Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat klopt

Zie hier wat Oooosterling hier al vermelde

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik neig nu naar deze banden zijn overal wel verkrijgbaar

Pirelli Diablo Rosso II​


Dat klopt

Zie hier wat Oooosterling hier al vermelde

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik neig nu naar deze banden zijn overal wel verkrijgbaar

Pirelli Diablo Rosso II​

Goede keuze! Ga je geen spijt van krijgen!! De foto’s van m’n banden zie je wel in m’n berichten. Rosso 2 zijn top! Met nat weer wel beetje uitkijken, maar als je je fiets beetje onder controle hebt vol gas! 😜💪
 
Zijn echte plak banden als je ze eerst even warm rijdt 10 a 20 minuten. Schaam randje rij je er zo vanaf. Echt heerlijk plat gooien die fiets zonde enige schaamte.
 
Warm rijden doe ik altijd, eigenschap van de xjr vereist dat ook :+ _O- :]
1711745690062.jpeg



Foto even voor de fun. Was zelf ook sceptisch of ik er wel een rijder voor was, sport band etc, maar heb ook een blijkbaar een “sport bike” dus doe maar dan. En ben er echt blij mee, in de regen ga je echt wel even eerder opletten want dan voel je hem zoeken. Dus dan rustig je rit gewoon afmaken.
 
Bekijk bijlage 1989750


Foto even voor de fun. Was zelf ook sceptisch of ik er wel een rijder voor was, sport band etc, maar heb ook een blijkbaar een “sport bike” dus doe maar dan. En ben er echt blij mee, in de regen ga je echt wel even eerder opletten want dan voel je hem zoeken. Dus dan rustig je rit gewoon afmaken.
Mmmmmm , puntje van nadenken dan....
 
Ik ben doorgaans een mooi weer rijder, maar een beetje regen krijgt iedereen wel eens. Met 140pk en Rosso 2 moet je dan gewoon rustig aan doen. 😂.
 
Ik ben doorgaans een mooi weer rijder, maar een beetje regen krijgt iedereen wel eens. Met 140pk en Rosso 2 moet je dan gewoon rustig aan doen. 😂.
Als ik het over grip heb...is dat 75% over rijden in de regen. Want als dat goed is dan zijn er geen zorgen op het droge.

Ik zoek gewoon even verder
 
Die bikeroutlet in Hengelo is dat wat,want ben me aan het oriënteren over een nieuwe helm en zag daar een paar mooie te koop.
Denk dat ik er vanmiddag eens naartoe ga.
Moet toch een keer wat anders,al vind ik mijn huidige nog steeds de mooiste.
Maar hij is oud,en dezelfde nou weer terugkopen ,alleen wat jaartjes jonger is nou ook niet mijn ding.
 

Bijlagen

  • IMG_20180911_130635.jpg
    IMG_20180911_130635.jpg
    421,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20180911_130650.jpg
    IMG_20180911_130650.jpg
    481,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20180911_130735.jpg
    IMG_20180911_130735.jpg
    531,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20180911_130716.jpg
    IMG_20180911_130716.jpg
    421,1 KB · Weergaven: 0
Die bikeroutlet in Hengelo is dat wat,want ben me aan het oriënteren over een nieuwe helm en zag daar een paar mooie te koop.
Denk dat ik er vanmiddag eens naartoe ga.
Moet toch een keer wat anders,al vind ik mijn huidige nog steeds de mooiste.
Maar hij is oud,en dezelfde nou weer terugkopen ,alleen wat jaartjes jonger is nou ook niet mijn ding.
Weet al jaren dat het daar zit....nog nooit geweest 🤷
 
Weet iemand hier waar ik hittebestendige o-ringen kan kopen?
Binnen maat 40mm , snoer dikte 2 tot 2,5mm
 
Wat noem jij hittebestendig?
Tot 200 graden of nog hoger?
Want siliconenrubber gaat tot 200 graden.
Als je nog hoger wilt zit je snel aan vitonringen.
Maar die zijn toch algemeen verkrijgbaar?
Of bedoel je dat je ze nu op wil halen ergens?
maar als ik Google vind ik ze snel genoeg,alleen moet je ze bestellen.
 
Wat noem jij hittebestendig?
Tot 200 graden of nog hoger?
Want siliconenrubber gaat tot 200 graden.
Als je nog hoger wilt zit je snel aan vitonringen.
Maar die zijn toch algemeen verkrijgbaar?
Of bedoel je dat je ze nu op wil halen ergens?
maar als ik Google vind ik ze snel genoeg,alleen moet je ze bestellen.
Houd wel rekening met 200+ moeten tussen de inlaat rubbers en de cilinders. Orgineel niet los verkrijgbaar.....
Online had ik gezien idd , maar als ik ze hier ergens lokaal kan halen heeft dat de voorkeur

En ik heb er maar 4 nodig en online net zitten zoeken maar allemaal minimale hoeveelheid vanaf 14
 
Laatst bewerkt:
Ff vraagje. Heb geen uitgebreid Facebook en op de websites van betreffende zaken
is ook niets te vinden.

Is Cafe31/ Emsbüren 1e paasdag open/ gesloten of niet? Meestal vermelden ze wel als ze dan gesloten zijn maar nu niks op het beperkte Facebook wat ik heb.

Zelfde voor De Zaak in Denekamp. Wel iets over paasbrunch na aanmelding maar niets over of het voorcafé wel geopend is voor koffie/gebak. 🤷‍♂️

Dit ivm dat het de 1e wsl wel mooi weer is en 2e paasdag niet 🌧️
 
Ff vraagje. Heb geen uitgebreid Facebook en op de websites van betreffende zaken
is ook niets te vinden.

Is Cafe31/ Emsbüren 1e paasdag open/ gesloten of niet? Meestal vermelden ze wel als ze dan gesloten zijn maar nu niks op het beperkte Facebook wat ik heb.

Zelfde voor De Zaak in Denekamp. Wel iets over paasbrunch na aanmelding maar niets over of het voorcafé wel geopend is voor koffie/gebak. 🤷‍♂️

Dit ivm dat het de 1e wsl wel mooi weer is en 2e paasdag niet 🌧️
De zaak is gewoon open zoals altijd en anders kun je voor de zekerheid ff bellen
Screenshot_2024-03-30-13-25-23-119_com.google.android.contacts.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan