UBFAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen dit missschien omdopen tot een topic om gekke bewegingsnamen te verzinnen:

UPYOURS

Uitslovende Posers en Yuppies Onderzoeksgroep voor Uitmuntende Remtechnieken en Slidetechnieken
 
We kunnen dit missschien omdopen tot een topic om gekke bewegingsnamen te verzinnen:

UPYOURS

Uitslovende Posers en Yuppies Onderzoeksgroep voor Uitmuntende Remtechnieken en Slidetechnieken

SoloMotard: slechts occasioneel lollig over matige onderwerpen, tegenover andere rake dijenkletsers...
 
mmmmm....... en ik die dacht dat bikers het hart op de juiste plaats hadden. Hoe naief van mij :(
 
ja idd, hier in mijn dorp kun je daar 5 pinten voor krijgen........... of anders wachten tot maandag om te lezen :p
 
Ik ben gek op alle dieren en ben blij met de nieuwe animal cops die hopelijk wat harder optreden tegen de misstanden in ons land en ook dat ze dieren die niet algemeen als huisdier worden gezien gaan beschermen.
Waar ik niet zo gek op ben zijn organisaties die fora e.d. gebruiken zonder goede inleiding en daarnaast ook nog erg schreeuwerig overkomen (de koeieletters om maar bij de dieren te blijven).
Dit komt in mijn ogen niet erg professioneel over en wekt dus mijn vertrouwen ook niet bepaald.
Hierdoor kan ik bovenstaande reacties ook wel enigszins begrijpen, plus dat vrijdag op dit forum een bepaalde traditie heeft.
 
ja er is ALDI en LIDL, maar van da bier moe je zo naar de wc é, niet te doen.............. En sorry als ik de vrijdagse traditie verkl..t heb, wist dit niet. Ben tenslotte nieuw hé kan niet alles weten _o-
 
Ik ben gek op alle dieren en ben blij met de nieuwe animal cops die hopelijk wat harder optreden tegen de misstanden in ons land en ook dat ze dieren die niet algemeen als huisdier worden gezien gaan beschermen.
Waar ik niet zo gek op ben zijn organisaties die fora e.d. gebruiken zonder goede inleiding en daarnaast ook nog erg schreeuwerig overkomen (de koeieletters om maar bij de dieren te blijven).
Dit komt in mijn ogen niet erg professioneel over en wekt dus mijn vertrouwen ook niet bepaald.
Hierdoor kan ik bovenstaande reacties ook wel enigszins begrijpen, plus dat vrijdag op dit forum een bepaalde traditie heeft.

:^ voeg daarbij het schandaal rondom pink ribbon en het feit dat het vrijdag is, dan zul je niet veel mensen werven
 
Hey collega bikers,
Ook een hart voor dieren en 7 eurootjes over op een jaar? United Bikers For Animal rights doet alles om massale dierenverwaarlozing te voorkomen op onze soms wel wrede aardkloot
Hieronder woordje uitleg van UBFAR, alle info via www.ubfar.be




Wij zijn een snelgroeiende organisatie van motor-dieren-vrienden en sympathisanten, opgericht in 1999, vanuit de overtuiging dat ieder levend wezen het fundamentele recht heeft op een volwaardig kwalitatief bestaan. Daarom verzetten wij ons tegen elke vorm van verwaarlozing, mishandeling, misbruik, van de allerzwaksten: de dieren.
Wij, en onze kinderen, leven in de 21ste eeuw, en we moeten tot onze verbijstering vaststellen dat dierenverwaarlozing en -mishandeling ontstellend toeneemt (om nog maar te zwijgen over de onzinnige dierenvlees overproductie van alle mogelijke diersoorten), in een consumptiemaatschappij, op een wereld waar jaarlijks nog altijd miljoenen levende wezens sterven bij gebrek aan drinkbaar water. Het is goed dat de bestaande dieren- en dierenrechtenorganisaties met hun eigen zaak bezig zijn. Het is niet genoeg.

Vanuit de filosofie van het kosmisch denken, de verbondenheid en het verband tussen de dingen, met oog voor het geheel, is de belangrijkste doelstelling van UBFAR: met de opbrengsten van georganiseerde evenementen steun verlenen aan diverse dierenorganisaties in financiële nood; een reële bestaande toestand.


UBFAR, het wordt wat! Zorg dat je er deel van uit maakt..


Ga weg, over een paar weken heb ik weer een groot hart (en maag) voor allerlei soorten (wilde) dieren die dan via mijn fornuis/oven op mijn bord belanden. Die mogen dan ook best wat meer dan 7 euro kosten.

En je hebt UBFAR verkeerd gespeld, het moet zijn: FUBAR

ik ben ook een groot voorstander van PETA

41770_petad.gif
 
sorry, maar ik verwerk dode beesten voor mijn beroep
en door mijn beroep kan ik motorrijden, steun het initiatief dus niet. Zou nogal hypocriet zijn :j



iemand nog zin in een lekker biefstukje? of kreeft?
 
Heb je nou speciaal een maand geleden geregistreerd om hier te spammen? Straks komt de donorstichting en weet ik veel wat hier topics posten met zielige <insert onderwerp> spam.

Het is weer bijna december, de jacht op de portemonnee is weer geopend.

Oftewel:

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan