- Onderwerp starter
- #11.101
Je bent nu wel continent trouwKijk jij hebt er verstand van…….maarja, ik heb nu een bmw erbij….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent nu wel continent trouwKijk jij hebt er verstand van…….maarja, ik heb nu een bmw erbij….
Ach, ik koop wat ik wil…mijn geld mijn risico. Met elke merk is wel ‘wat’….De VFR 7 jaar geleden aangeschaft en de duc in 2004 gekocht….. nu ga ik lichtjaren op vooruit en gelukkig 2 jaar garantie…..Je bent nu wel continent trouw
Naar mijn mening zoals al eerder gezegd te hebben gaat het te ver. Niet alle ontwikkelingen leiden tot verbetering, maakt het heel veel duurder helaasTrouwens de bmw wordt voorzien de nieuwste software update…..tis een rijdende computer en niet zoals vroeger ‘ze’ waren….
Nou vanmiddag ook gereden met de ruim 30 jaar oude motor, ook ‘vol’ met elektronica….geen enkele probleem.Naar mijn mening zoals al eerder gezegd te hebben gaat het te ver. Niet alle ontwikkelingen leiden tot verbetering, maakt het heel veel duurder helaas
Maar geen software, tft scherm , sensoren etcNou vanmiddag ook gereden met de ruim 30 jaar oude motor, ook ‘vol’ met elektronica….geen enkele probleem.
Bekijk bijlage 1992678
Zo'n quickshifter is zeker fijn maar dat kan je ook zelf doen zonder door je gaf net dicht te draaien. Dat is exact wat die quickshifter doet alleen doe je het dan zelf. Ik zie nooit zo heel veel toegevoegde waarde aan al die fancy dingen. Alleen ABS zou ik willen hebben.
Ligt daar nou een plas olie onder dat ding?Nou vanmiddag ook gereden met de ruim 30 jaar oude motor, ook ‘vol’ met elektronica….geen enkele probleem.
Bekijk bijlage 1992678
Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...Ik vind het wel een vooruitgang. Maar goed, ik ben zelf wel van de IT snufjes (iets met werk enzo). En....ik vind de BMW prachtig, maar er rijden er al zoveel van. En idd die kinderziektes. Daarom een Husky, da's een halve KTM en (sarcasme mode aan) die gaan nooit stuk. (Sarcasme mode weer uit).(Ik ben btw wel een beetje erg voor de looks gegaan)
Lieve schat, ik heb een 35kw motor. Als ik echt die 0,2 seconde die een QS sneller is nodig heb moet je misschien niet op de openbare weg gaan rijden.Nee, absoluut NIET mee eens.
Zo deed deed ik het idd altijd. Maar een QS gaat serieus veel sneller dan je het zelf doet/kan.
Als je denkt sneller te zijn dan de techniek, sta je al 3-0 achter
Niet dat ik weet maar daar is de oversteekplaats van een IVN wandeling dus misschien hebben een enkele oudere een plaspauze daar gehad….Ligt daar nou een plas olie onder dat ding?
Of iets anders en het ruikt nu in je kuipNiet dat ik weet maar daar is de oversteekplaats van een IVN wandeling dus misschien hebben een enkele oudere een plaspauze daar gehad….
Ik ben blij in dit geval dat mijn werk focus op de Voice kant ligt(VoIP). En dat is iets wat dus niet erop zet. Ja een smartphone voor de navigatie.Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...
Nou, SW in de vorm van hex-codes in een 2716 EPROM….en genoeg sensoren voor aansturing van de P8 ecu, 30 jaar geleden nog super modern…..Maar geen software, tft scherm , sensoren etc
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een rekening heb, als deel van de historie, dat de QS reparatie (2x kabelbreuk) 160 euro gekost heeft….Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...
Dan zou ik wel willen weten wat de route van die bekabeling is...Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een rekening heb, als deel van de historie, dat de QS reparatie (2x kabelbreuk) 160 euro gekost heeft….
Geen idee, ik heb de ‘nieuwe’ nog niet…..19 april is de oplevering.Dan zou ik wel willen weten wat de route van die bekabeling is...
Wat een plaatje !!!Nou vanmiddag ook gereden met de ruim 30 jaar oude motor, ook ‘vol’ met elektronica….geen enkele probleem.
Bekijk bijlage 1992678