Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Heb net een rondje met de Z gedaan, en voor het eerst eens doorgetrokken. In de 4e versnelling bij het invoegen op de snelweg.

Echt f*cking bizar. Ding was al een beetje aan de vlotte kant, maar nu is het echt een monster geworden. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven, het is echt bizar.

Gelukkig valt er ook normaal mee te rijden 🤣
 
kende dit forum nog niet schande , de mijne
IMG_9945.jpg
 
Ik heb ooit gezegd, toen ik mijn rijbewijs ging halen, dat als ik de kans kreeg om een Norden 901 te kopen ik dat zou doen, maar niet voor 19K. Ik vind persoonlijk dat type motoren erg mooi. Nu heb ik dus een kans gekregen en die heb ik aangegrepen. Dus volgende week mag ik hem ophalen. Moet nog wel een keer weer terug komen omdat de kofferdragers en middenbok niet op voorraad waren, maar dat geeft niks.
die dingen zijn idd heel goed, heb wat testen gelezen ,, kwam er positief uit


Ik heb nog niks geprobeerd, van de dealer naar huis…..2km en brrrr….


Eerste indruk, stationair en bak met knikkers….. _O-
Bekijk bijlage 1997381
Loopt ie zo rauw dan ??


Jawel, 3 weken geleden, en ik vergeet nogal wat….. :+
toch niet dat je garage inloopt waar is m'n VFR wat doet dat ding hier ???



veel mensen een nieuwe motor , leuk !
 
Ik heb ooit gezegd, toen ik mijn rijbewijs ging halen, dat als ik de kans kreeg om een Norden 901 te kopen ik dat zou doen, maar niet voor 19K. Ik vind persoonlijk dat type motoren erg mooi. Nu heb ik dus een kans gekregen en die heb ik aangegrepen. Dus volgende week mag ik hem ophalen. Moet nog wel een keer weer terug komen omdat de kofferdragers en middenbok niet op voorraad waren, maar dat geeft niks.
Vet is dat het!
Ik had dat met de tenere, toen ik de oude nog had en ik arme student was zag ik de eerste t7 concept en was meteen verliefd.
Nooit gedacht dat ik hem zo snel al zou hebben *O*
Ik zag laatst nog een map op mijn phone met de eerste spy shots die ik toen allemaal had opgeslagen _O-
 
Vet is dat het!
Ik had dat met de tenere, toen ik de oude nog had en ik arme student was zag ik de eerste t7 concept en was meteen verliefd.
Nooit gedacht dat ik hem zo snel al zou hebben *O*
Ik zag laatst nog een map op mijn phone met de eerste spy shots die ik toen allemaal had opgeslagen _O-
Ik heb nog ergens een uitgave van KicXstart
Met de introductie van de XJR1200 uit 1996 , in 2010 er pas van gekomen en niet meer weg te slaan *D :]
 
*off topic*

Ik had deze China versterker voor in de garage maar is gaan roken -O- dus ik zoek een vervanger. Nu weet ik van voor de Corona shit dat er ergens in Twente een winkel zit of zat 🤷 waar ze heel veel disco verlichting en dit soort spullen verkochten, weet 1 van jullie hoe die zaak heet en of die nog bestaat?
Screenshot_2024-04-18-18-52-15-487_com.ebay.mobile.jpg
 
*off topic*

Ik had deze China versterker voor in de garage maar is gaan roken -O- dus ik zoek een vervanger. Nu weet ik van voor de Corona shit dat er ergens in Twente een winkel zit of zat 🤷 waar ze heel veel disco verlichting en dit soort spullen verkochten, weet 1 van jullie hoe die zaak heet en of die nog bestaat?
Bekijk bijlage 1997442
Ik heb nog een setje liggen met een subje en 2 speakers. Komt goed en mooi muziek uit met gewoon de 3.5mm plug voor in je telefoon/laptop. Mag je hebben
 
En ja ken de zaak, zit in Borne. Laatst nog een deurbel bij gekocht. Zoek ff het adres
 
@Csoep kijk nog 1 Oud/Nieuw Kawa
:+

<iframe src="Facebook" width="500" height="701" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share"></iframe>
 
Terug
Bovenaan Onderaan