Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Tja en die Honda, was hem zat ik vorig jaar nadat ik voor de derde keer een nieuwe dynamo geplaatst had..kortom, de tijd genomen voor volwaardig opvolger…..een bmw wat degelijk uitziet…8-)
 
Laatst bewerkt:
Trouwens de bmw wordt voorzien de nieuwste software update…..tis een rijdende computer en niet zoals vroeger ‘ze’ waren…. :X
 
Trouwens de bmw wordt voorzien de nieuwste software update…..tis een rijdende computer en niet zoals vroeger ‘ze’ waren…. :X
Naar mijn mening zoals al eerder gezegd te hebben gaat het te ver. Niet alle ontwikkelingen leiden tot verbetering, maakt het heel veel duurder helaas
 
Ik vind het wel een vooruitgang. Maar goed, ik ben zelf wel van de IT snufjes (iets met werk enzo). En....ik vind de BMW prachtig, maar er rijden er al zoveel van. En idd die kinderziektes. Daarom een Husky, da's een halve KTM en (sarcasme mode aan) die gaan nooit stuk. (Sarcasme mode weer uit).(Ik ben btw wel een beetje erg voor de looks gegaan)
 
Naar mijn mening zoals al eerder gezegd te hebben gaat het te ver. Niet alle ontwikkelingen leiden tot verbetering, maakt het heel veel duurder helaas
Nou vanmiddag ook gereden met de ruim 30 jaar oude motor, ook ‘vol’ met elektronica….geen enkele probleem.

IMG_6769.jpeg
 
Zo'n quickshifter is zeker fijn maar dat kan je ook zelf doen zonder door je gaf net dicht te draaien. Dat is exact wat die quickshifter doet alleen doe je het dan zelf. Ik zie nooit zo heel veel toegevoegde waarde aan al die fancy dingen. Alleen ABS zou ik willen hebben.

Nee, absoluut NIET mee eens.
Zo deed deed ik het idd altijd. Maar een QS gaat serieus veel sneller dan je het zelf doet/kan.

Als je denkt sneller te zijn dan de techniek, sta je al 3-0 achter :W
 
Ik vind het wel een vooruitgang. Maar goed, ik ben zelf wel van de IT snufjes (iets met werk enzo). En....ik vind de BMW prachtig, maar er rijden er al zoveel van. En idd die kinderziektes. Daarom een Husky, da's een halve KTM en (sarcasme mode aan) die gaan nooit stuk. (Sarcasme mode weer uit).(Ik ben btw wel een beetje erg voor de looks gegaan)
Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...
 
Nee, absoluut NIET mee eens.
Zo deed deed ik het idd altijd. Maar een QS gaat serieus veel sneller dan je het zelf doet/kan.

Als je denkt sneller te zijn dan de techniek, sta je al 3-0 achter :W
Lieve schat, ik heb een 35kw motor. Als ik echt die 0,2 seconde die een QS sneller is nodig heb moet je misschien niet op de openbare weg gaan rijden.

En toch. Bij mij is het instant. Ligt er maar net aan hoe snel ik mijn hand beweeg maar het is sneller dan ik kan knipperen met mn ogen.
 
Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...
Ik ben blij in dit geval dat mijn werk focus op de Voice kant ligt(VoIP). En dat is iets wat dus niet erop zet. Ja een smartphone voor de navigatie.
 
Als IT-er weet ik heel goed wat ik vooral NIET op mijn motor wil hebben. Dat herinnert me te veel aan mijn werk...
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik een rekening heb, als deel van de historie, dat de QS reparatie (2x kabelbreuk) 160 euro gekost heeft…. :X
 
Vandaag even naar Loenen gereden.
Bakkie doen bij Star Twin…al het moois aanschouwd :}
Toen door naar Kees van komeet techniek ( oude eigenaar van…) twee db-killers laten plaatsen.
En hij herkende z’n eigen handmade uitlaatbochten van een jaar of 4 geleden.
Geweldig leuke keerl die Kees. Mooie circuit verhalen e.d.
Bij thuiskomst weer geplet vlees van m’n vizier en motor poetsen 🪰🪳🦟🐝🦋🐓
 
Terug
Bovenaan Onderaan