Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ff op de tamtam, vanuit betrouwbare bron 😁.

Motorservice Twente Rijssen stopt ermee ivm pensioengerechtigde leeftijd van de eigenaar begin volgend jaar. Deze is Moto Guzzi-dealer, zeg Piaggio dealer.

Dealerschap gaat over naar Motor Oost in Enter. Wsl komen er naast Guzzi's ook Aprilia's (ook onder het Piaggio-concern) in de showroom te staan.

Pikant detail: Motor Oost was tot een paar jaar geleden al Aprilia-dealer.
 
Ff op de tamtam, vanuit betrouwbare bron 😁.

Motorservice Twente Rijssen stopt ermee ivm pensioengerechtigde leeftijd van de eigenaar begin volgend jaar. Deze is Moto Guzzi-dealer, zeg Piaggio dealer.

Dealerschap gaat over naar Motor Oost in Enter. Wsl komen er naast Guzzi's ook Aprilia's (ook onder het Piaggio-concern) in de showroom te staan.

Pikant detail: Motor Oost was tot een paar jaar geleden al Aprilia-dealer.
Fabrieken hebben iig winkels nodig om hun geproduceerde motoren aan de man te kunnen brengen.


Mijn oude meuk gaan naar multi-zaken zegmaar....die komen echt niet bij een dealer. Bovendien koop ik geen nieuwe mototrfiets en dat moeten laten onderhouden bij een dealer hou ik sowieso niet van...ik bepaal en niet zij ivm garantie.
 
Jammer, ben er meerdere malen geweest en altijd goed geholpen in bij Motorservice Twente. Bij Motor Oost in Enter zul je mij niet snel vinden, heb geen klik met de mensen daar.
 
Ff op de tamtam, vanuit betrouwbare bron 😁.

Motorservice Twente Rijssen stopt ermee ivm pensioengerechtigde leeftijd van de eigenaar begin volgend jaar. Deze is Moto Guzzi-dealer, zeg Piaggio dealer.

Dealerschap gaat over naar Motor Oost in Enter. Wsl komen er naast Guzzi's ook Aprilia's (ook onder het Piaggio-concern) in de showroom te staan.

Pikant detail: Motor Oost was tot een paar jaar geleden al Aprilia-dealer.


had een zeer positieve indruk van deze persoon, echt een motorman in hart en nieren,
 
Guzzizaak’ in Boekelo
Jan Robers voor onderhoud en reparatie. Geen idee of die nog bestaat.

60 a 70 man vandaag in Gilhus.

20201115_110554.jpg
 
Wou vanmiddag nog een rondje maken maar helaas, regen in aankomst.

Dan maar met de auto aan het knutselen...met instructieboekje erbij wat totaal niet leesbaar is vanwege de vertaling uit de US met honderden waarschuwingen.

Iig alle knopjes/functies werken...
 
Vanmiddag nog voor de regen aan bij 17 graden een ritje door Drenthe
 

Bijlagen

  • 6ECEDC3C-8518-4ECF-89D3-89A7895CB5C3.jpeg
    6ECEDC3C-8518-4ECF-89D3-89A7895CB5C3.jpeg
    922,5 KB · Weergaven: 5
Vandaag alleen even de R6 laten lopen. 1x de elektrische starter aandrukken en deed het perfect na 3 weken niet lopen. De z900 gisteren naar de garage gebracht voor een upgrade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan