Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Net ook een rondje Twente gedaan.
3A7D0834-268F-42F1-A414-DF74A50BC3FB.jpeg
 
Was heerlijk vanmiddag. Uit voorzorg de motor maar niet gepoetst, kan de smeer nog mooi als anti-hechtlaag tegen het zout functioneren :+
 
was heerlijk buiten,, ben op de gewone fiets met m'n zoon gaat fietsen ,, vader zoon moment ,, altijd leuk

heb veel motoren gezien onderweg
 
Plaatje voor bij 't praatje :)
Komend weekend (waarschijnlijk) de voorvork veren en keerringen vervangen, alsmede de koelvloeistof en ketting/tandwielen :)
fzHMVSB.jpg
 
Plaatje voor bij 't praatje :)
Komend weekend (waarschijnlijk) de voorvork veren en keerringen vervangen, alsmede de koelvloeistof en ketting/tandwielen :)
fzHMVSB.jpg
Hmmm, ik zie transparante beschermfolie op je tank..kant of klaar op maat of gewoon vd rol geknipt?

En motorrijden wordt niet wat, vandaag een overkapping demonteren bij het huis van mijn zoon om plaats te maken voor een complete uitbouw.

En vandaag wel opletten in het verkeer want het zal druk worden op de bekende plekken, iedereen wil erop uit!
 
Als je de ruimte hebt is het mooi werk. Helaas heb ik dat niet.
kawasaki doet het toch altijd.
Zeker doetie het altijd :Y
Klepdeksel pakking moet vervangen... Radiateurs er weer op... Remvloeistof vervangen... Motorolie d'r in... En nog wat rand prutt'l... Nog wel wat te doen, maar is allemaal wel te overzien :)
Hmmm, ik zie transparante beschermfolie op je tank..kant of klaar op maat of gewoon vd rol geknipt?

En motorrijden wordt niet wat, vandaag een overkapping demonteren bij het huis van mijn zoon om plaats te maken voor een complete uitbouw.

En vandaag wel opletten in het verkeer want het zal druk worden op de bekende plekken, iedereen wil erop uit!
Beschermfolie dekt de lading niet direct. Is grip materiaal. Die aan de zijkant zijn op maat en die tussen de benen is een van de universele vormen.
Hier te krijgen: Motorcycle Tank Pads | Motorbike tank grips – Eazi-Grip Tank Pads
#toevoeging: deze heb ik (de Pro uitvoering): Eazi-Grip Honda VFR800 Clear 2002-2013 - Eazi-Grip & Eazi-Guard
Hier kun je de verschillen zien: Tank Grips - Eazi-Grip & Eazi-Guard
 
Op dat ene andere forum waar ik zit, las ik in het off-topic gedeelte dat er al één het rijbewijs kwijt is geraakt gisteren, een dame ook nog. |(


joahjoah _O-
Nou, ik kan vandaag met bewijs komen maar dan krijg ik commentaar van het eventjes starten....Haha.


Veel rijplezier...en in DL raak je je rijbewijs niet zo snel kwijt.....alleen een geweldige preek zoals ik hoorde.. :]
 
rbw inleveren
Hadden Herman en ik net buiten Ohne op een zeer bochtig stuk waar je 70 mag..
Wij reden al 20 te hard, maar een Duitser of 10 was het niet snel genoeg blijkbaar en gingen werkelijk bloedlink inhalen |(

Was druk in Gilhus, kwam kleine helikopter over en ff later 2x polizei-auto.
Die riepen om om afstand te houden, maar de meesten vertrokken toen.
 
Hadden Herman en ik net buiten Ohne op een zeer bochtig stuk waar je 70 mag..
Wij reden al 20 te hard, maar een Duitser of 10 was het niet snel genoeg blijkbaar en gingen werkelijk bloedlink inhalen |(

Was druk in Gilhus, kwam kleine helikopter over en ff later 2x polizei-auto.
Die riepen om om afstand te houden, maar de meesten vertrokken toen.
Net nog geweest was mooi rustig
E276BC51-1725-48F7-87E4-304B869B905E.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan