Uitgedroogde inhammen 😂

'Vroegah' als je kaal werd en dat niet kon hebben uit ijdelheid, deed je een overcomb
Vandaag de dag word om dezelfde reden de tondeuse gepakt

Mocht ik ooit kaal worden, niks scheren!
Dan laat ik een dubbele hanekam groeien 😂

Op mijn dorre bol groeit al sinds m'n 17e minder en minder, dus heb het op m'n 19e maar afgeschoren. Vond ik toendertijd best wel kut, maar tegenwoordig is het eigenlijk wel handig. Makkelijk onderhoud, nooit helmhaar en aërodynamischer. 🤣
 
Simpel: Als je kaal wordt, dat gewoon accepteren. Boven de 65 is 90% van de mannen kaal of kalend.

Inderdaad, gewoon een tondeuse kopen, bespaart je ook een fortuin aan kapperskosten. Ruim 25 jaar geleden was dat mijn move en het voordeel is dat je daarna nauwelijks ouder gaat ogen. Het beetje haar dat ik heb is wel grijs, maar als ik het gemillimeterd hou is er niemand die het ziet. 🃏
 
Niks leuker dan s ochtends even verschrikt naar het kussen van je man kijken als die zonder reden bang is zijn haar te verliezen.
Succes verzekerd. *D

Pakkende topictitel trouwens :t
 
Precies. Dan heb je veel testosteron. En dat is heeeel mannelijk. Over een paar generaties hebben mannen helemaal geen haar meer. Alleen op je rug. Als je dat lang genoeg laat groeien kun je dat over je hoofd draperen...
Dus als ik het goed begrijp zijn kale mannen die nu al de 3 haren (net boven hun kraag) die ze lang hebben laten groeien, voorlopers voor de haren groeiend op de rug?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan