Uitlaat(pakkingen) plaatsen, de juiste methode?

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
www.prozaq.nl
Ben er inmiddels van overtuigd dat't niet aan de dikte van m'n pakkingen ligt (4mm) maar aan mezelf dat ik m'n uitlaat niet goed passend/sluitend krijg. Vandaar deze vraag:

Wie heeft er tips voor het plaatsen van een uitlaatsysteem? Ik heb 4 losse bochten, deze gaan in een 4-in-1 middenstuk welke 'los' hangt, hierop komt de einddemper met veren welke weer wordt bevestigd aan het bijrijdersvoetsteunophangbeugeltje(galgje!)

Het monteren is geen pretje, daar de 4 losse bochten juist moeten worden gepositioneerd en terwijl ik dit doe verschuiven de pakkingen lekker mee.. :( Is kopervet een idee?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
0
50
Meppel
kopervet werkt prima, zo doe ik het ook altijd, gewoon op de plek plakken, 2 keer gassen de rest fikt er wel uit..........

Sleutel

Die hard MF'er
5 jan 2003
509
14
46
Maurik
Als het koperen pakkings ringen zijn,kun je ze iets ovaal knijpen,dan in de cilinderkop duwen en ze blijven perfekt hangen :) Bij mij werkt het iig prima maarja de constructie moet het wel toelaten.

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
www.prozaq.nl
Okay, het is gelukt!

Eerst uitlaat op middenstuk gezet, opgehangen. Hierna de pakkingen met kopervet in de kop 'geplakt' en een voor een de bochten naadloos erop aangesloten :)

(stinkt wel!)