Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hangt er vanaf wat de verzendkosten zijn ? ik heb eens navraag gedaan en dacht dat de verzendkosten een 14 euro waren , voor 37 euro verstuur ik die naar je , dat is dan elk de helft .
maar anywho ik wil m dus wel hebben.. check ff hoeveel die weegt, mail me je bankgegevens op [email protected] en dan maak ik het geld over en stuur jij m op dan kan ik van t weekend nog rijden?
als de verzendkosten maar 6 euro zijn , stuur ik die zo wel ff op voor 30 incl verzenden , heb er net toch krasje aan gevonden , door wat plat te gaan heeft de uitlaat eens geraakt , ik stuur je wel een mailtje met men gegevens en wat fototes van de uitlaat.
nog niks van mailtje , ik zal straks ff checken naar de betaling , maandag was het geld nog niet overgeschreven .probeer toch je adres gegevens enz door te mailen voor de versturing ervan