Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat was weer ff een fijn ritje van bijna 200km. Leuke Enfields gezien ook :t

Nu maar hopen dat mevrouw H en ik geen prent in de bus krijgen vanwege een iets te hoge snelheid op de singel in Zwolle icm een flitspaal..

20200526_121439.jpg
20200526_121530.jpg
20200526_141408.jpg
 
Na 3 dagen thuiswerken weer even luchten vanavond. Hier Schipbeek tussen Neede en Diepenheim. Ik doe mijn ogen iets dicht en waan mijzelf op de D900 in Zuid Frankrijk....
Maar dit is ook gaaf. Voordeel dit gebied boven Ootmarsum eo: hier is niemand!
IMG_20200527_194304102_HDR.jpg
 
Hij heeft de bron van t probleem gevonden :Y
Nu wachten tot hij t binnen heeft.

IMG-20200527-WA0006.jpeg
IMG-20200527-WA0005.jpeg


Zelf ook bezig geweest met de demper klemmen, zijn eigenlijk bedoeld voor ronde dempers, deze zijn ovaal. Dus gaatje geboord rvs m4 boutjes er door en vast :Y
En nieuwe Öhlins stickers op de gas potjes vd schokbrekers
 
Wij zijn vorige week met wat motor rijders bij het het vliegveld in Enschede geweest.
Het is een compleet afgesloten voor ander verkeer. De Kmar en vliegveld bewaking zijn een X aantal keer langs geweest en reden door.
VEB.png
 
Hoe ben je dat stuk opgereden? Via dat halletje met al die buizen of stond het hek open aan die zijde wat op de foto staat?
 
Heb deze zelf ook al ondertekend en verspreid via WhatsApp

Voor wie de petitie wil tekenen tegen het motorrijders verbod in Duitsland ;

 
KMAR ??? het is al jaren geen militair object meer , en landen er dan vliegtuigen met passagiers uit het buitenland ???
 
KMAR ??? het is al jaren geen militair object meer , en landen er dan vliegtuigen met passagiers uit het buitenland ???
Nee klopt ik vermoed dat ze dit kantoor meer gebruiken voor de Kmar langs de grens. Maar er staan nog nog motoren en auto’s van hun. Toen wij wegreden daar hadden wij ook nog een motorrijder van de Kmar achter ons zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan