Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
@Type>>R Vraag maar even bij Ezendam hebben alles van Kramp
Werk jij daar? :+ :t

Zal er van de week eens langs rijden en vragen :t

Al zal het binnenkort wel te ver weg zijn om er nog even langs te rijden :Y heb een andere garage gevonden dichterbij huis , veel goedkoper en veel groter. Wanneer deze vrij komt ga ik dus verhuizen met de garage :t
 
Zo, Heino gehaald:

IMG_6789.jpeg
 
Nee werk daar niet en heb ook geen aandelen, maar haal er wel vaak materiaal cq onderdelen wordt altijd keurig geholpen, en vraag niet vaak mis. Nog dit de meeste LMB bedrijven doen zaken met Kramp.
Klopt, en ze kunnen je vaak verder helpen.
 
Ja ik kan langzaam gaan inpakken in de garage. Heb een ruimte dichterbij huis gevonden die 2x zo groot is en de helft goedkoper *O*

Alleen nog in afwachting van een bericht van de huidige verhuurder wanneer ik er uit kan zodat ik niet met dubbele kosten kom te zitten.

Van Borne naar Oud Ootmarsum. Wanneer meer bekend zal ik hulp nodig hebben
 
Ik ben begin juni weer in Borne en heb een stationwagon (nog wel ff rdw weer aanmelden en dan op dezelfde dag apk) en wil je dan helpen! Eerder gaat mjj niet lukken.
 
Ja ik kan langzaam gaan inpakken in de garage. Heb een ruimte dichterbij huis gevonden die 2x zo groot is en de helft goedkoper *O*

Alleen nog in afwachting van een bericht van de huidige verhuurder wanneer ik er uit kan zodat ik niet met dubbele kosten kom te zitten.

Van Borne naar Oud Ootmarsum. Wanneer meer bekend zal ik hulp nodig hebben
Mooi nieuws! Moet ik wel wat verder rijden voor hulp 8-)
 
Ik ben begin juni weer in Borne en heb een stationwagon (nog wel ff rdw weer aanmelden en dan op dezelfde dag apk) en wil je dan helpen! Eerder gaat mjj niet lukken.
Ik ga hier in het dorp informeren bij het verhuurbedrijf voor een bakwagen voor 1 dag , dan kan het in 1 rit. Wel sjouw hulp nodig dan maar weet pas wanneer mijn huidige verhuurder reageert
 
Terug
Bovenaan Onderaan