Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Gisteren flinke toer gemaakt. Via Motor Eibergen alles binnendoor naar Ten Kate in Nieuw Leusen. Nabij Vasse nog een andere Africatwin 750 rijder gespot, duim omhoog. Was mijn eerste toer na de blokwissel. De rijder achter mij rook geen oliewalm meer (wel bij vorige blok 65dkm 1ltr olie per 3000km). Dit blok overigens ook 60dkm maar met wel een goede uitgaande as!
Dus nu de motor verder afbouwen en kuipwerk/carterbescherming en valbeugels erop. Was erg koud geworden, was de enige zonder verwarmingen aan boord. Brrrr. Snel onder warme douche. Overal meer dan voldoende afstand gehouden. Ook op enkele zandwegen rustig aan. Zelfs met bijv een gekneusde duim kom ik liever niet in het medische circuit eigenlijk...
Daarom rijd ik vandaag maar niet, je moet er niet aan denken dat je op de IC terecht komt omdat je eraf gestuiterd bent. Houd je wel een plaats bezet door jou pleziertje. Niet de bedoeling.
 
Contactverbod voor Duitsland voor meer dan 2 personen buitenshuis.
Ik las het....

Was even wat anders aan het doen, weg van alle Corona gedoe.....kettingsmeren in de kou.

6ADB34AD-630A-4A24-9E44-99A96CF361E1.jpeg
 
heb de motor maar ff laten staan ,, zaterdag nog wel een stukje gereden maar verder niet ,, vond het best wel fris
 
Jawel, Ik heb een vitaal beroep maar dan wil ik in het weekend mijn hoofd wel leeg kunnen maken.
Is een eigen keus, ik heb dit weekeinde niet gereden maar misschien doe ik dat over een tijdje wel weer. Kan me thuis nog wel vermaken.
Vrouwtje pesten ed _O-
 
Mooi stukje gereden van een 65km. Alles achteraf en binnendoor met relaxed tempo onder de 70. Wel wat wandelaars, fietsers en motorrijders gespot maar geen grote aantallen.

Wat piccies gemaakt van mijn barrel bij klooster Bardel. 8-)

20200324_140131.jpg
20200324_140246.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan