdek was glad..en zijn trots gekrenkt.


het was echt een ijsbaan ,, tjonge , dan ben je niet blij
 
Terug
Bovenaan Onderaan