Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .

Bijlagen

  • 20191104_215115.jpg
    20191104_215115.jpg
    164,7 KB · Weergaven: 3
Slecht weer, net gemerkt dat nu met laaghangende zon je ook niet op motor moet zijn. Tegen de zon in zie je weinig...gezien worden is voor mij heel belangrijk om nu niet te rijden.

Bovendien rij ik ruim 46 jaar dus een paar maand per jaar niet rijden is voor mij geen drama .. :+
 
Ja wil nog een motor bij kopen. Echt voor de winter. Vind het zonde om de R6 kapot laat gaan door het slechte weer.
Daarom heb ik twee, hardcore rijden en luxe rijden....en natuurlijk wat te drammen op de zondag ochtend in Gildehaus... :+
 
Van het weekend eerst ff over neuenhaus en Uelsen.

en daarna Oud Ootmarsum (Ottershagenweg) naar Lattrop, en Lattropperstraat naar Denekamp. Om het beruchte stukje Beuningen/de Lutte te pakken waarbij verleden voorjaar de nodige rijbewijzen zijn ingevorderd....

en zoals gewoonlijk ff dimmen in NL en als je wilt knallen de A31 in DL op, overigens is dat ook geen zak maar dat moet iedereen zelf weten....;)

Probeer ook het stuk van Suddendorf/Ohne/Wetteringen eo als je in DL bent.

Kun je daarna afsluiten met een warme hap bij de Fehlsenmuhle in Ochtrup
 
Laatst bewerkt:
en daarna Oud Ootmarsum (Ottershagenweg) naar Lattrop, en Lattropperstraat naar Denekamp. Om het beruchte stukje Beuningen/de Lutte te pakken waarbij verleden voorjaar de nodige rijbewijzen zijn ingevorderd....

en zoals gewoonlijk ff dimmen in NL en als je wilt knallen de A31 in DL op, overigens is dat ook geen zak maar dat moet iedereen zelf weten....;)

Probeer ook het stuk van Suddendorf/Ohne/Wetteringen eo als je in DL bent.

Kun je daarna afsluiten met een warme hap bij de Fehlsenmuhle in Ochtrup

De Duitse A30 en A31 laat ik in het weekend liever links liggen omdat Nederlanders hun auto uitproberen tot top en nergens naar kijken.
Ik vind B wegen in Duitsland wel heel mooi.
 
Ik lees goede tips voor fraaie wegen hier net over de grens. Moet nog warmer worden. Ik heb er al zin in !!!
Nog een paar:
Darfeld via Tinge naar Schöppingen...de ‘36’....:]

Coesfeld naar Billerbeck, over de Billerbecker str en L581....:]

Gesscher naar Coesfeld, over altercoesfelder str -tungerloh/capellen...:]
 
Laatst bewerkt:
Nou, zoals het nu uitziet na de bui ga ik morgen niet weg....komende dagen is me te fris, en zeker na de hagelbui van vanmiddag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan