• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

uitlaat honda cbr 600 fs

Da Liks

MF legend
Lid geworden
26 dec 2003
Waarderingsscore
4
iemand een std uitlaatje liggen voor wehnag? mag wat beschadigd zijn! een fs of f4i, dus 2001-heden!

Laatst bewerkt:
zelfs geen schade aan , maar ligt ontzettend in mijn weg vandaar de lage prijs .

hangt er vanaf wat de verzendkosten zijn ? ik heb eens navraag gedaan en dacht dat de verzendkosten een 14 euro waren , voor 37 euro verstuur ik die naar je , dat is dan elk de helft .

als ie onder de 10 kg is (volgens mij redt je dat net) is het 6,20.

maar anywho ik wil m dus wel hebben.. check ff hoeveel die weegt, mail me je bankgegevens op [email protected] en dan maak ik het geld over en stuur jij m op dan kan ik van t weekend nog rijden?

als de verzendkosten maar 6 euro zijn , stuur ik die zo wel ff op voor 30 incl verzenden , heb er net toch krasje aan gevonden , door wat plat te gaan heeft de uitlaat eens geraakt , ik stuur je wel een mailtje met men gegevens en wat fototes van de uitlaat.

mailtje sturen lukt, niet.. krijg m terug.. maar ik maak het geld naar je over!

oke , ik zal mailtje doen als ik de uitlaat verstuurd heb . probeer via mail je ardesgegevens door te geven .

heb je mn mailtje en betaling binnen?

nog niks van mailtje , ik zal straks ff checken naar de betaling , maandag was het geld nog niet overgeschreven .probeer toch je adres gegevens enz door te mailen voor de versturing ervan

is vandaag verstuurd . het is vrijdag niet meer gelukt , was niet tijdig op de post geraakt .

Terug
Bovenaan Onderaan