Typische motorvrouw

Hm, toch denk ik dat mannelijke motorrijders over het algemeen minder goed omschreven kunnen worden als vrouwelijke motorrijders. Gewoon omdat meer mannen motorrijden: de speedrijders, degenen die ermee naar het werk gaan, degenen die graag aan hun klassieker sleutelen... en ja al deze varianten heb je ook in vrouwelijke vorm. Maar veel minder
Ik weet niet, eigenlijk heb ik alleen nog maar vrouwelijke motorrijders ontmoet die gewoon wat meer pit hebben dan de gemiddelde vrouw, en tuurlijk geldt dat niet voor alle vrouwelijke motorrijders.. maar toch!
 
zie je vaak dikke vrouwen op een motor ?
het antwoord is NEE :N

en dus is er een zekere correlatie ... :Y
welke correlatie roepen dan de omstanders ??? *O* *O*

zoek in dit topic en jij zult vinden....
is de typische motorvrouw dan degene waar we het eerste aan denken :?

das meer een gecreeerd beeld....


en dikke(re) vrouwen zijn er echt wel op de motor hoor :Y


mss zie jij ze minder vaak :P
 
Hm, toch denk ik dat mannelijke motorrijders over het algemeen minder goed omschreven kunnen worden als vrouwelijke motorrijders. Gewoon omdat meer mannen motorrijden: de speedrijders, degenen die ermee naar het werk gaan, degenen die graag aan hun klassieker sleutelen... en ja al deze varianten heb je ook in vrouwelijke vorm. Maar veel minder
Ik weet niet, eigenlijk heb ik alleen nog maar vrouwelijke motorrijders ontmoet die gewoon wat meer pit hebben dan de gemiddelde vrouw, en tuurlijk geldt dat niet voor alle vrouwelijke motorrijders.. maar toch!
dus alle varianten heb je ook bij de motorvrouw, maar minder
dan is het net zo typisch......toch? :z

mss moeten we eerst maar eens de typische motorrijder(m/v) omschrijven en daarna detailleringen gaan aanbrengen :+
 
dus alle varianten heb je ook bij de motorvrouw, maar minder
dan is het net zo typisch......toch? :z

mss moeten we eerst maar eens de typische motorrijder(m/v) omschrijven en daarna detailleringen gaan aanbrengen :+

dan weet ik zeker dat je door de vrouwens eerst de ECHTE TYPISCHE MOTORMIEP
moet laten omschrijven... dus waarom zij zichzelf zien als typische motorvrouw.
als je dat dan gaat distilleren kom je bij de ultime typische motorvrouw uit..
 
dus alle varianten heb je ook bij de motorvrouw, maar minder
dan is het net zo typisch......toch? :z

argumentatie was niet helemaal waterdicht nee :P
maar wat ik bedoel is dat de meeste vrouwen toch wel rijden om te rijden. terwijl bij mannen vaak het rijden om te racen, te winnen, te sleutelen, of om praktische redenen (file) is
zoiets :?
 
dan weet ik zeker dat je door de vrouwens eerst de ECHTE TYPISCHE MOTORMIEP
moet laten omschrijven... dus waarom zij zichzelf zien als typische motorvrouw.
als je dat dan gaat distilleren kom je bij de ultime typische motorvrouw uit..

En daar begon dit topic ook mee he.. vrouwen die die vragen invulden... ;)
 
dan weet ik zeker dat je door de vrouwens eerst de ECHTE TYPISCHE MOTORMIEP
moet laten omschrijven... dus waarom zij zichzelf zien als typische motorvrouw.
als je dat dan gaat distilleren kom je bij de ultime typische motorvrouw uit..



Hoop het niet wil helemaal geen stereotype zijn en al helemaal niet in een hokje geduwd worden.... :N


[me]Seven of Nine is gewoon one off a kind die toevallig ook motor rijdt ;) [/me]
 
van mij mogen het trutjes zijn
hoeven niet te drinken
laten me met rust wat sex betrefd
gaan met vriendinnen naar Ikea
kijken naar wat ze willen (ik heb de pc)
hoeven niks van mijn motor te weten
laten me uitslapen (terwijl ze de was doen)
hangen maar lekker op de bank
mogen oer lelijk zijn.


het enige wat ik van een vrouw verlang is

DAT ZE ME MET RUST LATEN ALS IK MET DE MOTOR WEG WIL !!!!!!!

Ik zeg: Hulde
:}
 
dan weet ik zeker dat je door de vrouwens eerst de ECHTE TYPISCHE MOTORMIEP
moet laten omschrijven... dus waarom zij zichzelf zien als typische motorvrouw.
als je dat dan gaat distilleren kom je bij de ultime typische motorvrouw uit..
dan kom je bij mij O-)
 
argumentatie was niet helemaal waterdicht nee :P
maar wat ik bedoel is dat de meeste vrouwen toch wel rijden om te rijden. terwijl bij mannen vaak het rijden om te racen, te winnen, te sleutelen, of om praktische redenen (file) is
zoiets :?
het is nog steeds niet waterdicht :+
er zijn ook vrouwen die motorrijden vanwege die laatste redenen...
een paar posts terug trok eentje er nog een kadet uit 8-)
kijk eens hoeveel mf-vrouwen hier zelf sleutelen... :Y
en die laatste.....wil je nou zeggen dat vrouwen niet praktisch zijn? :+


kortom, spreek me niet tegen
ik zorg er gewoon voor dat je niet in een hokje wordt weggedrukt ;)


alhoewel....al die motorrijdende vrouwen rijden motor......en motorrijders zijn tuig....das algemeen bekend O-)
 
Hoop het niet wil helemaal geen stereotype zijn en al helemaal niet in een hokje geduwd worden.... :N


[me]Seven of Nine is gewoon one off a kind die toevallig ook motor rijdt ;) [/me]
dat bedoel ik dus :Y

je wilt niet als typisch worden bestempeld :N







das wel typisch iets van motorrijdsters :+
 
heb met moeders dit ingevuld ze wil gaan lessen zodra de kinderen op de basis school zitten,,


-geen saaie burgertrutjes
check alles behalve de middelmaat

-drinken liever bier of een goede likeur of gedestilleerd ipv bacardi breezer
drinkt helemaal geen alcohol moet nog rijden :]

-is in bed een tijgerin,
check,, hier jij !!! O-)

-houd niet van ikea
met vlagen wel

-de slaapkamer als minst logische plek om sex te hebben
minder check, geeft anders zoveel rommel

-kijken JAG ipv GTST
met soap maakt ze de vloer schoon check!

-op de vraag wat voor auto/motor heb je antwoorden ze iets als transalp xl 600 V uit 1994 met modificatie uit 1996 en 1997 ipv hij is zwart
Hij is echt zwart ;) maar ik weet er wel wat meer over ja,wanneer mag ik :] ?? ;) check dus ;)

-maken s'ochtends ontbijt op bed voor de man
check dat vind ik wel leuk om te doen ja :) :Y als ik het ook eens terugkrijg :Y

-houden van een avond met de mannen uitgaan ipv het tere vrouwtje uithangen
dubbel check! weg met het gemuts over verkleurde tuinstoelen *D

-zijn vaak allemaal uitzonderlijk knap
dat dan weer niet dus,, dj.vind van wel :9 :z


Dus mijn vrouw is er eentje uit duizende :} :)
 
Laatst bewerkt:
Ik lag ooit lekker te zonnen aan een strandje vlak bij hattem id buurt. Mijn vriendin destijds vroeg of ze de sleutels van de motor even mocht... Ik draaide me nog es om en werd verrast wakker toen ze in dr bikini, op de gehuurde naked GSX over het voetpad naar beneden kwam rijden. Als ik daaraan terug denk, dan word ik spontaan verdrietig dat het verder niets geworden is. Stoer wijfie, erg mooi en zeer lief... Jammer dat ik zo in de war was -O-

Ik was het afgelopen jaar op een grote motorbijeenkomst in Faro, Portugal. Heren, wilt u een leuke motorvrouw ontmoeten.. dan zou ik zeggen.. ga daar es kijken. :)

:W
 
heb met moeders dit ingevuld ze wil gaan lessen zodra de kinderen op de basis school zitten,,


-geen saaie burgertrutjes
check alles behalve de middelmaat

-drinken liever bier of een goede likeur of gedestilleerd ipv bacardi breezer
drinkt helemaal geen alcohol moet nog rijden :]

-is in bed een tijgerin,
check,, hier jij !!! O-)

-houd niet van ikea
met vlagen wel

-de slaapkamer als minst logische plek om sex te hebben
minder check, geeft anders zoveel rommel

-kijken JAG ipv GTST
met soap maakt ze de vloer schoon check!

-op de vraag wat voor auto/motor heb je antwoorden ze iets als transalp xl 600 V uit 1994 met modificatie uit 1996 en 1997 ipv hij is zwart
Hij is echt zwart ;) maar ik weet er wel wat meer over ja,wanneer mag ik :] ?? ;) check dus ;)

-maken s'ochtends ontbijt op bed voor de man
check dat vind ik wel leuk om te doen ja :) :Y als ik het ook eens terugkrijg :Y

-houden van een avond met de mannen uitgaan ipv het tere vrouwtje uithangen
dubbel check! weg met het gemuts over verkleurde tuinstoelen *D

-zijn vaak allemaal uitzonderlijk knap
dat dan weer niet dus,, dj.vind van wel :9 :z


Dus mijn vrouw is er eentje uit duizende :} :)

leuk, ga jij dan ondertussen naar de spellinglessen
;) O-)
 
full

Zou dit dan ook een typische motorvrouw wezen ? })
 
Hm, toch denk ik dat mannelijke motorrijders over het algemeen minder goed omschreven kunnen worden als vrouwelijke motorrijders. Gewoon omdat meer mannen motorrijden: de speedrijders, degenen die ermee naar het werk gaan, degenen die graag aan hun klassieker sleutelen... en ja al deze varianten heb je ook in vrouwelijke vorm. Maar veel minder
Ik weet niet, eigenlijk heb ik alleen nog maar vrouwelijke motorrijders ontmoet die gewoon wat meer pit hebben dan de gemiddelde vrouw, en tuurlijk geldt dat niet voor alle vrouwelijke motorrijders.. maar toch!

Nou over het algemeen zijn motorrijders toch mensen die van hun vrijheid houden. Mensen die het risico (en soms de kou) voor lief nemen om dat gevoel te krijgen als een snelle vlieg door het verkeer te bewegen. En dat geldt net zo goed voor mannen als voor vrouwen. Het verschil is dat de "standaard" vrouw verder weg ligt van dit beeld dan de "standaard" man. En vanwege dat contrastverschil vallen motorrijdende vrouwen meer op dan motorrijdende mannen.

en voor jullie het vragen, nee ik weet niet precies wat een "standaard" man of vrouw is :P haha
 
Hm, toch denk ik dat mannelijke motorrijders over het algemeen minder goed omschreven kunnen worden als vrouwelijke motorrijders. Gewoon omdat meer mannen motorrijden: de speedrijders, degenen die ermee naar het werk gaan, degenen die graag aan hun klassieker sleutelen... en ja al deze varianten heb je ook in vrouwelijke vorm. Maar veel minder
Ik weet niet, eigenlijk heb ik alleen nog maar vrouwelijke motorrijders ontmoet die gewoon wat meer pit hebben dan de gemiddelde vrouw, en tuurlijk geldt dat niet voor alle vrouwelijke motorrijders.. maar toch!
ehmmm..... ik rijd motor, iedere dag.... ik pak welke ik die dag wil (ik heb er 4!!!!) rij zomer en winter, max. 35+ min.-10, heb een paardestaart van 50cm met een oranje met een Loesje tekst: "jou angst is groter, dan mijn gevaar" (heeft u mij al herkent? A1 't-Gooi - Amsterdam en visa versa
Ik woog 95 kilo met mijn 170cm en ben er inmiddels meer dan 10 kwijt
Als ik 's-avonds thuis kom, begroet ik eerst mijn papegaai waarna ik wat eet en aan mijn motoren ga sleutelen
volgens mij pas ik niet helemaal in het plaatje... wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan