Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
elektrisch verwarmde handschoenen kopen
Klopt!

Blij mee met die artrose poten van me.

Hier rood, warmste, en blauw, minst warme stand. Ook nog een oranje stand daartussen.

20240308_090919.jpg
 
Goh meneer, waarom zit u dronken op de motor? Nou agent, Dennis zei dat koude dranken beter helpt dan koffie als je koude vingers hebt. Dus ik heb net een biertje gedronken tegen de koude vingers _O-.

Maar eens, af en toe blijven bewegen helpt goed.
Bier is nog niet koud genoeg. Een Jägermeistertje uit de vriezer krijg je pas warme vingers van.
 
Goh meneer, waarom zit u dronken op de motor? Nou agent, Dennis zei dat koude dranken beter helpt dan koffie als je koude vingers hebt. Dus ik heb net een biertje gedronken tegen de koude vingers _O-.

Maar eens, af en toe blijven bewegen helpt goed.
Succes he.... Wie ben jij ? _O-
95428655_3027995263982133_7240971156298137600_n.jpg
 
Als je zoon nog een goedkope maar goede auto wilt heb ik nog wel een Daihatsu sirion 2 in de aanbieding. Toegegeven, het is geen patser auto. Maar goedkoper rijden en verzekeren ga je niet krijgen.
Nou t ligt iets anders, hij krijgt z n auto niet door de keuring omdat de stuurbekrachtiging niet werkt. Maar over een paar maanden heeft hij ander werk met een lease auto. Ter overbrugging. Wordt vervolgd.
 
Nou t ligt iets anders, hij krijgt z n auto niet door de keuring omdat de stuurbekrachtiging niet werkt. Maar over een paar maanden heeft hij ander werk met een lease auto. Ter overbrugging. Wordt vervolgd.
In dat geval naar abbink brengen 50 euro op de zitting leggen en hij is weer gekeurd voor een jaar.
 
Nou t ligt iets anders, hij krijgt z n auto niet door de keuring omdat de stuurbekrachtiging niet werkt. Maar over een paar maanden heeft hij ander werk met een lease auto. Ter overbrugging. Wordt vervolgd.
Dan haal je dat er toch af , wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan :t *D

Goed voor de 💪
 
Helaas aangereden vanmiddag. Lig nu in het ziekenhuis. Mag even blijven, iets met een kleine bloeding in de hersenen. Verder doet alles zeer. Gelukkig hebben ze goede pijnstillers.
K.U.T , waar lig je? en voor hoe lang? mocht ik een redelijke dag heb kom ik zeker even langs als het mag 🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan